Radalle.com - -onkos joku busalla menossa-
kliks
Onkos kukaan busanisteistä menossa?
Eli ensi viikon lauantaina... (12.05.)
Itse katsojana vaan, laatikkoremppa tulossa...
Edited By Jorgos on 1178276203
Onkos kukaan busanisteistä menossa?
Eli ensi viikon lauantaina... (12.05.)
Itse katsojana vaan, laatikkoremppa tulossa...
Edited By Jorgos on 1178276203
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
no eipä lyhyellä matkalla paljoo voi jäädäkkään:) mutta onko se nyt sit niin hienoo kun matkaloppuu heti kesken kun pääsee vääntää hanan seljällleen.gold kirjoitti:Jaakko kirjoitti:kiihdytyspätkä on 201m. ei kiinnosta
Älä nyt, ei tuossa paljon voi jäädä nopeimmista PSB-ryhmäläisistä. Siis siitä mitä ne ajaa vartilla..
![]()
jeejee 1/4 alle kympin
Mä ainakin yritän olla paikalla, ku asunkin tässä kilometrin päässä.
Aattelin kans koittaa tota 1/8 mailii.
Oon nyt parikertaa käyny treenaa kyseisellä pätkällä, ja täytyy sanoo että hiukan pomppuselta tuntuu toi suora, keula tahtoo nousta noista pienistä epätasaisuuksista helposti.
Onko kellään mitään alustansäätö vinkkejä tollaselle kiihdytys radalle ? :p
Oon nyt parikertaa käyny treenaa kyseisellä pätkällä, ja täytyy sanoo että hiukan pomppuselta tuntuu toi suora, keula tahtoo nousta noista pienistä epätasaisuuksista helposti.
No perskules, tässähän on sitten kilometrin säteellä kaksi muutakin busanistia (ainakin) Minä ja Andy77... Andy on ilmeisesti kanssa tulossa bussilla... :rocket
Historia:
Historia:
Jaakko kirjoitti:kiihdytyspätkä on 201m. ei kiinnosta
eipä vähätellä :p kyllähän vartillakin varsinainen kiihdytys tapahtuu ennen puolimatkaa -loput vaan ajellaan tehoilla :p testiä ja harjoitusta varten 1/8lta saat kaiken oleellisen -reaktiot-60jlk-1/16-1/8 ajat ja nopeudet-näitähän piireissä tutkitaan kuin piru raamattua.heinoll alustasta-perä mahdollisimman matalaksi koiranluilla , paluuvaimennuksia tiukemmalle ja pehmeä rengas 1.5 paineella
oon kanssa käynnyt illan hiljaisina hetkinä tempomassa artukaisen suoraa...pahat on pomput joo...heinoll kirjoitti:Mä ainakin yritän olla paikalla, ku asunkin tässä kilometrin päässä.
Tästä (muutaman minuutin viiveellä) reaaliaikainen sää kisapaikalta. JOS jotain kiinostaa, tänäänhän ne sitten on, saas nähdä paljonko on busia, täytyy ottaa kamera mukaan. 

Historia:
Historia:
Huhhuh, hyvät oli bileet.
3 busanistiä bongasin sieltä mun lisäksi, 3 busaa kävi koittaa 1/8 mailii joista 2 tais alittaa 7 sekunttia, vaikka toisella oli suuria pitovaikeuksia.
Ja toinen valitteli jotain tehoista.

Mä en ihan alittanu 7 sekuntia, mut tämä olikin mun eka kerta viivoilla.
Mun reaktioajat oli sekuntin luokkaa
, paras 60ft oli 1,97 ja nopein loppunopeus oli 171.
ksthb anto hyvii vinkkei, mitä kannattaa treenata.
Jos vaan vähänkään mahdollista töidenpuolesta, niin ensi lauantaina nähdään alastarolla!
Kyl se niin hienoo oli!
3 busanistiä bongasin sieltä mun lisäksi, 3 busaa kävi koittaa 1/8 mailii joista 2 tais alittaa 7 sekunttia, vaikka toisella oli suuria pitovaikeuksia.

Mä en ihan alittanu 7 sekuntia, mut tämä olikin mun eka kerta viivoilla.
Mun reaktioajat oli sekuntin luokkaa

ksthb anto hyvii vinkkei, mitä kannattaa treenata.
Jos vaan vähänkään mahdollista töidenpuolesta, niin ensi lauantaina nähdään alastarolla!
Kyl se niin hienoo oli!

Kuvia paikanpäältä, ei kovin hyviä kun ne järkkärit tönis koko ajan ettei kerinnyt kuvia paljoa sihtailemaan...
Ksthb tais vetää juu kovimman ajan... edit: Noista kiihdytyskaista kuvista näkee hyvin miten epätasainen se on.
Edited By Jorgos on 1179040936

Edited By Jorgos on 1179040936
Historia:
Historia: