Sivu 1/2
Lähetetty: 17 Helmi 2010, 20:06
Kirjoittaja 106-1251057001
Olen nähnyt kuvia että jotkut ovat moisen asentaneet gen2:een. Itse huggeri meni kyllä ilman suurempia kyyneliä paikalleen mutta entäs se pienempi osa missä lukee R, eli tämä: http://www.sparkstrading.nl/xcart....88.jpeg
Kiinnikkeet ei ole sinne päinkään? Onkohan tuo tehty gen1:een ja gen2 vaatii jonkun lisäpalikan vai pitääkö käyttää rälläkkää?
Jos joku olisi tehnyt saman operaation ja mielellään kuvilla varustettuna niin voisin hieman säästää omien aivojen ja ajan käyttöä..
Mukana tuli kyllä ohjeet mutta ne eivät paljoa helpottaneet.
Edited By jyka on 1266430056
Lähetetty: 17 Helmi 2010, 20:23
Kirjoittaja Jukkis
Kuva kertoo enenmän kun tuhat sanaa... ja niparit heität nurkkaan ja poraat pienet reiät ja kierteet swingiin... 
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Edited By Jukkis on 1266431020
Lähetetty: 17 Helmi 2010, 21:17
Kirjoittaja 106-1251057001
Svingin porailua haluaisin vältellä.. muistaakseeni se ruuvi juuri svingiin oli suht kohdillaan mutta sitten se toinen kiinnityspiste ylempää heittää minne sattuu.
Tosin en muista jos olisi muuttanut svingin kiinnityskohtaa, olisi sitten toinenkin mennyt paremmin kohdilleen?
Lähetetty: 23 Maalis 2010, 13:57
Kirjoittaja T.L
Itse katselin Ermaxin huggeria pari päivää ja totesin ettei se kyllä mun pyörään tule. Vaihdoin Puigin vastaavaan joka on ok..
Lähetetty: 26 Maalis 2010, 19:27
Kirjoittaja 74-1238132897
En vieläkään ymmärrä mitä koko hukkerilla tekee, mutta ameriikan pojat olivat kovin tyytyväisiä Pyramidin valmisteisiin. Ei tartte porailla mitään ja tulee lisäksi vähän swingin alapuolelle ja suojaa tuota jännitteensäätäjämokkulaa.
http://www.hayabusa.org/forum....er.html
Lähetetty: 28 Maalis 2010, 07:48
Kirjoittaja 99-1230486730
Näyttääpi iha hyvältä tuo Pyramid. Tuossa linkki mist voi tilailla Intobikes musta 99e ja carboni 153e. Kyseisest kaupast ei mitään kokemuksia, oli ensimmäinen englantilainen sivusto joka tuli hinnan etsinnässä vastaan.
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 11:53
Kirjoittaja 83-1175441819
T.L kirjoitti:Itse katselin Ermaxin huggeria pari päivää ja totesin ettei se kyllä mun pyörään tule. Vaihdoin Puigin vastaavaan joka on ok..
Oliko muuten maalattu ja mitä kustansi?
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 11:56
Kirjoittaja 83-1175441819
Julli kirjoitti:En vieläkään ymmärrä mitä koko hukkerilla tekee, mutta ameriikan pojat olivat kovin tyytyväisiä Pyramidin valmisteisiin. Ei tartte porailla mitään ja tulee lisäksi vähän swingin alapuolelle ja suojaa tuota jännitteensäätäjämokkulaa.
http://www.hayabusa.org/forum....er.html
Se estää esim takajousenlikaantumista.ja muutenkin paskaa tulee vähän vähemmän ineen,,,
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 12:56
Kirjoittaja CormaX
Kyllä se auttaa paljonkin kuran levittäytymiseltä joka paikkaan...ja onhan se silmällekkin mielyttävämpi! 
Lähetetty: 18 Huhti 2010, 13:06
Kirjoittaja 106-1251057001
BusaCormaX kirjoitti:Kyllä se auttaa paljonkin kuran levittäytymiseltä joka paikkaan...ja onhan se silmällekkin mielyttävämpi! 
Otin oman 1000km ajetun huggerini irti ja tutkailin sen sisäpintaa.. ei sitten yhtään kuraa! huggerin päällä oli sen sijaan paskaa.. En tiedä hylkiikö sisäpinta vain täydellisesti vai eikö sinne pääse kuraa lentämään.
Voisi kuvitella että suzukin insinöörit olisivat valmiiksi huggerin laittanut jos se todella tarpeellinen olisi. Ei kuitenkaan moinen muovinpalanen niin montaa euroa maksaisi tehtaalla
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 18:41
Kirjoittaja Kamibusa
Tere Jyka!
Laitoitko Ermaxin huggerin Busaasi vai jonkun toisen. Ja jos Ermaxin, niin porailitko reikiä svingiin ??? .
Tässä kyselen, kun sama Ermax-operaatio meininki tehdä itsekin tässä lähipäivinä. Jos Ermaxin asentamisesta on jotain käytännön vinkkiä antaa, niin kiitollisuudella vastaanotetaan.
Edited By Kamibusa on 1271778305
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 20:33
Kirjoittaja 106-1251057001
En porannut reikiä, otin koko huggerin irti ja pistin myyntiin.. En nää sitä muuna kuin koristeena, ja siinäkin aika huono vakioputkella kun jää vaimentimen taakse piiloon
Lähetetty: 23 Huhti 2010, 13:35
Kirjoittaja Kamibusa
Lähetetty: 23 Huhti 2010, 14:10
Kirjoittaja RHead
Tuossa huggerissa vaan on huonopuoli , kun kakspäällä ajetaan. Ainakin gen1:ssä se aiheutti sen että kyytiläinen oli sadekelillä enempi märkä , kun ilman huggeria. Merkkiä en muista mutta kuva ohessa:
Hugger
Lähetetty: 23 Huhti 2010, 22:26
Kirjoittaja purzzi
RHead kirjoitti:Merkkiä en muista mutta kuva ohessa:
Hugger
Powerbronze:n huggerihan tuo on...itsellä samanlainen. 