Tangon päistä painoa pois - - lyhyemmät hakusessa -
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Orkkiksethan ovat aivan käsittämättömän isot ja painavat, muistaakseni satoja grammoja yhteensä. Joensuun lentokentällä ajoin kokonaan ilman tangonpainoja enkä kokenut niitä tarvitsevani. Koska ulkonäön takia jotain niihin tangonpäihin on pakko laittaa, niin ota yksi orkkis malliksi mukaan ja mene vaikka Allrightille ja/tai Stormille etsimään sellaisia, jotka miellyttävät silmää. Omani tilasin aikanaan eBaysta, koska halusin nimen omaan terävät.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Mulla oli omassa about orggis-look alumiiniset, merkittävästi kevyemmät: tollatteet tuolta
Club 100 m/s
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Tuosta nuo viimeiset: http://www.rizoma.com/Prodott....IDSez=1
Ja jos halutaan suojata kahvoja painumasta ilmavirran vaikutuksesta: http://www.rizoma.com/Prodott....IDSez=1
Sopivuuksista busaan en osaa sanoa, mutta Rizoman sivuilta näyttää löytyvän jotakin katalookejakin, joita voi ladata ja tutkia.
Erityisesti suosittelen kyseisen valmistajan peilejä. Ihanan kallista... ja kyllä erittäin laadukastakin.
Ja jos halutaan suojata kahvoja painumasta ilmavirran vaikutuksesta: http://www.rizoma.com/Prodott....IDSez=1
Sopivuuksista busaan en osaa sanoa, mutta Rizoman sivuilta näyttää löytyvän jotakin katalookejakin, joita voi ladata ja tutkia.
Erityisesti suosittelen kyseisen valmistajan peilejä. Ihanan kallista... ja kyllä erittäin laadukastakin.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
VeliHölmöK8 kirjoitti:Tuosta nuo viimeiset: http://www.rizoma.com/Prodott....IDSez=1
Ja jos halutaan suojata kahvoja painumasta ilmavirran vaikutuksesta: http://www.rizoma.com/Prodott....IDSez=1
Sopivuuksista busaan en osaa sanoa, mutta Rizoman sivuilta näyttää löytyvän jotakin katalookejakin, joita voi ladata ja tutkia.
Erityisesti suosittelen kyseisen valmistajan peilejä. Ihanan kallista... ja kyllä erittäin laadukastakin.
TFMssä kahvatkin tehtiin ite kun ei kaupanhyllyltä löydy parasta mahdollista versiota. Nyt on lyhyt ja läpivirtaava jarrukahva Pitäs Brembokin jutella tenhultion kanssa miten sitä alumiinia muokataan
tuos pienet http://www.pashnit.com/product/hayabusa_barends.html
ja http://www.yoshimura-rd.com/ps-2896-1255-bar-ends-hayabusab-king.aspx
ja http://www.yoshimura-rd.com/ps-2896-1255-bar-ends-hayabusab-king.aspx
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
kiitokori kirjoitti:kertokaahan nyt tyhmälle kai siinä joku syykin on että tuollaset on tehtaalla värkätty, eli mitenkä vaikuttaa ja vaikuttaako oikeesti jos vaihtaa sirompiin/kevyempiin?
Varhmaan sielä laskehneet että tuon painoset pitäs olla ettei sitte ottas tärinää sun muuta ja olis vakaa.
Kesän olen ajanu sirommilla painoilla enkä ole kyllä huomanu mithän eroa orggis painoihin.
Edited By timox on 1292331685
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
juu ei huomaa eroa eli ihan sama mitkä kilkkeet painoksi laittaa.timox kirjoitti:kiitokori kirjoitti:kertokaahan nyt tyhmälle kai siinä joku syykin on että tuollaset on tehtaalla värkätty, eli mitenkä vaikuttaa ja vaikuttaako oikeesti jos vaihtaa sirompiin/kevyempiin?
Varhmaan sielä laskehneet että tuon painoset pitäs olla ettei sitte ottas tärinää sun muuta ja olis vakaa.
Kesän olen ajanu sirommilla painoilla enkä ole kyllä huomanu mithän eroa orggis painoihin.
Ja nyt ne on vielä porattu reikiä täyteen-Artsi- kirjoitti:Mulla oli omassa about orggis-look alumiiniset, merkittävästi kevyemmät: tollatteet tuolta
Kaipa ne varmistelee jos sattuukin tulemaan täristävämpi yksilö. Jos nää busat tehtäis käsityönä ja tarkemmilla toleransseilla, vois muutaman osan jättää pois ja saada vaik vielä enemmän tehoa vakiona. Mut hinta olis sitte italialaisten tasoa, laatu tosin paljo parempi.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc