onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
a.b.c mode gen 2
Siis missä tilantessa,busataurus kirjoitti:onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
A on ylensä päällä kun virrat laitta päälle
siitä sitten nappulasta painelemalla B, C
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39
Tarkennetaan ..1340R86 kirjoitti:Siis missä tilantessa,busataurus kirjoitti:onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
A on ylensä päällä kun virrat laitta päälle
siitä sitten nappulasta painelemalla B, C
Siis jos kilosessa ottaa tankin alla olevan liittimen irti ( a.b.c. moden )
Niin jää suoraan A eli terävimpään asentoon.
Sitä kyselin toimiiko busan a.b.c. mode samalla lailla
Siitä ei tietoa mihin asentoon jää/mitä tapahtuu jos johtoja kaivelee irtibusataurus kirjoitti:Tarkennetaan ..1340R86 kirjoitti:Siis missä tilantessa,busataurus kirjoitti:onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
A on ylensä päällä kun virrat laitta päälle
siitä sitten nappulasta painelemalla B, C
Siis jos kilosessa ottaa tankin alla olevan liittimen irti ( a.b.c. moden )
Niin jää suoraan A eli terävimpään asentoon.
Sitä kyselin toimiiko busan a.b.c. mode samalla lailla
mihin käyttön tuo johdon irti kaivale on tullossa?
mutta tarkenuksena käynnistäessä on A päällä mistä sitten
voi valita niitä vielä pienepi tehoisia asentoja ja tarpeeksi kun painelle nappulla palutuu siihen lähtö tilanteen A asentoon
ecu editorila tuon varmaankin näkisi onko A asento vai mikä päällä jos johtoja on kaivellut irti,
ajamallakin kokeilemalla saa jonkulaisen käsityksen A-C ero on sitä luokaa että C päällä tulee mieleen että lähti vahingossa jollain vanhalla 4t piikillä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
-
- Viestit: 65
- Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39
busataurus kirjoitti:Aa ok juufi touta tietoa kaipasin.. mikä mode on päällä kun stattaa.
Mun mielestä tällaisen kommentin voi jättää laittamatta, ihan vaikka kohteliaisuus syistä.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI