Boxer day ? - 29.8.2009 kiikala
- Purkuosia.com
- Viestit: 219
- Liittynyt: 29 Touko 2006, 09:05
- Paikkakunta: -Kirkkonummi
- Viesti:
Soittelin järjestäjälle, moottoripyörät tervetulleite - ei kun vaan kypärä päähän ja ajamaan.
Sisäänpääsy maksaa 10e ja katsastus 20e. Tämän jälkeen saa ajaa niin paljon kuin haluaan.
Katsastus alkaa ysiltä ja on tämän jälkeen jatkuva niin että myöhemminkin tulevat pääsevät mukaan.
Toivottavasti sää suosii tapahtumaan sillä se vaikuttaa hyvin ystävällisesti hinnoitellulta ja hyvin järjestetyltä.
Sisäänpääsy maksaa 10e ja katsastus 20e. Tämän jälkeen saa ajaa niin paljon kuin haluaan.
Katsastus alkaa ysiltä ja on tämän jälkeen jatkuva niin että myöhemminkin tulevat pääsevät mukaan.
Toivottavasti sää suosii tapahtumaan sillä se vaikuttaa hyvin ystävällisesti hinnoitellulta ja hyvin järjestetyltä.
Hyvä meininkin klo 12:30 saakka jolloin alkoi satamaan. Ajamaan pääsi aina lähes suoraan paluutieltä.
Aina jännä tunne kun puolivälissä vetoa maalilinja häipyy näkyvistä ja takarengas alkaa sutimaan hillittömän sadekuuron alkaessa piiskata kenttää. Parhaaksi tällaisella putkiviritteisellä k9:llä jäi harmittavasti 10.050 - no, rengaspanemittarista oli patteri loppu ja se näytti 1.3bar mutta tarkistuslaskenta Bomber #1:sen mittarilla juuri ennen sadetta antoi 2.0bar joten ei ihme että 60ft ei painunut alle 1.8s. Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?
Pari turboa meni mukavasti alle kympin - kertokoot omistajat enemmän.
Edited By PetriK on 1251593975
Aina jännä tunne kun puolivälissä vetoa maalilinja häipyy näkyvistä ja takarengas alkaa sutimaan hillittömän sadekuuron alkaessa piiskata kenttää. Parhaaksi tällaisella putkiviritteisellä k9:llä jäi harmittavasti 10.050 - no, rengaspanemittarista oli patteri loppu ja se näytti 1.3bar mutta tarkistuslaskenta Bomber #1:sen mittarilla juuri ennen sadetta antoi 2.0bar joten ei ihme että 60ft ei painunut alle 1.8s. Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?
Pari turboa meni mukavasti alle kympin - kertokoot omistajat enemmän.
Edited By PetriK on 1251593975
Miksi mekaaninen?PetriK kirjoitti:Hyvä meininkin klo 12:30 saakka jolloin alkoi satamaan. Ajamaan pääsi aina lähes suoraan paluutieltä.
Aina jännä tunne kun puolivälissä vetoa maalilinja häipyy näkyvistä ja takarengas alkaa sutimaan. Parhaaksi tällaisella putkiviritteisellä k9:llä jäi harmittavasti 10.050 - no, rengaspanemittarista oli patteri loppu ja se näytti 1.3bar mutta tarkistuslaskenta Bomber #1:sen mittarilla juuri ennen sadetta antoi 2.0bar joten ei ihme että 60ft ei painunut alle 1.8s. Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?
Pari turboa meni mukavasti alle kympin - kertokoot omistajat enemmän.
En tiedä mistä saa, mutta mullekin kelpaisi kalibroitu rengaspainemittari, tuntuu että jokainen mittari näyttää eri lukemia oli se sitten mekaaninen tai digitaali.
Digitaalisista tuntuu patteri loppuvan juuri kriittisellä hetkellä. Takaboxissa joku työkalu painaa sen päälle useammaksi päiväksi ja patteri tyhjenee. Ei ollut ensimmäinen kerta kun näin käy.
Hankittu Motonetista, mekaaninen autometer jossa myös paineen tyhjennyspainike, olisiko ollut 6.99 tai jotain vastaavaa. Mittarin kalibrointi hoituu täyttämisen yhteydessä kun automaattipumppu pumppaa vain tiettyyn paineeseen ja lopputulos tarkastetaan molemmilla mittareilla. Jos haluaa hifistellä niin pöydällä on GM 3bar map jolla voi tarkistaa että varmasti paine on oikea molemmissa.
Hankittu Motonetista, mekaaninen autometer jossa myös paineen tyhjennyspainike, olisiko ollut 6.99 tai jotain vastaavaa. Mittarin kalibrointi hoituu täyttämisen yhteydessä kun automaattipumppu pumppaa vain tiettyyn paineeseen ja lopputulos tarkastetaan molemmilla mittareilla. Jos haluaa hifistellä niin pöydällä on GM 3bar map jolla voi tarkistaa että varmasti paine on oikea molemmissa.
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Mulla Lada vainajan työkalu setin mittari käytössä, hyvin pelittää... siis Konelaan (delta?) kyselee.PetriK kirjoitti:Hyvä meininkin klo 12:30 saakka jolloin alkoi satamaan. Ajamaan pääsi aina lähes suoraan paluutieltä.
Aina jännä tunne kun puolivälissä vetoa maalilinja häipyy näkyvistä ja takarengas alkaa sutimaan. Parhaaksi tällaisella putkiviritteisellä k9:llä jäi harmittavasti 10.050 - no, rengaspanemittarista oli patteri loppu ja se näytti 1.3bar mutta tarkistuslaskenta Bomber #1:sen mittarilla juuri ennen sadetta antoi 2.0bar joten ei ihme että 60ft ei painunut alle 1.8s. Nyt ostamaan mekaaninen pienikokoinen rengaspainemittari, onko ehdotuksia mistä sellaisen saisi ?
Pari turboa meni mukavasti alle kympin - kertokoot omistajat enemmän.
kerrankin sai ajella mielin määrin ilman jonottelua,tosin sifteriin oli tullu joku pyki,joten ilman sitä mentiin...
Petrik:n kanssa vedeltiin varmaan joku 6-8 lähtöö kimpassa ja muutamat soolona...
alkoi noi sutimiset ja rajoittimeen vedot tekee taas kaasuläpille synkkaus häikkää,joten pyörä kyytiin ja kohti kotio...
mutta kaiken kaikkiaan hauskaa oli ja tulipa yks veto vedettyä jopa alle kympin,siispä tyytyväisin mielin verstaalle mopoa huoltamaan seuraavia mittelöitä varten...
Petrik:n kanssa vedeltiin varmaan joku 6-8 lähtöö kimpassa ja muutamat soolona...
alkoi noi sutimiset ja rajoittimeen vedot tekee taas kaasuläpille synkkaus häikkää,joten pyörä kyytiin ja kohti kotio...
mutta kaiken kaikkiaan hauskaa oli ja tulipa yks veto vedettyä jopa alle kympin,siispä tyytyväisin mielin verstaalle mopoa huoltamaan seuraavia mittelöitä varten...
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Joo, hyvin toimi järjestelyt yms. Harmi vain että sade kutisti tilaisuuden niin lyhyeksi.
Mutta vihdoinkin sain jotain ideaa ton Target-B:n lähettämiseen ja se palkittiin usealla kympin alituksella.
Mutta vihdoinkin sain jotain ideaa ton Target-B:n lähettämiseen ja se palkittiin usealla kympin alituksella.
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net