a.b.c mode gen 2

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
busataurus
Viestit: 65
Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39

Viesti Kirjoittaja busataurus »

onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

busataurus kirjoitti:onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
Siis missä tilantessa,

A on ylensä päällä kun virrat laitta päälle
siitä sitten nappulasta painelemalla B, C
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
busataurus
Viestit: 65
Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39

Viesti Kirjoittaja busataurus »

1340R86 kirjoitti:
busataurus kirjoitti:onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
Siis missä tilantessa,

A on ylensä päällä kun virrat laitta päälle
siitä sitten nappulasta painelemalla B, C
Tarkennetaan ..
Siis jos kilosessa ottaa tankin alla olevan liittimen irti ( a.b.c. moden )
Niin jää suoraan A eli terävimpään asentoon.

Sitä kyselin toimiiko busan a.b.c. mode samalla lailla
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

busataurus kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:
busataurus kirjoitti:onko ketään perehtynyt. toimiiko samalla tavalla kun kiloisissa liitin irti jää a mode päälle .
vai ecun kautta tehtävvä.
Siis missä tilantessa,

A on ylensä päällä kun virrat laitta päälle
siitä sitten nappulasta painelemalla B, C
Tarkennetaan ..
Siis jos kilosessa ottaa tankin alla olevan liittimen irti ( a.b.c. moden )
Niin jää suoraan A eli terävimpään asentoon.

Sitä kyselin toimiiko busan a.b.c. mode samalla lailla
Siitä ei tietoa mihin asentoon jää/mitä tapahtuu jos johtoja kaivelee irti
mihin käyttön tuo johdon irti kaivale on tullossa?

mutta tarkenuksena käynnistäessä on A päällä mistä sitten
voi valita niitä vielä pienepi tehoisia asentoja ja tarpeeksi kun painelle nappulla palutuu siihen lähtö tilanteen A asentoon

ecu editorila tuon varmaankin näkisi onko A asento vai mikä päällä jos johtoja on kaivellut irti,
ajamallakin kokeilemalla saa jonkulaisen käsityksen A-C ero on sitä luokaa että C päällä tulee mieleen että lähti vahingossa jollain vanhalla 4t piikillä
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
busataurus
Viestit: 65
Liittynyt: 06 Syys 2010, 07:39

Viesti Kirjoittaja busataurus »

Aa ok juufi touta tietoa kaipasin.. mikä mode on päällä kun stattaa.



Edited By busataurus on 1523211564
Avatar
Timba
Viestit: 401
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 20:49
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Timba »

busataurus kirjoitti:Aa ok juufi touta tietoa kaipasin.. mikä mode on päällä kun stattaa.

Mun mielestä tällaisen kommentin voi jättää laittamatta, ihan vaikka kohteliaisuus syistä.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI



Vastaa Viestiin