Pakoputki modi - Onko täällä harrastettu?
Minkälaisella vehkeellä te olette noin isoja reikiä sinne kammion seinään kairanneet..?
Jos meen k-raudasta kyseleen 35 mm poranterää teräkselle niin vanha veistomaikka vetää jenkkaa haudassaan...
Tai vielä parempi, jollain sellasta terää ja porantynkää lainata hetkeks pääkaupunki seudulla...? Saat palkaks nauraa vieressä kun menee moitteettomat änkkärit täysin kelvottomaks...
Jos meen k-raudasta kyseleen 35 mm poranterää teräkselle niin vanha veistomaikka vetää jenkkaa haudassaan...
Tai vielä parempi, jollain sellasta terää ja porantynkää lainata hetkeks pääkaupunki seudulla...? Saat palkaks nauraa vieressä kun menee moitteettomat änkkärit täysin kelvottomaks...
Ns porkkana tera on hyvä vaihto ehto. tosin joutuu tekeen jatkovarren.Quadron kirjoitti:Minkälaisella vehkeellä te olette noin isoja reikiä sinne kammion seinään kairanneet..?
Jos meen k-raudasta kyseleen 35 mm poranterää teräkselle niin vanha veistomaikka vetää jenkkaa haudassaan...
Tai vielä parempi, jollain sellasta terää ja porantynkää lainata hetkeks pääkaupunki seudulla...? Saat palkaks nauraa vieressä kun menee moitteettomat änkkärit täysin kelvottomaks...
Uus yritys..
Täys modattu putkisto valmiina. Odottelee dynoon pääsyy.
Malli 4-2-1 ja muutamia itse sävellettyjä sipareita testiin.
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_022
Tein itse, säästin
Täys modattu putkisto valmiina. Odottelee dynoon pääsyy.
Malli 4-2-1 ja muutamia itse sävellettyjä sipareita testiin.
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_022
Tein itse, säästin
Minkälaisia muutoksia putkistoon teit? Vai onko salaista tietoa? :laugh: Itsellä käynyt myös mielessä ton vakioputkiston modaaminen 4-2-1 tyyppiseksi. Tietoa siitä että kannattaako moiseen ryhtyä ja miten se olisi paras tehdä vaan ole ollut saatavilla. Mielenkiinnolla odotan tuloksia että oliko modista hyötyä!
Jep vähän puuteellisksi kuvat jäi kameran akun hyytymisen vuoksi. Omasta pakosarjasta otin käyttöön ynsiö kolektoreineen. Toisiot tein 44mm putkesta, mallin otin HMF:n putkistosta ja viimmeisen yhdistyksen "hanskan" paikan Yoshin mukaan. Näkyville tuleva, sliparille menevä putki laipan kera on orkkis sarjasta.
Aavistuksen työläs sarja on tehtäväks, aikaa saa varata reilusti. Jos jossain määrin toimivan ja kutakuinkin katseen kestävän putkistosta meinaa saada.
Hmm.. huomasitko noi kuvat?
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_023
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_025
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_027
Edited By ksthb on 1156833851
Aavistuksen työläs sarja on tehtäväks, aikaa saa varata reilusti. Jos jossain määrin toimivan ja kutakuinkin katseen kestävän putkistosta meinaa saada.
Hmm.. huomasitko noi kuvat?
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_023
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_025
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_027
Edited By ksthb on 1156833851
Busanaattori kirjoitti:Milloin mahdollisesti mopo penkissä? Saa nähdä miten tuo putki toimii,toivottavasti hyvin!
Hmm.. viikon alusta Harri lupaili tehdä kartan kommariin, sitte
nähdään tulokset.
Käytännössä testattu säätämättä sellaisenaan, pers tuntumalla selkee tehon lisä.
Vaimentajan modaus nyt useemman testatun jälkeen kohillaan, hyvät höpinät mutta ei häiritse kuskii.
Ja jos joku ei halua liata näppejään niin kyseisen putkiston voin myydä hintaan 550e. Paljolta voi kuulostaa mutta ei synny ihan helposti toi modi.
Vaihto eli vakio putkistosta saa hyvityksen 180e jolloin hinnaks jää 370e. (yhden halppis sliparin hinta).
Saapi asennettuna myös
Edited By ksthb on 1157123724
Eipäs kehuskella liikaa
No muutama kuva valmiista putkistosta mopossa paikallaan
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010073
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010074
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010075
No muutama kuva valmiista putkistosta mopossa paikallaan
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010073
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010074
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/P9010075
No nyt on yksputkinen dynottu.
Max tehoon vaikutus vähäinen (3-5hp)vääntö käyrään selkee muutos, +10 Nm lisää' koko alueelle. Max tehoo rajoittaa toden näköisesti ensiö putkien tilavuus.
Kuvat käppyrästä yritän laitella näkyviin tänään iltasella.
Kokonaisuutena hyvä normi ajajan modi toi on.
Käppyrät galleriassa
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_030?full=1
Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua
Edited By ksthb on 1157724065
Max tehoon vaikutus vähäinen (3-5hp)vääntö käyrään selkee muutos, +10 Nm lisää' koko alueelle. Max tehoo rajoittaa toden näköisesti ensiö putkien tilavuus.
Kuvat käppyrästä yritän laitella näkyviin tänään iltasella.
Kokonaisuutena hyvä normi ajajan modi toi on.
Käppyrät galleriassa
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_030?full=1
Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua
Edited By ksthb on 1157724065
Käppyrät lisättyksthb kirjoitti:No nyt on yksputkinen dynottu.
Max tehoon vaikutus vähäinen (3-5hp)vääntö käyrään selkee muutos, +10 Nm lisää' koko alueelle. Max tehoo rajoittaa toden näköisesti ensiö putkien tilavuus.
Kuvat käppyrästä yritän laitella näkyviin tänään iltasella.
Kokonaisuutena hyvä normi ajajan modi toi on.
Käppyrät galleriassa
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/putkimodi_030?full=1
Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Asialliselta käppyrät näyttääksthb kirjoitti:Niinkuin lapusta näkyy, modilla selkee vaikutus vääntöön.
Läpi alueen liki 10 Nm ja parhaillaan 5500 rpm/140 km/h n.18 Nm.
Koko alue 2000-8500 rpm vähintään sama väänto ku ZZR 1400, paikoitellen enemmänkin
Hmm.. testit jatkuu vielä airbox modi putsareineen ja läppärungot jos vielä sais hiukka ylärekisterii raikastettua
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos