Motopark 25.5.2007 - Sampo pankin asiakkaille
- toimeve
- Viesti:
Sampo Pankin moottoripyöräkerho Rilla MC järjestää jäsenilhen perinteisen ratapäivän Virtasalmella, Motoparkissa. Päivä on perjantai 25.5.2007. Rata on koko päiväksi 12-18 varattu meille.
Otamme kerholaisten lisäksi mukkaan myös meän asiakkaita tai potentiaalisia asiakkaita.
Jos kuulut ko. ryhmiin, niin otahan yhteys minnuun, katelhan, voisinko vaikuttaa jotenki sinun paikkakuntasi pankinjohtajhan, jotta hän kustantaisi päivän lounainhen sinulle ko. tapahtumassa.
Itte olen varannu 5 paikkaa asiakkailleni tästä Jämsän ympäristöstä, katelhan tulleeko luontasesti, vai pistänkö "arpajaiset" pysthyn
...ja tämä näin Busnistien kesken...ethän levitä yhteystietojani muille foorumeille, kiitos.
Otamme kerholaisten lisäksi mukkaan myös meän asiakkaita tai potentiaalisia asiakkaita.
Jos kuulut ko. ryhmiin, niin otahan yhteys minnuun, katelhan, voisinko vaikuttaa jotenki sinun paikkakuntasi pankinjohtajhan, jotta hän kustantaisi päivän lounainhen sinulle ko. tapahtumassa.
Itte olen varannu 5 paikkaa asiakkailleni tästä Jämsän ympäristöstä, katelhan tulleeko luontasesti, vai pistänkö "arpajaiset" pysthyn
...ja tämä näin Busnistien kesken...ethän levitä yhteystietojani muille foorumeille, kiitos.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
- toimeve
- Viesti:
...kun saan ongittua yhteystiedoista teän asuinpaikat niin olen yhteyksissä ko paikkakunnan kollegaan. Itte olen tosin varannu viisi paikkaa Jämsän Sampo Pankille ja katon, miten paikkakunnalta löytyy lähtijöitä... infoan tästä myöhemmin.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-