Kenttäajojen 2.8 tilaukset
Laittakaa samalla tähän topikkiin mihin aikaan saavutte suurinpiirtein niin annan tiedon eteenpäin:
Majoitus on tuolla :
http://www.motellikontio.fi/kartta.html
Majoitus on tuolla :
http://www.motellikontio.fi/kartta.html
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Täytyy kysästä selventävästi. Itse en ole vielä lappeenrannan kentällä käynyt, varmaan saa kentältä päivällä jotain pientä. Eli tarkoittaako tuo tilaukset iltapalaa vaiko päiväruokaa kentällä?
Minä ja avec ei tarvi iltapalaa, ollaan velipojalla kylässä ihan kentän vieressä, mutta päiväruoka kelpais. . .
Kai se täytynee tulla kentälle ihmettelemään siinä 12 aikoihin.
Sormet sekoo, jänskättää -> tiikeribensaa tankissa ja bari batteria keuhkossa...
Minä ja avec ei tarvi iltapalaa, ollaan velipojalla kylässä ihan kentän vieressä, mutta päiväruoka kelpais. . .
Sormet sekoo, jänskättää -> tiikeribensaa tankissa ja bari batteria keuhkossa...
Yli kilo, siitä alkaa ILO
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
"Emme lopeta leikkimistä sen johdosta, että vanhenemme -- Vanhenemme, koska lopetamme leikkimisen" ( Herbert Spencer 1820-1903)
vikkelä kirjoitti:Täytyy kysästä selventävästi. Itse en ole vielä lappeenrannan kentällä käynyt, varmaan saa kentältä päivällä jotain pientä. Eli tarkoittaako tuo tilaukset iltapalaa vaiko päiväruokaa kentällä?
Samanlaisia kysymyksiä myös mulla,elikkä onko kentällä esim.makkaran myyntiä tms.vai pitääkö ottaa omia eväitä mukaan? tälläsella diabeetikolla kun on tuon syömisen kanssa melko tarkkaa,ettei tuu vahinkoja
tämä tuli mun mielestä nyt pahastikki väärään paikkaan anteeksi!
Edited By majuriTK on 1217440419
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Agostini kirjoitti::O kyseessä kuitenkin Joensuun kenttäajot...vikkelälle vaa infoo.... :p
Hyä pointti muuten. Olis pitänyt jättää kahvin juomiset vähemmälle. Onhan se joensuu tampereen itä puolella ei siis pahasti mettään. Täytyy ruveta katteleen peremmin mihinkä matkaa, tulee kummallisesti kilometrejä tällä kaavalla.
Otetaan purtavaa mukaan -> kiitos Kimmo.
Edited By vikkelä on 1217448079
Yli kilo, siitä alkaa ILO