Jep. Piti lähteä reissuun mopolla. Päästiin laivarantaan. Mopoa ajettiin lautalle. Poks! Mittaristo pimeäksi.
Noh pieni keskustelu tekniikkatukihenkilön kanssa ja tuumattiin, että se oli se mittariston liitin kun on irrallaan. Noh sitten alettiin etsiä Tallinnasta Suzukin huoltoa. Osoite saatiin ja osoitettahan ei löytynyt navigaattorista (vaikka illalla oli päivitetty kartasto).
Ensin väärään paikkaan ja sieltä opastettiin oikeaan suuntaan. Sinne ajaessa loppui usko ja piti käydä kysymässä vahvistusta oikealle suunnalle. Noh siihenhän Busa sitten hyytyi kokonaan. Soittoa vakuuutusyhtiöön ja Tallinnan suitsan huoltoon. Huollon oma paku oli rikki ja pari peräkärryä oli kyllä, mutta yhtään autoa missä olisi ollut vetokoukku ei ollut. Soitto sitten BikePoin:n ja sieltä tuli kaveri kärryllä hakemaan ja siirtämään kaksi kilometriä Busan suitsan huoltoon. Huolto etsi ja etsi vikaa. Lopputulos oli, että joko koko piuhasarja uusiksi ja/tai uusi mittaristo. Totesin tähän että laittakaa Busa tulille niin ajan sen lautalle ja Suomeen. Samalla ties monesko soitto RM Heinolle ja ilmoitus, että tulossa ollaan.
Mopo saatiin RM Heinolle ja hätiin kutsuttu kaveri ajoi pyöräkunna kotiin. Ei kysellyt että Veetuttaako. Kait sen näki siitä millä tyylillä laukut irtautui auton konttiin.
Noh lopuksi syy löytyi että kahvalämppärien virranotto oli otettu jostain mittariston piuhasta ja se aiheutti oikareita ja sulakkeiden paloa.
Nyt Busa koossa ja kunnossa.
Kiitos Tanelille Virkbladiin teknisestä opastuksesta, Petskulle kuljetuksista ja Tallinnaan BikePointille ja Suzukin huoltoon avusta sekä RM Heinolle kärsivällisyyydestä ja avusta.
Sillen meni persiilleen pitkän suunnittelun tuote eli lomamatka mopolla. Hotellit ja suunnitellut ohjelmat saatiin peruttua joitain sakkoja saa maksella.
PS
muuteltiin lomareissua radikaalisti ja yritettiin autolla. Tekniikka kesti, mutta muut kommellukset jatkuivat
Nyt kotona hymyssä suin.
Esa & Tarja
Vakuutusyhtiö mennee vaihtoon.
Edited By Esabusa on 1338494070
Niinhän se sitten meni - Perskeles
Harmi homma. Kahvalämppäritkin näemmä voi kytkeä "monella tapaa...". Siirsin samalla ketjun oikeampaan paikkaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Liike josta ostin Busan uutena. Lämpökahvat oli jo asennettu ennen kuin löysimme toisemme ..... siis Tarja, Minä ja Busa.jyka kirjoitti:Herää kysymys että kuka h*lvetti ottaa kahvalämppäreille virrat "jostain mittariston piuhasta"? Edellinen omistaja vai joku mopoliike?
Liikkeellä on haaraliikkeet Espoossa, NääsWillessä ja Lahdessa.
Olivatten varsin vaiteliaita.
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500