Busanisti ratapäivä - Botniaring 8.7.2009 11:00-21:00
Eli nyt on Botnia varattu 8.7.2009 meille 11.00 - 21.00 yksityistilaisuutena.
Kuvio on seuraava: FHOC Ratasäännöt
Kuljettaja kokous pidetään 10:30 alkaen, jolloin itse ajot voi alkaa 11:00 lähtien.
Järjestäjällä on oikeus siirtää kuskeja ryhmästä toiseen päivän aikana.
Ilman järjestäjän lupaa ennalta sovittua ryhmää ei saa vaihtaa.
osallistuminen Busseilla (vielä vakavassa harkinnassa josko myös muilla voisi osallistua ainakin hitaaseen jos haluaa EAK opetusta). Hyvällä syyllä (hallitus ei päästä jos ei pääse myös mukaan) toki uskon että järjestelytoimikuntaa (allekirjoittanut) voi pehmitellä. Toistaiseksi ei kilvettömiä jotta myös nopearyhmä säilyy nopeille busseille mahdollisena ja tuonne ei syntyisi liian isoja nopeuseroja.
Yritän saada kaksi EAK kouluttajaa paikalle (Liikenneturvan kouluttamia). Toinen on kykenevä opastamaan aina nopeaan ryhmään asti. Mutta ainakin hitaaseen ja keskiryhmään saataisiin henkilökuntaa opastamaan ja kannustamaan ihmisiä jotka kaipaavat neuvoja ajoasennossa, mutka-ajossa, jarruttamisessa, etc.. Tarkoitus on siis parantaa oman pyörän käsittelytaitoja turvallisissa ja häiriöttömässä ympäristössä.
Vakuutusyhtiöiden kanta vaihtelee ratavahinkojen suhteen, mutta jos paikalla on Liikenneturvan kouluttamia EAK kouluttajia (kuten olen hankkimassa) niin suurimman osan kanssa ei pitäisi olla ongelmaa jos vahinko sattuu. Tarkistakaa oman vakuutusyhtiönne kanta rataharjoitteluun.
Hintaa päivälle muodostuu sen mukaan montako osallistujaa saadaan mukaan - Huom. ei osapäivä hinnottelua tarjolla. Eli kulut jaetaan tasaisesti kaikkien osallistuneiden kesken (itseni järjestelijänä jätän pois laskuista - ei ehdi kuitenkaan ajaa).
Yksityistilaisuuden hinta on 600 Eur - joten osallistujja määrästä on kiinni paljonko hintaa tapahtumalle jää per nuppi.
Ratavaraus pitää peua viimeistään kk ennen tapahtumaa. Eli satoi tai paistoi niin rahat tarvitaan tai kinkeri perutaan ajoissa.
Alle voi jo ilmoittaa sitovan osallistumisensa, mutta viimeistään 2.6.2009 ne muuttuu sitoviksi siten että alan kerätä rahaa osallistujilta tai päätetään yhteistuumin perua ratapäivä. Eli jos 2.6.2008 @ 08.00 (GMT+2) listassa on nimi ja sitä ei ole perunut tämän topikin kautta niin sitoutuu maksamaan oman osansa päivän kuluista, jos päivä päätetään järjestää. Myös toisin päin, radalle otetaan maksimissaan 50 ensimmäistä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan loppuun asti tai kunnes maksimi määrä / ryhmä täyttyy.
Tässä pätkä Botnialta. Meikän ajamana joten kyseessä ei ole mitään nopeaa toimintaa, mutta näkeepä millainen rata on kyseessä. Tää on kuvattu pari vuotta sitten.
Huom: Botnialla ei melurajoituksia!
Huom2: järjestäjä pidättää oikeuden muuttaa ohjeistusta tarpeen mukaan - muutokset säännöstöön ilmoitetaan erikseen.
Huom3: Järjestellään ryhmät ja ryhmä koot ilmoittautumisien ja kyselyiden mukaan.
Alle sitovat ilmoittautumiset (perumiset viimeistään 2.6.2009 @ 08:00 (GMT+2) mennessä - oltava näkyvillä tässä topikissa):
Ilmoittaessanne itsenne mainitkaa myös ryhmä
a=hidas
b=keski
c=nopea
Päivän aikana voidaan sitten case by case sopia ryhmä muutoksista.
18.00 Eur / lärvi
Ei ole paljoa....
boldattu nimi = maksu näkyy tilillä Päivitetty 18.06.2009 @ 18:15
Ryhmä A (Hidas)
hanhiha
Henkka
BaTTman
ÄRRÄ pärrä
Tomppa
KIVINIEMI
busabobo
busabobon vaimo
Koijari
Busajunnu
Jäbä
Timba
Heksa
Jugi14
sam77
timmu
greatLeo
JukRa
Jossu
Jäykkä
=21
A ryhmä Optional:
(TJJ)
(toimeve)
(kartsap)
(JS-74)
Ryhmä B (Keski)
TJJ
toimeve
kartsap
expressbus
Shadow \m/d-.-b\m/
hakahill
JS-74
saltis
JanneT
Titaani
VARJO
MONU
=14
B-Ryhmä Optional
(Busajunnu)
Ryhmä C (Nopea)
Tase1
jarim
=2
Edited By busajasa on 1246868954
Kuvio on seuraava: FHOC Ratasäännöt
Kuljettaja kokous pidetään 10:30 alkaen, jolloin itse ajot voi alkaa 11:00 lähtien.
Järjestäjällä on oikeus siirtää kuskeja ryhmästä toiseen päivän aikana.
Ilman järjestäjän lupaa ennalta sovittua ryhmää ei saa vaihtaa.
osallistuminen Busseilla (vielä vakavassa harkinnassa josko myös muilla voisi osallistua ainakin hitaaseen jos haluaa EAK opetusta). Hyvällä syyllä (hallitus ei päästä jos ei pääse myös mukaan) toki uskon että järjestelytoimikuntaa (allekirjoittanut) voi pehmitellä. Toistaiseksi ei kilvettömiä jotta myös nopearyhmä säilyy nopeille busseille mahdollisena ja tuonne ei syntyisi liian isoja nopeuseroja.
Yritän saada kaksi EAK kouluttajaa paikalle (Liikenneturvan kouluttamia). Toinen on kykenevä opastamaan aina nopeaan ryhmään asti. Mutta ainakin hitaaseen ja keskiryhmään saataisiin henkilökuntaa opastamaan ja kannustamaan ihmisiä jotka kaipaavat neuvoja ajoasennossa, mutka-ajossa, jarruttamisessa, etc.. Tarkoitus on siis parantaa oman pyörän käsittelytaitoja turvallisissa ja häiriöttömässä ympäristössä.
Vakuutusyhtiöiden kanta vaihtelee ratavahinkojen suhteen, mutta jos paikalla on Liikenneturvan kouluttamia EAK kouluttajia (kuten olen hankkimassa) niin suurimman osan kanssa ei pitäisi olla ongelmaa jos vahinko sattuu. Tarkistakaa oman vakuutusyhtiönne kanta rataharjoitteluun.
Hintaa päivälle muodostuu sen mukaan montako osallistujaa saadaan mukaan - Huom. ei osapäivä hinnottelua tarjolla. Eli kulut jaetaan tasaisesti kaikkien osallistuneiden kesken (itseni järjestelijänä jätän pois laskuista - ei ehdi kuitenkaan ajaa).
Yksityistilaisuuden hinta on 600 Eur - joten osallistujja määrästä on kiinni paljonko hintaa tapahtumalle jää per nuppi.
Ratavaraus pitää peua viimeistään kk ennen tapahtumaa. Eli satoi tai paistoi niin rahat tarvitaan tai kinkeri perutaan ajoissa.
Alle voi jo ilmoittaa sitovan osallistumisensa, mutta viimeistään 2.6.2009 ne muuttuu sitoviksi siten että alan kerätä rahaa osallistujilta tai päätetään yhteistuumin perua ratapäivä. Eli jos 2.6.2008 @ 08.00 (GMT+2) listassa on nimi ja sitä ei ole perunut tämän topikin kautta niin sitoutuu maksamaan oman osansa päivän kuluista, jos päivä päätetään järjestää. Myös toisin päin, radalle otetaan maksimissaan 50 ensimmäistä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan loppuun asti tai kunnes maksimi määrä / ryhmä täyttyy.
Tässä pätkä Botnialta. Meikän ajamana joten kyseessä ei ole mitään nopeaa toimintaa, mutta näkeepä millainen rata on kyseessä. Tää on kuvattu pari vuotta sitten.
Huom: Botnialla ei melurajoituksia!
Huom2: järjestäjä pidättää oikeuden muuttaa ohjeistusta tarpeen mukaan - muutokset säännöstöön ilmoitetaan erikseen.
Huom3: Järjestellään ryhmät ja ryhmä koot ilmoittautumisien ja kyselyiden mukaan.
Alle sitovat ilmoittautumiset (perumiset viimeistään 2.6.2009 @ 08:00 (GMT+2) mennessä - oltava näkyvillä tässä topikissa):
Ilmoittaessanne itsenne mainitkaa myös ryhmä
a=hidas
b=keski
c=nopea
Päivän aikana voidaan sitten case by case sopia ryhmä muutoksista.
18.00 Eur / lärvi
Ei ole paljoa....
boldattu nimi = maksu näkyy tilillä Päivitetty 18.06.2009 @ 18:15
Ryhmä A (Hidas)
hanhiha
Henkka
BaTTman
ÄRRÄ pärrä
Tomppa
KIVINIEMI
busabobo
busabobon vaimo
Koijari
Busajunnu
Jäbä
Timba
Heksa
Jugi14
sam77
timmu
greatLeo
JukRa
Jossu
Jäykkä
=21
A ryhmä Optional:
(TJJ)
(toimeve)
(kartsap)
(JS-74)
Ryhmä B (Keski)
TJJ
toimeve
kartsap
expressbus
Shadow \m/d-.-b\m/
hakahill
JS-74
saltis
JanneT
Titaani
VARJO
MONU
=14
B-Ryhmä Optional
(Busajunnu)
Ryhmä C (Nopea)
Tase1
jarim
=2
Edited By busajasa on 1246868954
Ryhmä A
Mukana!!
Onko maksu pyörä vai kuski kohtainen...meinaa jos emannuus haluaa kans ajaa...?Tod.näk.ei kuitenkaan aja.
Edited By hanhiha on 1237550584

Mukana!!
Onko maksu pyörä vai kuski kohtainen...meinaa jos emannuus haluaa kans ajaa...?Tod.näk.ei kuitenkaan aja.
Edited By hanhiha on 1237550584
Member of IBA Finland ry
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
Paikalla olhan, ellei ihan merkeleellisiä tapahu.
Ryhmä A tai B (mielelhän mukana eak:ssa josko semmosen saatta järjestettyä). Molempi ryhmä käy.
Ryhmä A tai B (mielelhän mukana eak:ssa josko semmosen saatta järjestettyä). Molempi ryhmä käy.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
busajasa kirjoitti:osallistuminen Busseilla (vielä vakavassa harkinnassa josko myös muilla voisi osallistua ainakin hitaaseen jos haluaa EAK opetusta). Hyvällä syyllä (hallitus ei päästä jos ei pääse myös mukaan) toki uskon että järjestelytoimikuntaa (allekirjoittanut) voi pehmitellä. Toistaiseksi ei kilvettömiä jotta myös nopearyhmä säilyy nopeille busseille mahdollisena ja tuonne ei syntyisi liian isoja nopeuseroja.
Enemmän taitaa se kuski vaikuttaa. :p Ahvenistolla Busan ja kilvettömän ero samalla kuskilla 6,5 sekkaa kierroksella, tuolla varmaan vähemmän.
No jos ei kilvettömällä voi tulla niin voiko kilvellisellä supermotolla.


Mikä noin suunnilleen on nopean ryhmän kierrosaikaraja? 1:20, 1:25, 1:30? Ei taida kyllä kovin montaa busaa mennä alle 1:20.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Sepe kirjoitti:busajasa kirjoitti:osallistuminen Busseilla (vielä vakavassa harkinnassa josko myös muilla voisi osallistua ainakin hitaaseen jos haluaa EAK opetusta). Hyvällä syyllä (hallitus ei päästä jos ei pääse myös mukaan) toki uskon että järjestelytoimikuntaa (allekirjoittanut) voi pehmitellä. Toistaiseksi ei kilvettömiä jotta myös nopearyhmä säilyy nopeille busseille mahdollisena ja tuonne ei syntyisi liian isoja nopeuseroja.
Enemmän taitaa se kuski vaikuttaa. :p Ahvenistolla Busan ja kilvettömän ero samalla kuskilla 6,5 sekkaa kierroksella, tuolla varmaan vähemmän.
No jos ei kilvettömällä voi tulla niin voiko kilvellisellä supermotolla.Hallitus ei päästä muilla vaihtoehdoilla.
![]()
Mikä noin suunnilleen on nopean ryhmän kierrosaikaraja? 1:20, 1:25, 1:30? Ei taida kyllä kovin montaa busaa mennä alle 1:20.
Totta että kuskilla isoin ero. Mutta se tuossa onkin taustalla - harvemmin ne hitaat kilvettömiä laittaa ja niillä rataa ajaa.
Kyllä me Sepe sut mukaan otetaan

Loppupeleissä nähdään sitten ratapäivän aamuna, että miten porukka jakaantuu. Tyypillisesti näissä harrastepäivssä nuo hidas ja keski täyttyvät ja porukaa pitää väkisin siirellä sitten nopeaan, jotta saadaan tasaisia ryhmiä. Joten myöskään ryhmien average aikoja ei voi tässä vaiheessa sanoa - nähdään sitten päivän aikana..
Toisaalta meillähän on tolkuttoman pitkä päivä edessä ja varsin harva vetää 11 settiä nopeassa ryhmässä. Osa lähtee aikaisemmin ja osa tulee myöhässä.. Eli päivää tullaan kyllä mukauttamaan lennosta osallistujien mukaan..
Mut Sepe tässä vaiheessa SuperMotolla, mutta katsotaan tarkemmin sitten lähempänä miten ryhmät muodostuu josko säännöt pyöristyy

Laittelin tuonne eka postaukseenkin näkösälle sen että voidaan sitten päivän kuluessa muuttaa ryhmää jos joko hitaampi tai nopeampi tuntuu luontevammalta. Eikkäs pelataan joustavasti sitten päivän aikana..Henkka kirjoitti:Paikalla ja kaiketi se kannattais siihen A ryhmään osallistua
Tässä vaiheessa vaan hyvä tietää tuo ketkä haluaa mihinkin ryhmään niin voi seurata tuota maksimi rajaa, jotta ei tulisi liian ruuhkaisia ryhmiä.
No höh! Nyt kun lupasit niin katsoin vasta päivää ja prkle mähän olen silloin Uudessakaupungissa käyttöönotossa joten ei tarvitse pyöristellä sääntöjä.busajasa kirjoitti:Mut Sepe tässä vaiheessa SuperMotolla, mutta katsotaan tarkemmin sitten lähempänä miten ryhmät muodostuu josko säännöt pyöristyy


Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
-
- Viestit: 11
- Liittynyt: 10 Syys 2008, 22:42
- Paikkakunta: Laukaa
-
- Viestit: 61
- Liittynyt: 15 Marras 2006, 09:27
- Paikkakunta: tampere