Akku
Ei, pistä paikoilleen vaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Akulle jos tulee tarvetta niin käyn hakemassa Vartan akun Akkutalosta (Oulussa).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
Kattelin tota ja oli aika kovan hintanen...-Artsi- kirjoitti:Yuasa. Rapakon takana käyttävät isolohkoissa ja korkeapuristemoteissa mallia YTZ14S, on kapasiteetiltaan isompi (14Ah) ja säästää starttia takapotkuilta. Sopii alkuperäisen tilalle. Akku löytyy vakiona ainakin eräistä Håndista, 1300 Panista mm. Miinuksena kovempi hinta.
Täytyy nyt kattoa kun saan tuon Busan tuolta pajalta takasin, että miten jaksaa akku pyöritellä vielä starttia..jarim kirjoitti:Akulle jos tulee tarvetta niin käyn hakemassa Vartan akun Akkutalosta (Oulussa).
Mutta jos tarvetta tulisi niin minkä hintainen olis ja miten onnistuis toimitus noita ei vissii voi postittaa..
Mistä löytyisi edullisempi vaihtoehto(lue alle 100oravannahkaa) kun tuo YTZ14S?
Kun tää mun nykyinen 8Ah ei kunnolla jaksa pyörittää..
Niin ja joku minkä sais nopeesti eli ei mistää Saksasta.
Oiskohan jossain motonetissa sopivaa?
Nii ja tietääkö jooku maksimimittoja minkä kokoinen sinne satulan alle mahtuupi :p
Nii ja tietääkö jooku maksimimittoja minkä kokoinen sinne satulan alle mahtuupi :p
MGa kirjoitti:Mistä löytyisi edullisempi vaihtoehto(lue alle 100oravannahkaa) kun tuo YTZ14S?
Edelliseen pyörään hain isompitehoisen mutta kooltaan samankokoisen akun Biltemasta ja hyvin toimi..., ja se hinta olisiko ollut parin kympin tienoilla ? - sieltä satulan altahan kukaan ei näe sitä minkä merkkinen se on...
Edited By PetriK on 1145020238
Muistatko oliko tää akku hyytelö eli tämmönenhuoltovapaa vai perinteinen?PetriK kirjoitti:MGa kirjoitti:Mistä löytyisi edullisempi vaihtoehto(lue alle 100oravannahkaa) kun tuo YTZ14S?
Edelliseen pyörään hain isompitehoisen mutta kooltaan samankokoisen akun Biltemasta ja hyvin toimi..., ja se hinta olisiko ollut parin kympin tienoilla ? - sieltä satulan altahan kukaan ei näe sitä minkä merkkinen se on...
Nii ja voisko joku kattelle max moitoi ikä akku sopii?
Tai kerrotko sen bilteman akun mitat tai mallin tms??

Huoltovapaita tottakai
) En muista tarkkaa mallia, edellinen pyörä oli Bandit. Mutta... siellä biltemassa on useita kokoja ja varmaan joku sopii. Aikoinaan mittasin akun koon pyörästä, marssin biltemaan ja mittasin ja heti löytyi sopiva koko.
www.biltema.fi -> vapaa-aikaan -> moottoripyörätuotteet -> uudet geeliakut sieltä taitaa löytyä joku sopiva koko ? Tai sitten poistotuotteet osiosta, siellä on myös yaesun huoltovapaita malleja. Itse ostin juuri tuollaisen yaesun joka oli bilteman tarroilla varustettu.

www.biltema.fi -> vapaa-aikaan -> moottoripyörätuotteet -> uudet geeliakut sieltä taitaa löytyä joku sopiva koko ? Tai sitten poistotuotteet osiosta, siellä on myös yaesun huoltovapaita malleja. Itse ostin juuri tuollaisen yaesun joka oli bilteman tarroilla varustettu.