Penkit vaihtoon?
- toimeve
- Viesti:
...jos omalta kohalta tuntuu, että toistatuhannen kilometrin (tai vähän lyhyemmätki ) matkataipalhet mennee iliman sen suurempia istumalihastuskia, niin turha kait alkuperäsiä on vaihtaa. En eppäile kamraatteja yllä, eli etteikö modatut olis mukavat, tai ainaki mukavemmat kuin originaalit. Jos he näin sannoo, niin tottahan se on! Mutta kannattaa varmasti itte kokkeilla ellei orig tunnu hyvältä.
Oma kokemus vain sellanen, että alkuperäset soppii minulle hyvin. Täytyy tosin tunnustaa, että en ole vielä tuota hienoa Jampan penkkiä kokkeillu, kun ei ole varsinaisesti ollu tarvetta. Ja jos tarve tulis modatuille, niin olen busabobon kanssa ehottomasti sammaa mieltä eli mallia "Jamppa" on varmasti se paras vaihtoehto.
nimim. vastarannan kiiski vastailee
Oma kokemus vain sellanen, että alkuperäset soppii minulle hyvin. Täytyy tosin tunnustaa, että en ole vielä tuota hienoa Jampan penkkiä kokkeillu, kun ei ole varsinaisesti ollu tarvetta. Ja jos tarve tulis modatuille, niin olen busabobon kanssa ehottomasti sammaa mieltä eli mallia "Jamppa" on varmasti se paras vaihtoehto.
nimim. vastarannan kiiski vastailee
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
KansiHeebon pallit vie voiton. Kröhhhm...
Paikan päällä asennuksen jälkeen kotia kohden; 40 kilsaa suupielet korvissa. Vähän välipalaa, esittelin Mammalle ja tuomio oli; "ihan ookoo, paljo makso?"
Mamma löys haarukat laatikosta/verensokeri normaalille niin lähdettiin kokeilemaan miten takana viihtyy.
Kierroksen jälkeen piti lähteä uudelleen, uudelleen, uudelleen . . .
Paikan päällä asennuksen jälkeen kotia kohden; 40 kilsaa suupielet korvissa. Vähän välipalaa, esittelin Mammalle ja tuomio oli; "ihan ookoo, paljo makso?"
Mamma löys haarukat laatikosta/verensokeri normaalille niin lähdettiin kokeilemaan miten takana viihtyy.
Kierroksen jälkeen piti lähteä uudelleen, uudelleen, uudelleen . . .
AD/HD
busabobo kirjoitti:Voi kyllä lämpimästi suositella Jampan jakkaroita. Ei puudu takamus pitkälläkään matkalla. Voittaa 100-0 kaiken maailman geelijakkarat joita jotkut on hätäpäissään menneet tilaamaan jostai iibeistä
..hmm.. mitähän tohon taas sanois ??? .. aina aiheuttaa pahennusta ... joo pistän sitten penkin myyntiin kun se on niin huono ..
Edited By Jukkis on 1256967457
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
President of team jukkis
Corvette C4
Itsellä ollut kesän Jampan jakkarat 07 mallissa. Mukavammat ja tyylikkäämmät kuin alkuperäiset. Vaimokin kehunut. Puutumisesta en nyt osaa sanoa. Tahtoo perä puutua ja vaatia taukoa kaikilla satulamalleilla parinsadan jälkeen. Alkuperäiset on liukkaat ja istumatila liian pitkä niin, että kiihdytyksissä/jarrutukissa liukuu eikä mutkatielllä saa napakkaa asentoa vatsa ja polvet tankkia vasten. Jampan jakkaralla asento on sopivan tiukka niin että mutkanajoon saa hyvän tuntuman. Mitat 183/98.
Hep! :rasberry:Jukkis kirjoitti:busabobo kirjoitti:Voi kyllä lämpimästi suositella Jampan jakkaroita. Ei puudu takamus pitkälläkään matkalla. Voittaa 100-0 kaiken maailman geelijakkarat joita jotkut on hätäpäissään menneet tilaamaan jostai iibeistä
..hmm.. mitähän tohon taas sanois ??? .. aina aiheuttaa pahennusta ... joo pistän sitten penkin myyntiin kun se on niin huono ..
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Hazard kirjoitti:Itsellä ollut kesän Jampan jakkarat 07 mallissa. Mukavammat ja tyylikkäämmät kuin alkuperäiset. Vaimokin kehunut. Puutumisesta en nyt osaa sanoa. Tahtoo perä puutua ja vaatia taukoa kaikilla satulamalleilla parinsadan jälkeen. Alkuperäiset on liukkaat ja istumatila liian pitkä niin, että kiihdytyksissä/jarrutukissa liukuu eikä mutkatielllä saa napakkaa asentoa vatsa ja polvet tankkia vasten. Jampan jakkaralla asento on sopivan tiukka niin että mutkanajoon saa hyvän tuntuman. Mitat 183/98.
Itse koeistuin Jampan jakkarat ja juuri sen takia että lyhentää istumatilaa ei löytynyt omaa ajoasentoa vaikka komeat tuolit ovatkin. Päädyin Suskan omaan geelijakkaraan, orkkista parempi huomattavasti; tuli sillä sentään lykättyä SS 1000...
Käy koeistumassa jossain niin selviää, on meinään aika henkilökohtainen juttu kuitenkin miten tossa bussin päällä istuu.
"Epäjärjestys on sana, jonka olemme keksineet kuvaamaan järjestystä, jota emme ymmärrä."
- Henry Miller -
- Henry Miller -
Itse ainakin tykänny.. 12 tuhatta kilsaa istunu....jbusa kirjoitti:Hazard kirjoitti:Itsellä ollut kesän Jampan jakkarat 07 mallissa. Mukavammat ja tyylikkäämmät kuin alkuperäiset. Vaimokin kehunut. Puutumisesta en nyt osaa sanoa. Tahtoo perä puutua ja vaatia taukoa kaikilla satulamalleilla parinsadan jälkeen. Alkuperäiset on liukkaat ja istumatila liian pitkä niin, että kiihdytyksissä/jarrutukissa liukuu eikä mutkatielllä saa napakkaa asentoa vatsa ja polvet tankkia vasten. Jampan jakkaralla asento on sopivan tiukka niin että mutkanajoon saa hyvän tuntuman. Mitat 183/98.
Itse koeistuin Jampan jakkarat ja juuri sen takia että lyhentää istumatilaa ei löytynyt omaa ajoasentoa vaikka komeat tuolit ovatkin. Päädyin Suskan omaan geelijakkaraan, orkkista parempi huomattavasti; tuli sillä sentään lykättyä SS 1000...
Käy koeistumassa jossain niin selviää, on meinään aika henkilökohtainen juttu kuitenkin miten tossa bussin päällä istuu.
.. onhan corollakin ihan ok
BMW S 1000XR 2016
President of team jukkis
Corvette C4
President of team jukkis
Corvette C4
- Masanaattori
Ei se sovi siihen sun mopoon.....eli se onkin mulle varattu....JiiJii kirjoitti:Jukkis, se geeli penkki ihan huono ! voisit ruuvata sen mun pyörään talven aikana :p
Member of MC Speedfreaks
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
"Elämä on kuin golfpallo...saa lujan iskun toisensa jälkeen ja lopulta päätyy kuoppaan"
Parempi vähän paskaa nurkissa kuin puhdas helvetti....
Idiootit pitävät yllä järjestystä, mutta nerot hallitsevat kaaoksen.
Ok. Ne on sitten masalle...
BMW S 1000XR 2016
President of team jukkis
Corvette C4
President of team jukkis
Corvette C4