Ecueditorille sopivaa karttapohjaa?

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Avatar
bussikoppa
Viestit: 162
Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23

Viesti Kirjoittaja bussikoppa »

Oisko jollain laittaa ecueditorille jotain karttaa josta vois lähteä tarkemmin sitte säätämään kun saa penkkiin...lähtökohtana olis turbo gen1, proboost lisäruiskusatsilla(TD04 ahdin), ilman vesiruiskua..ois mukava tietää myös mille bensapaineille mahdollinen kartta on niin tietää laittaa saman.
Helpottais kummasti jos kartta olis vastaavaa viritystä lähelläkään.
?

:bulb:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kysypä Kelahaaran Jampalta. Jampalla on Gen1 ECU säätöpiuha kanssa. Ai mistäkö tiedän... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
bussikoppa
Viestit: 162
Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23

Viesti Kirjoittaja bussikoppa »

No sekin tietty on mahdollista..ajattelin vaan että olisit vaikka sinä sen mulle flashannyt irtoboxille joku kerta kun kiikutan sen vaikka miittiin..en ole boksia vielä edes saanut, mutta se on jenkki mallia. Ois voinu sitten rauhassa hätäillä vaikka Jampalta penkitysaikaa ja ajella sitte mestoille ku kerkiää :thumbup:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

bussikoppa kirjoitti:No sekin tietty on mahdollista..ajattelin vaan että olisit vaikka sinä sen mulle flashannyt irtoboxille joku kerta kun kiikutan sen vaikka miittiin..en ole boksia vielä edes saanut, mutta se on jenkki mallia. Ois voinu sitten rauhassa hätäillä vaikka Jampalta penkitysaikaa ja ajella sitte mestoille ku kerkiää :thumbup:
Kyllä se ihan samalleen toimii mitä sinun nykyinenkin systeemi ihan ns. vakiobinäärillä, ainakin luulisin. Sen verta me sitä joudutaan flashaa että otetaan virtalukon suojaus pois päältä, muuten ei eu-pyörä jenkkieculla lähde käyntiin. Ja minä sen sinulle flashattyä kyllä saan, toki toki. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
bussikoppa
Viestit: 162
Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23

Viesti Kirjoittaja bussikoppa »

juu no toki jos vaan mahdollista, tietty vaikka kaffet tarjoon jos tosiaan onnistuu :tapu: ...eikä se nyt haittaa jos siihen jollain olis hyvä lähtökohta antaa pohjaksi ku se on silla vakiobinäärillä niin pirun paksulla heti alkuunsa ja luultavasti vielä enemmän uudemman busan ku 99-00 vakiobinääreillä..regulaattorista johtuen, ku mulla vakionakin on se alipaineistettu.

Edit: toisaalta vois olla paremminkin laihemmalla uudemmissa jos vielä alipaineistaa regun :bulb:




Edited By bussikoppa on 1275599296
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Yli vuosi siinä vierähti edellisestä kerrasta että sain oman pyörän penkkiin. 4h hieromisen jälkeen alkoi kartta olalla aika mukavalla mallilla.. illlalla heitin n.100km lenkin ja kulutus alueella 120-150 6.2l ja maantie nopeuksissa alle 6l. Ei nykimisiä yms.
Milestäni ihan kohtuullinen matalapuristeisesta...

Kyllä säädettävästä jarrusta on suuri apu penkissä...sillä voi "simuloida" ilmanvastusta yms... ahto/alipainemittari näyttää aika mukavasti "kuorman" eri nopeuksilla
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Vastaa Viestiin