Elikkäs turbo on mielessä
Onko mahdollista saada katulailliseksi(ettei kilpi lähde heti kun "sedät"pysäyttää)?
Entäs normi,jokapäiväinen käyttö?Matka-ajoa,työmatkaa,huviajoa kaupungissa,landella,mutkapätkää...,lentokenttää?
Toimintavarmuus?
Jaakko kirjoitti:lue tuolta katsastus hommat. ja muihin kysymyksiin "search" on noita tarinoita tänne vuosien aikaa kertynyt.
jostain syystä en pääse linkistä eteenpäin?
olen myös hakua kokeillut,ilmoitus;et oo kirjautunut sisään!
tosin tälle sivustolle joutusin toistakymmentä kertaa rekistyröitymään....
Rampe kirjoitti:liian kallista
silti taitaa ensi talvella busan putkeen tulla solmu!
Itse päädyin samaan ratkaisuun, SUOSITTELEN
Sen verran mukavuudenhaluinen olin että teetin koko setin "avaimet käteen" periaatteella (Vittaniemen Samilla).
Säästää näin äkkiä oppirahat ja tulee kerrasta toimiva kokonaisuus.
Kajaanin penkissä lähti viikonloppuna 271.36 takarenkaalta (ilman välijäähdytintä).
Edited By Nesmit on 1337579742
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Rampe kirjoitti:liian kallista
silti taitaa ensi talvella busan putkeen tulla solmu!
Itse päädyin samaan ratkaisuun, SUOSITTELEN
Sen verran mukavuudenhaluinen olin että teetin koko setin "avaimet käteen" periaatteella (Vittaniemen Samilla).
Säästää näin äkkiä oppirahat ja tulee kerrasta toimiva kokonaisuus.
Kajaanin penkissä lähti viikonloppuna 271.36 takarenkaalta (ilman välijäähdytintä).
Paljonko tuli hintaa tuolle "avaimet käteen" setille?