Boxer day ? - 29.8.2009 kiikala

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kuuluuko busanistien "kisakalenteriin" kun on nuo Alastaron finaalit samana päivänä ... ja millainen on mahdollisesti ollut meininki aiempina vuosina ?

Kuva
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Purkuosia.com
Viestit: 219
Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
Paikkakunta: -Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Purkuosia.com »

Viime vuonna Boxer Day oli Räyskälässä, pyöriä oli 5-10 kpl. Homma toimi hyvin.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Soittelin järjestäjälle, moottoripyörät tervetulleite - ei kun vaan kypärä päähän ja ajamaan.

Sisäänpääsy maksaa 10e ja katsastus 20e. Tämän jälkeen saa ajaa niin paljon kuin haluaan.

Katsastus alkaa ysiltä ja on tämän jälkeen jatkuva niin että myöhemminkin tulevat pääsevät mukaan.

Toivottavasti sää suosii tapahtumaan sillä se vaikuttaa hyvin ystävällisesti hinnoitellulta ja hyvin järjestetyltä.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Hyvä meininkin klo 12:30 saakka jolloin alkoi satamaan. Ajamaan pääsi aina lähes suoraan paluutieltä.

Aina jännä tunne kun puolivälissä vetoa maalilinja häipyy näkyvistä ja takarengas alkaa sutimaan hillittömän sadekuuron alkaessa piiskata kenttää. Parhaaksi tällaisella putkiviritteisellä k9:llä jäi harmittavasti 10.050 - no, rengaspanemittarista oli patteri loppu ja se näytti 1.3bar mutta tarkistuslaskenta Bomber #1:sen mittarilla juuri ennen sadetta antoi 2.0bar joten ei ihme että 60ft ei painunut alle 1.8s. Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?

Pari turboa meni mukavasti alle kympin - kertokoot omistajat enemmän.




Edited By PetriK on 1251593975
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

PetriK kirjoitti:Hyvä meininkin klo 12:30 saakka jolloin alkoi satamaan. Ajamaan pääsi aina lähes suoraan paluutieltä.

Aina jännä tunne kun puolivälissä vetoa maalilinja häipyy näkyvistä ja takarengas alkaa sutimaan. Parhaaksi tällaisella putkiviritteisellä k9:llä jäi harmittavasti 10.050 - no, rengaspanemittarista oli patteri loppu ja se näytti 1.3bar mutta tarkistuslaskenta Bomber #1:sen mittarilla juuri ennen sadetta antoi 2.0bar joten ei ihme että 60ft ei painunut alle 1.8s. Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?

Pari turboa meni mukavasti alle kympin - kertokoot omistajat enemmän.
Miksi mekaaninen?
En tiedä mistä saa, mutta mullekin kelpaisi kalibroitu rengaspainemittari, tuntuu että jokainen mittari näyttää eri lukemia oli se sitten mekaaninen tai digitaali.
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Digitaalisista tuntuu patteri loppuvan juuri kriittisellä hetkellä. Takaboxissa joku työkalu painaa sen päälle useammaksi päiväksi ja patteri tyhjenee. Ei ollut ensimmäinen kerta kun näin käy.

Hankittu Motonetista, mekaaninen autometer jossa myös paineen tyhjennyspainike, olisiko ollut 6.99 tai jotain vastaavaa. Mittarin kalibrointi hoituu täyttämisen yhteydessä kun automaattipumppu pumppaa vain tiettyyn paineeseen ja lopputulos tarkastetaan molemmilla mittareilla. Jos haluaa hifistellä niin pöydällä on GM 3bar map jolla voi tarkistaa että varmasti paine on oikea molemmissa.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

PetriK kirjoitti:Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?
Miten olis Ladan vakiomalli, semmonen mitä me TFM:ssä käytetään? Ainakin minusta se on hyvä (ei ole turhaan 10bar saakka vaan maksimi taitaa olla 3bar). Jounilta tarkemmat speksit.
74-1211486656

Viesti Kirjoittaja 74-1211486656 »

PetriK kirjoitti:Hyvä meininkin klo 12:30 saakka jolloin alkoi satamaan. Ajamaan pääsi aina lähes suoraan paluutieltä.

Aina jännä tunne kun puolivälissä vetoa maalilinja häipyy näkyvistä ja takarengas alkaa sutimaan. Parhaaksi tällaisella putkiviritteisellä k9:llä jäi harmittavasti 10.050 - no, rengaspanemittarista oli patteri loppu ja se näytti 1.3bar mutta tarkistuslaskenta Bomber #1:sen mittarilla juuri ennen sadetta antoi 2.0bar joten ei ihme että 60ft ei painunut alle 1.8s. Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?

Pari turboa meni mukavasti alle kympin - kertokoot omistajat enemmän.
Mulla Lada vainajan työkalu setin mittari käytössä, hyvin pelittää... siis Konelaan (delta?) kyselee.
Avatar
Tepa
Viestit: 158
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 19:21
Paikkakunta: laitamaa

Viesti Kirjoittaja Tepa »

kerrankin sai ajella mielin määrin ilman jonottelua,tosin sifteriin oli tullu joku pyki,joten ilman sitä mentiin...

Petrik:n kanssa vedeltiin varmaan joku 6-8 lähtöö kimpassa ja muutamat soolona...

alkoi noi sutimiset ja rajoittimeen vedot tekee taas kaasuläpille synkkaus häikkää,joten pyörä kyytiin ja kohti kotio...

mutta kaiken kaikkiaan hauskaa oli ja tulipa yks veto vedettyä jopa alle kympin,siispä tyytyväisin mielin verstaalle mopoa huoltamaan seuraavia mittelöitä varten... :skootteri:
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Avatar
Bomber#1
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 00:19

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 »

Joo, hyvin toimi järjestelyt yms. Harmi vain että sade kutisti tilaisuuden niin lyhyeksi. :(
Mutta vihdoinkin sain jotain ideaa ton Target-B:n lähettämiseen ja se palkittiin usealla kympin alituksella. :bike:
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Vastaa Viestiin