Valojen säätö...
Joo elikäs mistäs niitä säädellään tarviiko ottaa mittaristo irti?? Tuli noi xenonit silloin maaliskuun kimpassa ostettua ja nyt alkaa oleen iltaisin jo sen verran pimeämpää jotta valojen tehon huomaa ja ne on niin tehokkat, että valokeilan yläosan raja näkyy selkeänä joten olis varaa nostaa hieman ylöspäin niin saisi kantamaa lisää...
Jos ei ne xenonit tuoneet mukanaan mitään extra jumppaa siihen säätöön, niin normaalisti kyllä riittää sen etukatteen alla olevan lärpäkkeen irroitus. Välttämättä ei sitäkään...Busa05 kirjoitti:Joo elikäs mistäs niitä säädellään tarviiko ottaa mittaristo irti??
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
- toimeve
- Viesti:
Timppa kirjoitti:riittää sen etukatteen alla olevan lärpäkkeen irroitus. Välttämättä ei sitäkään...
...tiiä kuinka pienikämmenisiä tet oletta, mutta ittellä ei ainakhan lampun vaihto eikä säätö onnistunu sen "alahärpäkkeen" irrottamisen kautta. Nopiampi tapa (kun mibusa sen etäopasti puhelimitse) mulle jatkossa on ainaki:
- peilit irti
- etukate irti (3 kateruuvia molemmin puolin tais olla)
...ja alakaa sopimhan tämmöset läppäkäpälätki...vaihoin tosin lyhyen valon, mutta ei onnistuis pitkienkhän vaihto tuota alakautta. Ainakhan minulla.
edit: ...onko muuten tietoa, mistä sais niitä mustia katenastoja-vai-mitä-ne-onkhan kohtuuhintasena; paikallisesta liikhestä perivät kohtuullisen paljon kun oli liki 2 euroa kappale...?
nimim. prkl sen alahärpäkkeen irrottamisen yhteyssä neljä meni vaihtokunthon ja pari vain löyty tilalle...
Edited By toimeve on 1184569548
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Ite oon ainakin saanu säädettyä (pienikätisemmän) kaverin avustuksella irrottamatta yhtään mitään... siitä vaan käsi sisään katteisiin ja kokeilemaan 
Noista muoviniiteistä vai mitä nyt sit ovatkaan, niin oon kuullu että löytyis motonetistä... ei vielä omaa kokemusta asiasta, mutta lähiaikoina varmaan tulee, kun niitä puuttuu "muutama" sieltä täältä...

Noista muoviniiteistä vai mitä nyt sit ovatkaan, niin oon kuullu että löytyis motonetistä... ei vielä omaa kokemusta asiasta, mutta lähiaikoina varmaan tulee, kun niitä puuttuu "muutama" sieltä täältä...
Do or do not, there is no try...
Siis no mites ne valot sitten säädetään kunnolla kun se etukate on irti?toimeve kirjoitti:- peilit irti
- etukate irti (3 kateruuvia molemmin puolin tais olla)

Kyllä sinne käsi mahtuu väliin, lamppuja tosin en oo kokeillu vaihtaa. Ja juu, molemmille lampuille on omat säädöt, lyhyiden säätö ylempänä.
-- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --