Sivu 1/1
Lähetetty: 08 Joulu 2009, 16:49
Kirjoittaja Ginkaze
Pari kysymystä iloista pulloa kyyditseville busanisteille. Itse näprään ilokaasusetin (50hp) paikoilleen K3:een kun ehdin. Busani on yoshin putkistoa lukuunottamatta alkuperäinen. Tarkoitus on pitää pyörä edelleen mahdollisimman alkuperäisenä, kaasulla tulee ajettua vain muutaman kerran. Mikähän olisi joustavin tapa järjestää lisäbensat tuohon kaasutusvaiheeseen? Niin, tässäkin kohtaa olisi hyvä saada toteutettua lisäbensat niin, että järjestely olisi iisi skipata käytöstä silloin kun pyörä on taas ihan normaali ajossa. Jos tähän lisäbensan järjestelyyn tarvitaan Commanderia tai läppäriä, välipiuhaa ja laajoja tietoja oman ECU:n päivittämisestä joudun nostamaan kädet korkealle pystyyn tai oikeamminkin perstaskuun ja kysyn sitten mistä löytyy välineet, mies ja tieto tämän ongelman ratkaisuun?
Entä onko hyviä tärppejä kuinka kaasua käytetään kenttäajossa jos tarkoitus on ajaa mahdollisimman hyvä huippunopeus? Jos pneum. vaihtajaa eikä sytyn pätkijääkään ole käytössä lienee helpointa kiihdytellä suosiolla normaalin ripeästi kutoselle ja painaa sitten vasta nappia vai kuinka homma toimii?
Lähetetty: 08 Joulu 2009, 20:08
Kirjoittaja jarim
Vaikkapa tälleen:
Vaatii ECU:n näpräämistä. ECU:n toiselle karttasetille siis rikastus jonka saa aktivoitua tuolla tööttinapilla joka samalla aktivoi ilokaasusolenoidin. Näin minulla. Kun nappia ei paina niin toimii normaalisti vaparina. Ja kytkimellä vielä saa valittua niinkin että töötti on edelleen töötti...
Tuo TT-Motorsportille Kempeleeseen niin laitetaan toimimaan.
Jos kaasua on tarpeeksi (=iso pullo) niin mahdollisimman aikaisessa vaiheessa nappi pohjaan. Itse käytän kakkosvaihteelta lähtien.
Edited By jarim on 1260295932
Lähetetty: 08 Joulu 2009, 21:25
Kirjoittaja toimeve
...saattaa olla jonoa kevväällä...
Lähetetty: 09 Joulu 2009, 10:40
Kirjoittaja Tomppa
toimeve kirjoitti:...saattaa olla jonoa kevväällä...
Vai alkaa Jämsässäkin koneen kutittelu?
No kentällä meneekin sit lujaa
Lähetetty: 09 Joulu 2009, 16:11
Kirjoittaja Koijari
Vois kans kiinnostaa.
Lähetetty: 11 Joulu 2009, 09:34
Kirjoittaja Ginkaze
jarim kirjoitti:Tuo TT-Motorsportille Kempeleeseen niin laitetaan toimimaan.
Kiitti vastauksesta, pitää touhuta pullo ja kytkennät valmiiksi. ECU näprätään kuntoon sitten keväällä, eihän sitä tiedä jos vaikka TT-Motorsportin toimipiste löytyy silloin täältä etelästäkin
Lähetetty: 22 Tammi 2010, 22:58
Kirjoittaja BaTTman
Löytyiskös pirkanmaalta/jyväskylän seutuvilta ECUn näprääjiä? Näin talvisin kun on aikaa miettiä ja suunnitella kaikkea kivaa
Lähinnä ajattelin kuljettaa sellaista kaasupulloa ja napista vaihdella isompaa vaihdetta. Tosin kun köyhä opiskelija olen, niin varmaan taas jää kysely asteelle (ainakin tämän kesän osalta).
Mitäs käytännössä pyörälle muuta tarvisi tehdä, vai tarviiko mitään?
Lähetetty: 24 Helmi 2010, 20:11
Kirjoittaja PetriK
Joku muu tietää paljonko pitää annostella jos haluaa kuskia kaasuttaa, mutta niille joita kiinnostaa moottorin kaasuttaminen molekyylitason ohjeet siitä että millaiseen seokseen jotkut pyrkivät ... jos meinataan paljonkin enemmän sitä kaasua laittaa...
http://www.modularfords.com/forums/showthread.php?t=150757