Nopeuden mittausta joensuussa
Eli 11:sta Lentokenttäajo järjestään Joensuussa 24.7.2004. Busanisteille etuoikeus päästä ajamaan. Sitova ilmoittautuminen 22.7.2004 mennessä.
Lisää infoa
Bussilaiset suorittavat ilmoittaumiset minulle. Koska tiedän sitten varata busseille sopivan verran tilaa, että tehdään sellainen hieno rivistö sinne kentälle mentäessä.
Ja jos kiinnostaa muuten vaan tuoda on bussi siihen rivistöön niin ilman muuta onnistuu. Ilmoittaa vaan minulle että varataan paikka rivistöstä , mutta ei ajopaikkaa.
Eli seuraavat ovat ilmoittautuneet tapahtumaan:
Agostini
Eepi
ksthb
Lanat + kiwikasa 9r
MiksaK
Purzzi
Race (alustavasti pelkkä näyttelypaikka)
RHead
Sepe
Suki
+ 2 paikallista bussikuskia
Jos vain olisi mitenkään mahdollista, että kaikki jotka tulee tapahtumaan olisivat paikalla 10.30. Niin kerittäs laittaa bussit nättiin rivistöön sit.
Edited By RHead on 1090523283
Lisää infoa
Bussilaiset suorittavat ilmoittaumiset minulle. Koska tiedän sitten varata busseille sopivan verran tilaa, että tehdään sellainen hieno rivistö sinne kentälle mentäessä.
Ja jos kiinnostaa muuten vaan tuoda on bussi siihen rivistöön niin ilman muuta onnistuu. Ilmoittaa vaan minulle että varataan paikka rivistöstä , mutta ei ajopaikkaa.
Eli seuraavat ovat ilmoittautuneet tapahtumaan:
Agostini
Eepi
ksthb
Lanat + kiwikasa 9r
MiksaK
Purzzi
Race (alustavasti pelkkä näyttelypaikka)
RHead
Sepe
Suki
+ 2 paikallista bussikuskia
Jos vain olisi mitenkään mahdollista, että kaikki jotka tulee tapahtumaan olisivat paikalla 10.30. Niin kerittäs laittaa bussit nättiin rivistöön sit.
Edited By RHead on 1090523283
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Juu.. onpa tainnu olla tämä kysymys aika turha täälä, vihtis vaan lukia jutut loppuun asti. :OMiksaK kirjoitti:Kelle tai minne pitää ilmoittautua?
Mää nyt oon kuiteski tulossa sinne kokeileen mikäli ei satu just sille päivää kovin kauhee rankkasade. Kaveri ilmeisesti lähtee mukaan Kokeileen miten Kawasakilla pärjää Busseille.
Mäkin tulen nöyryyttämään sinne kavereiden 10R:n ja Bladen. :pMiksaK kirjoitti:MiksaK kirjoitti:Kelle tai minne pitää ilmoittautua?
Juu.. onpa tainnu olla tämä kysymys aika turha täälä, vihtis vaan lukia jutut loppuun asti. :O
Mää nyt oon kuiteski tulossa sinne kokeileen mikäli ei satu just sille päivää kovin kauhee rankkasade. Kaveri ilmeisesti lähtee mukaan Kokeileen miten Kawasakilla pärjää Busseille.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Hei Joensuuhun tulijat!
Jos on majapaikan tarvetta, niin vielä on jokunen petipaikka vapaana, samassa torpassa jonne olen jo luvannut majoittaa Agon ja RHeadin + Racen.
Vanha maalaistalo noin 50 km Joensuusta kutostietä pohjoiseen. Sauna lämpiää ja eiköhän siinä jonkinlaiset iltamat saada aikaiseksi.
Nopeimmat ehtii ensin!
Vapaana kamari, jossa 4 vuodepaikkaa, lisäksi mahdollisuus telttailuun isolla pihamaalla. Hjuva sauna.
Jos on majapaikan tarvetta, niin vielä on jokunen petipaikka vapaana, samassa torpassa jonne olen jo luvannut majoittaa Agon ja RHeadin + Racen.
Vanha maalaistalo noin 50 km Joensuusta kutostietä pohjoiseen. Sauna lämpiää ja eiköhän siinä jonkinlaiset iltamat saada aikaiseksi.
Nopeimmat ehtii ensin!
Vapaana kamari, jossa 4 vuodepaikkaa, lisäksi mahdollisuus telttailuun isolla pihamaalla. Hjuva sauna.
Hei Joensuuhun tulijat!
Nopeimmat ehtii ensin!
juu varaan sit pari paikkaa sieltä ...
loistavaa... :p
Edited By RHead on 1090415765
- pocahontas
- Viesti: