Mikä liitin?
Mikä tuo liitin on?
Pitäis löytää jostain helposta kohdasta oranssi/valkoinen johto jolla saisi tuota sytkää pätkittyä. Vaan mistä? Tuohan olisi helposti saatavilla vaan kelpaako?
Pitäis löytää jostain helposta kohdasta oranssi/valkoinen johto jolla saisi tuota sytkää pätkittyä. Vaan mistä? Tuohan olisi helposti saatavilla vaan kelpaako?
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
No se proboost versiohan tuo on. Miten sä ne olet laittanut?Kujo kirjoitti:Mikä shifteri? -Jos meinaat normaalia sytkänkatkoa asentaa, niin luulenpa, ettei mikä tahansa oranssivalkea käy tarkoitukseen.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Dodii. Nyt sitten on sifteri kytketty. Laitoin siihen oranssivalkeaan joka tulee sammutusnapilta ja menee sitten puolille.
Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?
Ja sitten kaikkea muutakin saa tarinoida mitä tuuningtero ei osaa kysyä.
Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?
Ja sitten kaikkea muutakin saa tarinoida mitä tuuningtero ei osaa kysyä.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
joo löytyy jostain tuolta ryhmästä, postaisin sinne alkuvuodesta manuaalin liitteet aina K5 malliin saakka...Sepe kirjoitti:PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.
Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.
Sepe kirjoitti:Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?
Oi arvon tietäjät kertokaas nyt. Vai onko nämä sitä hiljaista tietoa?? ???
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Mites Jussi oot sen kytkimen (polkimen) säätänyt, eli missä vaiheessa katkasee? Lähdetään tosta liikkeelle ja sit aletaan katsomaan aikaa. Onko siinä Cordonassa kytkin että normaalit vaihdot kytkimen kanssa onnistuu ilman sammumista?BussiJussi kirjoitti:jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua...
JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...
Kyllä mä olen PIHALLA!
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!
:p :p
En osssoo.. Mie ajoin se toimi niin kun piti eli painan vaihdevipua kiihdyksessä alas ja isompi sisään ilman mittään.. Ja voihan tuohon väliin laittaa se kytkimen jos ei halua käyttää shifteriä koko ajan..
Edited By RHead on 1156528763
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..