Mikä liitin?

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Mikä tuo liitin on?

Kuva

Pitäis löytää jostain helposta kohdasta oranssi/valkoinen johto jolla saisi tuota sytkää pätkittyä. Vaan mistä? Tuohan olisi helposti saatavilla vaan kelpaako?
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Mikä shifteri? -Jos meinaat normaalia sytkänkatkoa asentaa, niin luulenpa, ettei mikä tahansa oranssivalkea käy tarkoitukseen.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.



Edited By PetriK on 1156348986
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Kujo kirjoitti:Mikä shifteri? -Jos meinaat normaalia sytkänkatkoa asentaa, niin luulenpa, ettei mikä tahansa oranssivalkea käy tarkoitukseen.
No se proboost versiohan tuo on. Miten sä ne olet laittanut?
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.
Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Dodii. Nyt sitten on sifteri kytketty. Laitoin siihen oranssivalkeaan joka tulee sammutusnapilta ja menee sitten puolille.
Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?
Ja sitten kaikkea muutakin saa tarinoida mitä tuuningtero ei osaa kysyä. :D
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Sepe kirjoitti:
PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.

Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.
joo löytyy jostain tuolta ryhmästä, postaisin sinne alkuvuodesta manuaalin liitteet aina K5 malliin saakka...
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Sepe kirjoitti:Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?

Oi arvon tietäjät kertokaas nyt. Vai onko nämä sitä hiljaista tietoa?? ???
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua... :D
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua... :D
JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

BussiJussi kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua... :D

JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...
Mites Jussi oot sen kytkimen (polkimen) säätänyt, eli missä vaiheessa katkasee? Lähdetään tosta liikkeelle ja sit aletaan katsomaan aikaa. Onko siinä Cordonassa kytkin että normaalit vaihdot kytkimen kanssa onnistuu ilman sammumista?

Kyllä mä olen PIHALLA! :D
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

BussiJussi kirjoitti:Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!


:p :p

En osssoo.. Mie ajoin se toimi niin kun piti eli painan vaihdevipua kiihdyksessä alas ja isompi sisään ilman mittään.. Ja voihan tuohon väliin laittaa se kytkimen jos ei halua käyttää shifteriä koko ajan..




Edited By RHead on 1156528763
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Vastaa Viestiin