Gipro Atre asennus Gen1
Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.
Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.
Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.
Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.
Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.
Tais olla ne "väärät" liittimet ruskean väriset.Quadron kirjoitti:Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.
Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.
Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
sam77 kirjoitti:Quadron kirjoitti:Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.
Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.
Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.
Tais olla ne "väärät" liittimet ruskean väriset.
Juur näin, väärät liittimet mustat tai ruskeat, ja oikeat liittimet on valkoiset.
Huomaa sen siitäkin että FI valo loistaa ikävästi silmiin jos meni vääriin plugeihin...
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Joo oikein muistat, vaaleanpunainen johto löytyy. Muistaakseni tämä v.näytön liitin on siellä "vapaana".Quadron kirjoitti:Sen itseasiassa pystyy lykkäämään vääriinkin liittimiin. Yritin etsiä vanhaa topikkia asiasta, mutta taitaa olla jo vanhuttaan kadonnut.
Siellä ylempänä tankin alla on jotkut toiset samanlaiset liittimet, jotka liittyi TPS:ään tai vastaavaan. Jos niihin lykkää ATRE:n niin ei näytä vaihteita oikein ja tais tehdä jotain käyntihäiriötä.
Oikeat liittimet on alempana ja tunnusmerkkinä oli muistaakseni vaaleanpunainen johto.
Mutta jos ei vörki niin palaa asiaan
Eipä siinä muistipatteria ole. Menee tehdasasetuksille jos irroittaa akusta. Laiskana en jaksa kaivaa varmaa tietoa, mutta muistaakseni menee asentoon "5" milloin busassa kyllä näyttää vaihteet oikein, mutta rajoittimet on vielä käytössä. "6" muistaakseni poisti rajoittimetkin.
Edit. Naureskelin tuolle cormaxin 800 kommentille kun lueskelin tätä, mutta tulihan minullakin 400 jo täyteen
Edited By BaTTman on 1333805934
Edit. Naureskelin tuolle cormaxin 800 kommentille kun lueskelin tätä, mutta tulihan minullakin 400 jo täyteen
Edited By BaTTman on 1333805934
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
??? Millä ne rajoittimet sitten koodataan pois päältä ???BaTTman kirjoitti:Eipä siinä muistipatteria ole. Menee tehdasasetuksille jos irroittaa akusta. Laiskana en jaksa kaivaa varmaa tietoa, mutta muistaakseni menee asentoon "5" milloin busassa kyllä näyttää vaihteet oikein, mutta rajoittimet on vielä käytössä. "6" muistaakseni poisti rajoittimetkin.
Edit. Naureskelin tuolle cormaxin 800 kommentille kun lueskelin tätä, mutta tulihan minullakin 400 jo täyteen
- Meni mielenkiintoiseksi...