GEN2 ajovalojen vaihto

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Snowman

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Kerpeles..sammui tuikku edestä. Huoltomanuaalia lukiessa pyydetään purkamaan katteet pois. Onkohan tosi ettei mahdu vaihtamaan lyhyttä poltinta ilman purkua?? Pitääkö pyytää gynekologi kaveriksi?
74-1302205404

Viesti Kirjoittaja 74-1302205404 »

Onnistuu se vaihto katteita purkamatta, poistaa vain sen mustan suojamuovin umpion alapuolelta ja sieltä käsin ainakin itse onnistuin, vähän tuskaistahan se oli, olisi kaivannut lisäniveliä käsiin... :D

Edited By JaLe on 1314700474
Snowman

JaLe kirjoitti:Onnistuu se vaihto katteita purkamatta, poistaa vain sen mustan suojamuovin umpion alapuolelta ja sieltä käsin ainakin itse onnistuin, vähän tuskaistahan se oli, olisi kaivannut lisäniveliä käsiin... :D
Kiitos!! Eli otan gynekologin mukaan. :D
Nesmit

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

Itse asentelin xenonit yläkautta purkamalla mittariston ja sitä ympäröivät paneelit, ei paha työmaa tämäkään ja ei tarvi sitä kuuluisaa gynekolia vaivata...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
Snowman

Nesmit kirjoitti:Itse asentelin xenonit yläkautta purkamalla mittariston ja sitä ympäröivät paneelit, ei paha työmaa tämäkään ja ei tarvi sitä kuuluisaa gynekolia vaivata...
Katselin tuo illalla hommaa ja ajattelinpa ottaa ne mittariston ympäriltä muovit pois..kyllä sinne sitte mahtuu.:) ja otan sen gynen kaveriks ku oma koulutus on niitä tenttejä vaille.. :laugh:
Vastaa Viestiin