Ecu päivitys - muut moottorit - ...aivojensiirtokin onnistuu kyllä...
ECU Päivitys - muut moottorit onnistuu myös. Tässä esimerkki mitä Sami tuusasi näistä osista.
- Hayabusa gen2 johtosarja
- Hayabusa ECU
- Gen2 flasher
- TPS, IAP, yms sensorit Hayabusasta. Kwaakun alkuperäinen STPS sensori ja vähän isommat injektorit.
- Hayabusa gen2 nokan asentotunnistin, säädettävä nokan asentotunnistin, säädettävä kampiakselin asentotunnistin
- ZX14 varttimailille rakennettu, #2 2007, #1 2008 ja #1 2009
- ecueditor.com, vähän kehitystä: v.2.4 tai uudempi
- Jonkin verran rakentamista, testausta säätämistä ja paketti on valmis radalla testattavaksi.
Testi 1 - gen2 moottori käyntiin Hayabusa gen2 eculla
http://www.youtube.com/watch?v=aWq-SXeLbS8
Testi 2 - ZX14 säätöihin Hayabusa gen2 eculla
http://www.youtube.com/watch?v=XkEf8u24mOQ
- Hayabusa gen2 johtosarja
- Hayabusa ECU
- Gen2 flasher
- TPS, IAP, yms sensorit Hayabusasta. Kwaakun alkuperäinen STPS sensori ja vähän isommat injektorit.
- Hayabusa gen2 nokan asentotunnistin, säädettävä nokan asentotunnistin, säädettävä kampiakselin asentotunnistin
- ZX14 varttimailille rakennettu, #2 2007, #1 2008 ja #1 2009
- ecueditor.com, vähän kehitystä: v.2.4 tai uudempi
- Jonkin verran rakentamista, testausta säätämistä ja paketti on valmis radalla testattavaksi.
Testi 1 - gen2 moottori käyntiin Hayabusa gen2 eculla
http://www.youtube.com/watch?v=aWq-SXeLbS8
Testi 2 - ZX14 säätöihin Hayabusa gen2 eculla
http://www.youtube.com/watch?v=XkEf8u24mOQ
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
-Artsi- kirjoitti:PetriK kirjoitti:ECU Päivitys - muut moottorit onnistuu myös.
1 kpl kiitos bokseri-kutoseen vanhan Motronicin tilalle.
edit: tuo Samin bussi-älyllä varustettu kawa on tositoimessa nyt viikonloppuna Alastaron nitrokisoissa. Sinne katsomaan siis.
Mondeo 1,8 Econeticiin (luetaan: nokivasara) - kiitos jo etukäteen
![Off topic :offtopic:](./images/smilies/offtopic.gif)
Samia kannustamaan Alastaroon
![Welcome :welcome:](./images/smilies/welcome.gif)
![Kippis :kippis:](./images/smilies/cheers1.gif)
Niin ja ei voi taas kuin ihailla noita ecueditoorihommia, eli Petrille tästäkin:
![Bowdown :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Tämä projekti myös itsellä menossa. Eli tarkoituksena päivittää gen1 -> gen2 sähköihin. Nyt tallista löytyy jo gen2 sähköt ja "flywheel" mikä ilmeisestikin tarvitaan uudemmasta versioista. ECU luonnollisesti tarvitaan, mutta mites nuo säädettävät nokkien tunnistimet sun muut? Mistäs moisia voisi alkaa etsimään?
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Eiköhän gen1-gen2 sähköt mene ihan heittämällä paikalleen... Siirrettävät anturit on Kawanaki juttujaKapakala kirjoitti:Tämä projekti myös itsellä menossa. Eli tarkoituksena päivittää gen1 -> gen2 sähköihin. Nyt tallista löytyy jo gen2 sähköt ja "flywheel" mikä ilmeisestikin tarvitaan uudemmasta versioista. ECU luonnollisesti tarvitaan, mutta mites nuo säädettävät nokkien tunnistimet sun muut? Mistäs moisia voisi alkaa etsimään?
![Wink :;):](./images/smilies/wink.gif)
Sopiskohan tähän aiheeseen seuraava kysymys:
Pystyykö GEN2 mankelista vaihtamaan säädetyn ECU:n toiseen GEN2 busaan ilman isompia ongelmia?
Vai onko ajonesto kytketty jotenkin ECU:un?
Eli jos esim. vaihtaa uuteen pyörään ja tahtoo siirtää vanhan pyörän putket uuteen kiinni ???
Pystyykö GEN2 mankelista vaihtamaan säädetyn ECU:n toiseen GEN2 busaan ilman isompia ongelmia?
Vai onko ajonesto kytketty jotenkin ECU:un?
Eli jos esim. vaihtaa uuteen pyörään ja tahtoo siirtää vanhan pyörän putket uuteen kiinni ???
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Pystyy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tarttee uuden tiedon mukaan oikean virtalukon ja avaimen. Ajonesto...
C15 viittaa jäähdytysnesteen lämpöanturiin (Busassa se kannessa oleva anturi) ja C42 virtalukkoon.
Edited By jarim on 1331369181
C15 viittaa jäähdytysnesteen lämpöanturiin (Busassa se kannessa oleva anturi) ja C42 virtalukkoon.
Edited By jarim on 1331369181
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Huom. ecu, virtalukko ja avain naimisissa keskenään.
Edited By jarim on 1331380375
Edited By jarim on 1331380375
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport