Minä ainakin menen. Ja taisi Sukikin olla taas voimiensa tunnossa uusine ketjuineen.
Muistelen osallistumismaksun olevan 20-30e, ennakkoon ilmoittautuneille pikku rabatti.
Tänks! Monesko sä olit?? Sullahan meni tosi hyvin kisat. Näkeekö jostain tulokset?
Omat kisat meni iihan penkin alle, kaikki oli huonompia aikoja entä eka kerralla kaikki vedot. Säälittävää! Pitoa ei ollut, joten meni hissutteluksi. Mutta se ei käy selitykseksi, koska muut ajoivat hyviä aikoja - Mä en vaan osaa. Pitää käydä vielä ens viikonloppuna kokeilee Pudasjärvellä, josko pääsis parantelee aikoja...
Hyvät kisat oli. Vaikka aika liukas suora olikin. Harmi että isolohkon kansitilke luovutti. Tosin kisan voitosta/finaali paikoista tuskin olisin ajanut.
Niin ja suur kiitokset Busa 00:lle RT:n lainasta. Eka kerran ajoin Tbo busalla ja työntää muuten aika miehekkäästi. Olihan aika kiva vetästä eka lähtö Tasen kanssa, vaikka mulle kotiin lähdön järjestikin. Hmm.. taisit parannella aikojasi aika reippaasti loppuu kohden ?
Paljon on hommii luvassa Busan/kuskin kanssa jos mielii joskus finaaleihin ehtii.
No, hieno/kiva kisa päivä oli ja kiitokset kaikille mukana olleille
Helppo kisa mulle kun otit punalampun :;): Kyllä ajat parani iltaa kohti kun rata kuivu ja lämpeni. Alko lopussa olemaan jo pitoa ja oppi tuon kriittisen lähdön ja sain ton 60 jalan ajan alle 2 s.
Parhaaksi ajaksi tuli 10.43 ja sekin ykkösellä kovasti keulien
Ens viikonloppuna sitten Pudasjärvellä koitetaan parantaa, kun säädetään vähän jousitusta. En kerkee saaha koiranluita kun tekijä on reissussa Saksassa Ens kesäksi tuunataan uudet kujeet..