Moro. Alkuperäisiä putkia olen asentamassa takaisin gen1:seen ja pari kysymystä siihen liittyen:
- Missä kohtaa suurin piirtein on lamdanjohdon liittimen vastinkappale. En ole itse noita johtoja nyppinyt irti, niin on vähän paikka hakusessa ???
- Mopossa on myös commander ja otan sen samassa jumpassa pois. Eikös se niin mene, että kun sen (commander) raksii välistä pois, niin alkuperäinen boxi on vakiokartalla..
Kiitos jo etukäteen jos tällainen dumbelo asentaja saa kokeneemmilta asennusvinkkiä
Lambdan johdon "kiinnitys"
Lamdan liittimen pitäis olla siellä kytkin kopan etupuolella ja juu kartta on sitten se vakio kun otat pois sen commarin sieltä ellei sitä ecua ole roplattu, mut suosittelen sen oman ecun säätöä sen commarin poiston jälkeen kun se vakiokaan ei ihan optimaalinen ole.. riippuu muistaakseni vuosimallista pystyykö sitä säätämään, viisaammat voi taas valottaa asiaa..
100 m/s club
Pystyy sitä säätämään jos lambdakin löytyy. Se miten FI valo on ilman lambdaa saatu disabloitua on sitten kanssa asia erikseen. Vaihtoehtoja käytännössä joko sellainen vastusmulikka siinä lambdan liittimen päässä tai eculta isosta liittimestä on johto numero 11 (musta ruskealla raidalla) irrotettu.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport