Pori 28.5. ja Alastaro 4.6.
Ajamaan olis tarkos juu. pitää viel selvittää mihin aikaan alkaa katsastus.. ..el jos meinaat tulla ajamaan niin pitäis vähän aikasempaa olla paikan päällä.valtsu1300r kirjoitti:Meettekö molemmat vetäseen varttimailin oikein valoista? Jos näin on, pitäiskös sitä munkin kokeilla ... ??? No - paikan päällä olis ainakin tarkoitus olla - kattellaan sitten tarkemmin tilannetta
jeejee 1/4 alle kympin
Mukaan vaan ajamaan se hauskaa. Katsastus muistaakseni alko jo kahdeksalta mitä mainoksesta katsoin.valtsu1300r kirjoitti:Jaakko kirjoitti:lentokentällä nähdään,. täältä suunnalta tulossa kaks punamustaa bussee
Meettekö molemmat vetäseen varttimailin oikein valoista? Jos näin on, pitäiskös sitä munkin kokeilla ... ??? No - paikan päällä olis ainakin tarkoitus olla - kattellaan sitten tarkemmin tilannetta
No kele nysse kypä hajos ja vähintäänkin tyytyväinen tuloksiin olen
Pito ongelmista huolimatta tulos alkaa tuleen alueelle. Porin keikan paras 9,740/247,93 km/h. 60ft 1,779 s. Ja kakkosella oli pieniä pitovaikeuksia. Isolohko pystyy kyllä vielä petraamaan, mut kuskilla on paljon oppimista
Niin ja lajittelussa olin kuudenneksi nopein.
Mutta pudotus kisassa toisella kieroksella tuli kotiin lähtö omien mokien takii.
Pito ongelmista huolimatta tulos alkaa tuleen alueelle. Porin keikan paras 9,740/247,93 km/h. 60ft 1,779 s. Ja kakkosella oli pieniä pitovaikeuksia. Isolohko pystyy kyllä vielä petraamaan, mut kuskilla on paljon oppimista
Mutta pudotus kisassa toisella kieroksella tuli kotiin lähtö omien mokien takii.
Hienoa.. Kuskilla olkaa ote parantua. Pelottaa millaisia lukemia loppukesästä on taulussa..ksthb kirjoitti:No kele nysse kypä hajos ja vähintäänkin tyytyväinen tuloksiin olen
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Onnea kowasta ajastaksthb kirjoitti:No kele nysse kypä hajos ja vähintäänkin tyytyväinen tuloksiin olen
Hienoa katseltavaa..ksthb kirjoitti:No kele nysse kypä hajos ja vähintäänkin tyytyväinen tuloksiin olen
Oma paras aika oli 10.80 @ 227.40 (ekaa kertaa olin ajamassa)
Kaverin paras tulos 10.417 @ 227.xx, oli myös ekaa kertaa pois kotoo..
..nyt on päästy treenaamaan, ensi kerralla uudestaan.
Kaiken kaikkiaan bongasimme tapahtumasta 7busaa ajamassa & 4pyörää näky parkki paikalla olevan.
Kaverin paras tulos 10.417 @ 227.xx, oli myös ekaa kertaa pois kotoo..
..nyt on päästy treenaamaan, ensi kerralla uudestaan.
Kaiken kaikkiaan bongasimme tapahtumasta 7busaa ajamassa & 4pyörää näky parkki paikalla olevan.
jeejee 1/4 alle kympin