Oon koittanu ettiä jälleenmyyjää tolle Puigin tuplakupla pleksille, taitaa olla vissiin sitte tuo racing malli, mutta näyttää siltä että ei noita kukaan oikeen suomessa myy....? MpmPerformancella oli kyllä joitain värejä, mutta ei mustaa mitä oon hakemassa. Jos joku tietäis paikan mistä tilata nii kertokoon pls. Tai sitte vaihtoehtoisesti pitää ruveta opetteleen saksaa että saa tilattua sen tuolta Louisilta
Olen niin uusi bussikuski, että pyörä on vasta tulossa. Pleksi pitänee vaihtaa. Näkyykö siitä mustasta puigin race pleksistä läpi ja tarvitseeko näkyä, jos Saksan motarilla kokeilee kulkua.???
Oon koittanu ettiä jälleenmyyjää tolle Puigin tuplakupla pleksille, taitaa olla vissiin sitte tuo racing malli, mutta näyttää siltä että ei noita kukaan oikeen suomessa myy....? MpmPerformancella oli kyllä joitain värejä, mutta ei mustaa mitä oon hakemassa. Jos joku tietäis paikan mistä tilata nii kertokoon pls. Tai sitte vaihtoehtoisesti pitää ruveta opetteleen saksaa että saa tilattua sen tuolta Louisilta
Duell tuopi Puigin tavaraa maahan. M.R Heino Tampereella tai Espoossa myy ko. tuotteita. Onhan noita mopo liikkeitä ympäri Suomen mitkä pystyvät ko. plexsin toimittamaan.
Omani Race tuplakuvun ostin Heinolta mustanmakkaran kaupungista... ja väri on savunharmaa. Tätä väriä Duell kuulemma pitää hyllyssä jatkuvasti. Muut värit tehdastilaukseen...