Neuvokaapas tällaista tumpulaa että mistä saisi kohtuullisen nopealla aikataululla gen2 kytkinkahvan joka on vakiota ainakin 3-4cm lyhyempi kohtuullisilla säätöominaisuuksilla ? Samalla varmaan jarrukahvankin voisi vaihtaa.
nimim. pikkurilli joskus aikoinaan murtunut joten tarvitaan ns. kahden sormen kahva (ja jousivoiman muutos johon riittää nämä kaksi sormea).
Gen2 kytkinkahva hakusessa - ... lyhyempää tarvittaisiin ...
CRG, LSL, Pazzo,,,PetriK kirjoitti:Neuvokaapas tällaista tumpulaa että mistä saisi kohtuullisen nopealla aikataululla gen2 kytkinkahvan joka on vakiota ainakin 3-4cm lyhyempi kohtuullisilla säätöominaisuuksilla ? Samalla varmaan jarrukahvankin voisi vaihtaa.
nimim. pikkurilli joskus aikoinaan murtunut joten tarvitaan ns. kahden sormen kahva (ja jousivoiman muutos johon riittää nämä kaksi sormea).
Kysy Jampalta, Dragracesta, tai Stormilta?
- VeliHölmöK8
Mulla OLI Vortexin lyhyet kahvat. Muuten hyvät mutta osuivat katteeseen - sillä seurauksella, että lippasin toissa kesänä käytännössä paikaltani. Myin kyseiset kahvat kaverille fighteroituun bussiin: kun ei ole katteita, ei ota kiinnikkään .
Nyt Mulla on CRG:t, joihin olen erittäin tyytyväinen. Ostin käytettynä enkä tiedä saako niitä lyhyenä ja mistä.
Pointtini oli se, että halusin varoittaa noista Vortexeista . En tiedä toimittivatko mulle väärät vai miten oli, mutta osuivat katteisiin vaikka miten sääti ja mitä .
Nyt Mulla on CRG:t, joihin olen erittäin tyytyväinen. Ostin käytettynä enkä tiedä saako niitä lyhyenä ja mistä.
Pointtini oli se, että halusin varoittaa noista Vortexeista . En tiedä toimittivatko mulle väärät vai miten oli, mutta osuivat katteisiin vaikka miten sääti ja mitä .
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Joo - vortex ei ole sitten vaihtoehto - samaa olen epämääräisesti kuullut kun gen1 kahvoja laitetaan gen2 mopoon.
Vaihtoehdot jotka on suoraan gen2:lle taitavat olla Pazzo F-41/S-14 tai ASV CRC545/BRC520, tilasin sitten ASV:t Englannista noin 220e postikuluineen.
Millaisetkohan nämä olisivat ?
http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories
Vaihtoehdot jotka on suoraan gen2:lle taitavat olla Pazzo F-41/S-14 tai ASV CRC545/BRC520, tilasin sitten ASV:t Englannista noin 220e postikuluineen.
Millaisetkohan nämä olisivat ?
http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories