Sivu 1/1
Lähetetty: 16 Elo 2010, 11:08
Kirjoittaja PetriK
Neuvokaapas tällaista tumpulaa että mistä saisi kohtuullisen nopealla aikataululla gen2 kytkinkahvan joka on vakiota ainakin 3-4cm lyhyempi kohtuullisilla säätöominaisuuksilla ? Samalla varmaan jarrukahvankin voisi vaihtaa.
nimim. pikkurilli joskus aikoinaan murtunut joten tarvitaan ns. kahden sormen kahva (ja jousivoiman muutos johon riittää nämä kaksi sormea).
Lähetetty: 16 Elo 2010, 11:51
Kirjoittaja 83-1175441819
PetriK kirjoitti:Neuvokaapas tällaista tumpulaa että mistä saisi kohtuullisen nopealla aikataululla gen2 kytkinkahvan joka on vakiota ainakin 3-4cm lyhyempi kohtuullisilla säätöominaisuuksilla ? Samalla varmaan jarrukahvankin voisi vaihtaa.
nimim. pikkurilli joskus aikoinaan murtunut joten tarvitaan ns. kahden sormen kahva (ja jousivoiman muutos johon riittää nämä kaksi sormea).
CRG, LSL, Pazzo,,,
Kysy Jampalta, Dragracesta, tai Stormilta?
Lähetetty: 16 Elo 2010, 11:58
Kirjoittaja VeliHölmöK8
Mulla OLI Vortexin lyhyet kahvat. Muuten hyvät mutta osuivat katteeseen - sillä seurauksella, että lippasin toissa kesänä käytännössä paikaltani. Myin kyseiset kahvat kaverille fighteroituun bussiin: kun ei ole katteita, ei ota kiinnikkään
.
Nyt Mulla on CRG:t, joihin olen erittäin tyytyväinen. Ostin käytettynä enkä tiedä saako niitä lyhyenä ja mistä.
Pointtini oli se, että halusin varoittaa noista Vortexeista
. En tiedä toimittivatko mulle väärät vai miten oli, mutta osuivat katteisiin vaikka miten sääti ja mitä
.
Lähetetty: 16 Elo 2010, 12:46
Kirjoittaja PetriK
Joo - vortex ei ole sitten vaihtoehto - samaa olen epämääräisesti kuullut kun gen1 kahvoja laitetaan gen2 mopoon.
Vaihtoehdot jotka on suoraan gen2:lle taitavat olla Pazzo F-41/S-14 tai ASV CRC545/BRC520, tilasin sitten ASV:t Englannista noin 220e postikuluineen.
Millaisetkohan nämä olisivat ?
http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories