Asia selveni,kiitos. Pitääpä hakea start pilottia varaosaliikkeestä. Ei se nykiminen sinällään mitään haittaa kun on niin pientä mutta voishan sitä käyttää pyörää säädettävänä kunhan kerkeää. Pääasia kuitenkin ettei laihalla käy.tetsa kirjoitti:Se aine on start pilot. 1700 käy välillä tyhjää= ominaisuus. 3tonnii ja nykii ja käy rikkaalla, omasta boksista laihemmalle.
Tyhjäkäynti ja teho - Toista liikaa, toista liian vähän
koinonia kirjoitti:juu pilotilla löytyy vuodot,mulla tekee tyhjäkäynti samaa kait sitten asia minkä kans joutuu elämään,sama pientä "röpöömistä"3000 rpm huitteilla,miten auttaiskohan pc3 tosin eikö ne ole aika herkkiä pimenemään..?
Harri tais sun pyörästä pistääkin seoksia laihemmalle, kun tuppaavat rikkaalla käydä kun ei ahdot päällä.
tetsa
gsxr kirjoitti:Ihan vain tehojen hahmottamisen takia, miten on keuliiko Artsin menopeli kutosella? Omassani keula muuttuu hyvin kevyeksi ja pienestäkin kohoumasta irtoaa tien pinnasta. Pyörä on alustaltaan vakio.
Ei keuli enää. Välityksiä ja takahaarukkaa pidennetty niin pysyy matkamopon nenä alhaalla. Takakumi tosin tuppaa toisinaan pyörimään etukumia nopeammin...
Tehot kannattaa hahmottaa asianmukaisessa penkissä. Pieni raha kokonaiskonkurssissa.
Club 100 m/s
On kyllä käynyt itselläkin mielessä tuo akselivälin pidentäminen, se tosin on runkomuutos joka vaatii katsastuksen, ainakin näin periaatteessa. Aikaisemmassa turbopyörässä oli jatkopalat ja oli kyllä huolettomampi ajettava kun ei keulinut yhtä terävästi.
Madaltaa tietysti vois, rauhoittaisihan sekin pyörän käytöstä kuten myös välityksien muuttaminen. Välityksien pidentäminen tosin kuormittaa vaihdelaatikkoa mutta sillä ei liene merkitystä ns. normaaliajossa.
Edited By gsxr on 1158616608
Madaltaa tietysti vois, rauhoittaisihan sekin pyörän käytöstä kuten myös välityksien muuttaminen. Välityksien pidentäminen tosin kuormittaa vaihdelaatikkoa mutta sillä ei liene merkitystä ns. normaaliajossa.
Edited By gsxr on 1158616608
hmm...aattelin että mittarilukeman perusteella saattaisi voida ehkä päätellä että onko imuvuotoa mutta ei varmaan sittenkään...taitaa olla yksilöllisiä nuo mittarien näyttämät lukemat ainakin jossain määrin.tetsa kirjoitti:-0.2
Pitää Kujon vinkistä vielä synkronoida kaasuläpät ja katsoa miten vaikuttaa.
Laitetaas tähän ketjuun jatkoksi: syksyn viimeisen ajolenkin jälkeen tyhjäkäynti oli reilut 4000 rpm. Mielenkiintoinen ajettava liikenneruuhkassa, pitkillä välityksillä...
Syyllinen löytyi sieltä mistä arvelinkin:
läpät
Syyllinen löytyi sieltä mistä arvelinkin:
läpät
Club 100 m/s