Kävin hakemassa Stormilta takapukin joka näyttää nostavan tosi korkealle. Ihan noin korkea sen ei mun mielestä olisi tarvinnut olla, vähän pelottaa että kaadan pyörän tuon kans
Onko tuohon pukille nostoon joku hyvä tekniikka miten se onnistuu yksin kaatamatta pyörää? Pukissa on siis ne V-haarukat ja pyörässä lankarullat.
Mulla oli sama homma. Ostin Stormilta semmosen telineen ja se kyllä nosti tosi korkealle. Kaverin kans sai repiä tosissaan että saatiin busa nousemaan. Vein takasi sen kun en minä ainakaan sitä yksin saanut nostettua. Oisko ollu väärän mallinen. Pitäis kokeilla jotain muuta. http://www.youtube.com/watch?v....search=
Noin sen ilmeisesti pitäisi tapahtua.
Macoshark kirjoitti:Onko tuohon pukille nostoon joku hyvä tekniikka miten se onnistuu yksin kaatamatta pyörää? Pukissa on siis ne V-haarukat ja pyörässä lankarullat.
Itselläni toimii siten että ensin pukki kohilleen ja sitten nostetaan sen verran että pyörä saadaan pystyasentoon. Tämän jälkeen menen perseelleni tai kyykkyyn sinne pyörän taakse ja pönkkään jalkaterän sinne pukin pyörän alle ja nojaan omalla painolla taaksepäin ja samalla vedän siittä pukin aisasta. Eka kerralla kannattaa ottaa joku kaveriksi varmistamaan. Kyllä se sitte siittä lutviutuu
Macoshark kirjoitti:Onko tuohon pukille nostoon joku hyvä tekniikka miten se onnistuu yksin kaatamatta pyörää? Pukissa on siis ne V-haarukat ja pyörässä lankarullat.
Hmm tuohan näyttää ältsin kätevältä. Nyt harmittaa että ehdin jo Stormilta hakea pukin joka tuntuu nostavan pirun korkealle. Taidanpa kysäistä vaihtaisivatko. Mitä tuo pukki maksaa?
Hmm tuohan näyttää ältsin kätevältä. Nyt harmittaa että ehdin jo Stormilta hakea pukin joka tuntuu nostavan pirun korkealle. Taidanpa kysäistä vaihtaisivatko. Mitä tuo pukki maksaa?
Vuosi sitten se maksoi n.130,- ja tilasin sen e-maililla suoraan valmistajalta. On yksi parhaita ostoksia .....ainakin mun mielestä.
Tuossa valmistajan e-mail mika.siivonen@pp.inet.fi
Siihen Supersportrideriin kannattaa tilata mukaan ne (SSR:n omat) busan lankarullat. Maksaa vähän extraa, mutta pukki on sitten tukeva ja tosi helppo käyttää yksinkin.
JussiA kirjoitti:Siihen Supersportrideriin kannattaa tilata mukaan ne (SSR:n omat) busan lankarullat. Maksaa vähän extraa, mutta pukki on sitten tukeva ja tosi helppo käyttää yksinkin.
Ainakaan mun madalletussa noi ei toimi oikein ollenkaan, ajattelinkin vaihtaa orkkis-lankarullat takaisin kiinni ja käyttää jatkossakin ainoastaan sitä akselin läpi menevää tankoa nostoon.