Ermax huggerin asennus gen2:een

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Olen nähnyt kuvia että jotkut ovat moisen asentaneet gen2:een. Itse huggeri meni kyllä ilman suurempia kyyneliä paikalleen mutta entäs se pienempi osa missä lukee R, eli tämä: http://www.sparkstrading.nl/xcart....88.jpeg

Kiinnikkeet ei ole sinne päinkään? Onkohan tuo tehty gen1:een ja gen2 vaatii jonkun lisäpalikan vai pitääkö käyttää rälläkkää?

Jos joku olisi tehnyt saman operaation ja mielellään kuvilla varustettuna niin voisin hieman säästää omien aivojen ja ajan käyttöä..

Mukana tuli kyllä ohjeet mutta ne eivät paljoa helpottaneet.




Edited By jyka on 1266430056
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Kuva kertoo enenmän kun tuhat sanaa... ja niparit heität nurkkaan ja poraat pienet reiät ja kierteet swingiin... :)
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html




Edited By Jukkis on 1266431020
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Svingin porailua haluaisin vältellä.. muistaakseeni se ruuvi juuri svingiin oli suht kohdillaan mutta sitten se toinen kiinnityspiste ylempää heittää minne sattuu.
Tosin en muista jos olisi muuttanut svingin kiinnityskohtaa, olisi sitten toinenkin mennyt paremmin kohdilleen?
Avatar
T.L
Viestit: 57
Liittynyt: 12 Touko 2008, 14:53
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja T.L »

Itse katselin Ermaxin huggeria pari päivää ja totesin ettei se kyllä mun pyörään tule. Vaihdoin Puigin vastaavaan joka on ok..
Suzuki GSX1300R Hayabusa 2008
------------sini/musta---------------
74-1238132897

Viesti Kirjoittaja 74-1238132897 »

En vieläkään ymmärrä mitä koko hukkerilla tekee, mutta ameriikan pojat olivat kovin tyytyväisiä Pyramidin valmisteisiin. Ei tartte porailla mitään ja tulee lisäksi vähän swingin alapuolelle ja suojaa tuota jännitteensäätäjämokkulaa.

http://www.hayabusa.org/forum....er.html
99-1230486730

Viesti Kirjoittaja 99-1230486730 »

Näyttääpi iha hyvältä tuo Pyramid. Tuossa linkki mist voi tilailla Intobikes musta 99e ja carboni 153e. Kyseisest kaupast ei mitään kokemuksia, oli ensimmäinen englantilainen sivusto joka tuli hinnan etsinnässä vastaan.
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

T.L kirjoitti:Itse katselin Ermaxin huggeria pari päivää ja totesin ettei se kyllä mun pyörään tule. Vaihdoin Puigin vastaavaan joka on ok..
Oliko muuten maalattu ja mitä kustansi?
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Julli kirjoitti:En vieläkään ymmärrä mitä koko hukkerilla tekee, mutta ameriikan pojat olivat kovin tyytyväisiä Pyramidin valmisteisiin. Ei tartte porailla mitään ja tulee lisäksi vähän swingin alapuolelle ja suojaa tuota jännitteensäätäjämokkulaa.

http://www.hayabusa.org/forum....er.html
Se estää esim takajousenlikaantumista.ja muutenkin paskaa tulee vähän vähemmän ineen,,,
Avatar
CormaX
Viestit: 663
Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

Kyllä se auttaa paljonkin kuran levittäytymiseltä joka paikkaan...ja onhan se silmällekkin mielyttävämpi! :thumbup:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

BusaCormaX kirjoitti:Kyllä se auttaa paljonkin kuran levittäytymiseltä joka paikkaan...ja onhan se silmällekkin mielyttävämpi! :thumbup:
Otin oman 1000km ajetun huggerini irti ja tutkailin sen sisäpintaa.. ei sitten yhtään kuraa! huggerin päällä oli sen sijaan paskaa.. En tiedä hylkiikö sisäpinta vain täydellisesti vai eikö sinne pääse kuraa lentämään.
Voisi kuvitella että suzukin insinöörit olisivat valmiiksi huggerin laittanut jos se todella tarpeellinen olisi. Ei kuitenkaan moinen muovinpalanen niin montaa euroa maksaisi tehtaalla
Kamibusa
Viestit: 80
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:42
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja Kamibusa »

Tere Jyka!

Laitoitko Ermaxin huggerin Busaasi vai jonkun toisen. Ja jos Ermaxin, niin porailitko reikiä svingiin ??? .

Tässä kyselen, kun sama Ermax-operaatio meininki tehdä itsekin tässä lähipäivinä. Jos Ermaxin asentamisesta on jotain käytännön vinkkiä antaa, niin kiitollisuudella vastaanotetaan. :tapu:




Edited By Kamibusa on 1271778305
MAL
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

En porannut reikiä, otin koko huggerin irti ja pistin myyntiin.. En nää sitä muuna kuin koristeena, ja siinäkin aika huono vakioputkella kun jää vaimentimen taakse piiloon
Kamibusa
Viestit: 80
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:42
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja Kamibusa »

jyka kirjoitti:
BusaCormaX kirjoitti:Kyllä se auttaa paljonkin kuran levittäytymiseltä joka paikkaan...ja onhan se silmällekkin mielyttävämpi! :thumbup:

Otin oman 1000km ajetun huggerini irti ja tutkailin sen sisäpintaa.. ei sitten yhtään kuraa! huggerin päällä oli sen sijaan paskaa.. En tiedä hylkiikö sisäpinta vain täydellisesti vai eikö sinne pääse kuraa lentämään.
Voisi kuvitella että suzukin insinöörit olisivat valmiiksi huggerin laittanut jos se todella tarpeellinen olisi. Ei kuitenkaan moinen muovinpalanen niin montaa euroa maksaisi tehtaalla

Ermaxin huggeri paikoillaan! :cool: Oli 6 tonnin huolto gen 2:een. Samalla käynnillä heitin huggerin huoltomiehelle ja pyysin laittaa paikoilleen. Huoltomiehen mukaan huggerin vaatimat rei'ät svingiin eivät haittaa mitään - siis svingin kestävyyden tms kannalta. Eri asia tietenkin on, jos huggerin ottaa pois ja rei'ät jää näkyviin; ei varmaan niin kaunis näky.

Pitää kuitenkin todeta, että ainakin oranssimustaan Ermaxin oranssi huggeri näyttää Yoshimuran takana oikein hyvältä - vaikka tässä omaani kehunkin! Tosin R:llä merkitty pikkuosa on todella lähellä ketjua; ei paljoa tarvii ketjun löystyä, kun se saattaa jo sivusuunnassa pyyhkäistä ko pikkuosaa ja se ois sitten siinä se.

Niin, enpä tiedä itsekään huggerin todellisesta hyödystä. Toisaalta asenne, että "kyllähän Sutsukin tehdas olisi asentanut kaikki paikalleen, jos ne olisivat tarpeellisia" tarkoittaisi, että kaikki pyörät olisi täysin vakioita. Eihän siinäkään mitään pahaa ole, mutta mulle ainakin tietty "bling bling" tekee pyörästä just sen mun oman :;): .




Edited By Kamibusa on 1272019032
MAL
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Tuossa huggerissa vaan on huonopuoli , kun kakspäällä ajetaan. Ainakin gen1:ssä se aiheutti sen että kyytiläinen oli sadekelillä enempi märkä , kun ilman huggeria. Merkkiä en muista mutta kuva ohessa:
Hugger
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

RHead kirjoitti:Merkkiä en muista mutta kuva ohessa:
Hugger
Powerbronze:n huggerihan tuo on...itsellä samanlainen. :smoking:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
Vastaa Viestiin