Puigin pleksi

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
Mopotti

Viesti Kirjoittaja Mopotti »

Moro moro!

Oon koittanu ettiä jälleenmyyjää tolle Puigin tuplakupla pleksille, taitaa olla vissiin sitte tuo racing malli, mutta näyttää siltä että ei noita kukaan oikeen suomessa myy....? MpmPerformancella oli kyllä joitain värejä, mutta ei mustaa mitä oon hakemassa. Jos joku tietäis paikan mistä tilata nii kertokoon pls. Tai sitte vaihtoehtoisesti pitää ruveta opetteleen saksaa että saa tilattua sen tuolta Louisilta :D
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Louis:ilta löytyy sitä mustaa....koitas ettii

tuolta

-A-

Edited By Agostini on 1170265611
Joke

Viesti Kirjoittaja Joke »

eBay:sta löytyy myös:

Puig
208 whp / 168 Nm
teke67

Viesti Kirjoittaja teke67 »

Puigin pleksiä saa myös Raisiosta Biker Pointista, firma
tilaa viikoittain Louisilta tavaraa ja hinta on sama
kuin Louisilla.
Mopotti

Viesti Kirjoittaja Mopotti »

Kiitoksia paljon...eiköhän se pleksi näillä vinkeillä pohjoseen löydä :thumbup:
72-1172854340

Viesti Kirjoittaja 72-1172854340 »

Olen niin uusi bussikuski, että pyörä on vasta tulossa. Pleksi pitänee vaihtaa. Näkyykö siitä mustasta puigin race pleksistä läpi ja tarvitseeko näkyä, jos Saksan motarilla kokeilee kulkua.???
72-1168857737

Viesti Kirjoittaja 72-1168857737 »

Mopotti kirjoitti:Moro moro!

Oon koittanu ettiä jälleenmyyjää tolle Puigin tuplakupla pleksille, taitaa olla vissiin sitte tuo racing malli, mutta näyttää siltä että ei noita kukaan oikeen suomessa myy....? MpmPerformancella oli kyllä joitain värejä, mutta ei mustaa mitä oon hakemassa. Jos joku tietäis paikan mistä tilata nii kertokoon pls. Tai sitte vaihtoehtoisesti pitää ruveta opetteleen saksaa että saa tilattua sen tuolta Louisilta :D
Duell tuopi Puigin tavaraa maahan. M.R Heino Tampereella tai Espoossa myy ko. tuotteita. Onhan noita mopo liikkeitä ympäri Suomen mitkä pystyvät ko. plexsin toimittamaan.
Omani Race tuplakuvun ostin Heinolta mustanmakkaran kaupungista... ja väri on savunharmaa. Tätä väriä Duell kuulemma pitää hyllyssä jatkuvasti. Muut värit tehdastilaukseen... :bike:
Vastaa Viestiin