Säätöä+penkitystä

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Avatar
blackbusa
Viestit: 542
Liittynyt: 03 Huhti 2009, 19:09
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja blackbusa »

missäs on porukat käyny pyöräänsä säädättämässä/penkittämässä PORI-TAMPERE akselilla?
mulla olis:pair poistettu, commanderi, akran putki, bmc ja modattu kotelo, vaihdenäyttö kaikki jo paikoillaan nyt vain säätöön jossain, missä? onko noin hinnasta jotain tietoo?
(en oo ennen käyny säädättämässä mitään kampetta) pitääkö ottaa jotain erityist huomioon tai muuttaa jotain pyörässä mikä auttaa/helpottaa säätäjää?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Heivaa sillä commanderilla vesilintua ja vie se pyörä säädettäväksi Samin Autopajalle Espooseen (säätää oman ECU:n).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Tossahan on nua teettetty ja ihan hyvin on toiminnu
:D
http://www.bikedoctor.fi/BikeDoctor/BikeDoctor.html
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Vastaa Viestiin