Vakio ohjausiskari?
Miten se on pojjaat, kun eilen käpistelin etupäätä ja hogasin, että mahtaakohan toi iskari toimia ollenkaan, kun keula oli ylhäällä tunkilla putkista nostettuna, eli siis hieman kallellaan mopo ja kun laittoi tangon keskiasentoon, niin se kääntyi itsekseen painovoiman avulla vasemmalle... Sitten aloin kokeilla ja tuntuu ihan niinku siinä ei olisi mitään vastusta... Mahtaako se olla rikki vai kuuluuko sen olla noin löysä? Eisieltä ole mitään ulos valunut ainakaan.....
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Minun vajavaisten tietojeni mukaan sen EI TULE JÄYKISTÄÄ ohjausliikettä vaan ainoasaan vaimentaa ns äkkinäiset edestakaiset liikkeet. ???
Korjatkaa mikäli meni mettään, mutta tohon mä uskon
Korjatkaa mikäli meni mettään, mutta tohon mä uskon
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Kyllä, näin se menee. Omassani oli kyllä melkoisesti "klappia" kun käytin irti elikkäs tuntuisi olevan hieman öljyvajausta.jakehaanpää kirjoitti:Minun vajavaisten tietojeni mukaan sen EI TULE JÄYKISTÄÄ ohjausliikettä vaan ainoasaan vaimentaa ns äkkinäiset edestakaiset liikkeet. ???
Korjatkaa mikäli meni mettään, mutta tohon mä uskon
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ode kirjoitti:Miten se on pojjaat, kun eilen käpistelin etupäätä ja hogasin, että mahtaakohan toi iskari toimia ollenkaan, kun keula oli ylhäällä tunkilla putkista nostettuna, eli siis hieman kallellaan mopo ja kun laittoi tangon keskiasentoon, niin se kääntyi itsekseen painovoiman avulla vasemmalle... Sitten aloin kokeilla ja tuntuu ihan niinku siinä ei olisi mitään vastusta... Mahtaako se olla rikki vai kuuluuko sen olla noin löysä? Eisieltä ole mitään ulos valunut ainakaan.....
Duoda, duoda. Nyt kun päivitin busan alkukesästä ja lennossa hyppäsin uuden satulaan, niin ero vanhaan oli ohjaustuntumassa melkoinen. Vanha oli 99 ja reilut 50 ajettua, eikä vaimentimelle oltu tehty mitään. Eiköhän siitä ollut neste kadonnut jo aikapäiviä sitten - mutta tarvitaanko busassa sitä lainkaan?
Vanha pieru
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Aiheeseen (ohjausiskarin huoltoon) perehtymättömänä... ööö... onkos toi ohjausiskari "kotikonstein" purettavissa ja öölit vaihettavissa ??? ??? Entäs tarviiko siihen hommailla jonkinmoisii stefova / vast ??? ???Suki kirjoitti:Kyllä sitä ohjausiskaria busa tarvii.... Osaa voplata aika rajusti kun ei ole kunnossa Ohjaus iskarin huolto on helppo homma.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Vaihdoin just öölit vakioiskariin ja oli helppoa kuin lapsen lyöminen. Ruuvi auki ja vanhat pumppaamalla ulos. Tämän jälkeen pieneen lääkeruiskuun öljyä ja reijästä sisään. Välillä varovaista pumppausta ja ruiskulla taas lisää. Tais ottaa noin 10 minsaa koko homma. Ennen öljyn vaihtoo iskarissa oli klappia aika paljon ja tyhjennysvaiheessa öljyäkin tuli ulos tosi vähän, että kyllä se sitä taitaa kuluttaa... Nyt pelaa hienosti eikä puhise. Vaimennin jäykistyi aika paljon, mutta tuntu paikallaan aika hyvältä. :rasberry:
Saako siihen sopivia stefoja jostain tarvikkeena? Ainakaan Suzukin räjäytyskuva ei tunne originelliosana muuta kuin koko vaimentajan.Suomineiti kirjoitti:Aihetta sivuten, onko kukaan vaihtanu stefoja ohjausiskariin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport