Onkos kukaan muuten huomannut, että toi TRE vaikuttais jotain kulutukseen, lähinnä laskevasti? Mulla se nyt ollut muutaman päivän kiinni, ja esim eilisen n.300km:n touringin kulutus näytti 5,4/100km. Ennen en oo alle 6:n päässy minkäänlaisella ajolla... ???
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Timppa kirjoitti:Onkos kukaan muuten huomannut, että toi TRE vaikuttais jotain kulutukseen, lähinnä laskevasti? Mulla se nyt ollut muutaman päivän kiinni, ja esim eilisen n.300km:n touringin kulutus näytti 5,4/100km. Ennen en oo alle 6:n päässy minkäänlaisella ajolla... ???
Kovilta kuulostaa lukemat! Mulla saa kuuden pintaan kun pitkään laskee pari markkaa taulussa. Normiajossa 4,8-5,0.. Mistä moinen vaihtelu voi johtua? Vm.-01..
Taitaa nuo kulutusmittarit olla vain suuntaa antavia laitteita ...+,-,3l. Minä en ole saanut kulutusta nousemaan näytön mukaan yli 5,7l/100km en sit millään, mut ainakin se 7l menee satkulle!
Mulla vakio (tre.llä) -05, ja kulutus 5,5-7, vaikka miten luukuttas..
Varttimaililla 4 kiihdytystä täydellä tankilla, ja muistaakseni nääytti 7,8. eli ei varmaan saa paljon enempää menemään...
jummijammi kirjoitti:Mulla vakio (tre.llä) -05, ja kulutus 5,5-7, vaikka miten luukuttas..
Varttimaililla 4 kiihdytystä täydellä tankilla, ja muistaakseni nääytti 7,8. eli ei varmaan saa paljon enempää menemään...
Yksin/kaksin 5,6-6,4 l/100km...kolmella laukulla,pieni vastatuuli ja 8-astetta lämmintä n.100km matka k-nopeus n.140km/h 7,5l...saa nähä mitä vie tulevana sunnuntaina/ens- ja seuraavalla viikolla...
Ajoin viime kesänä lapissa 1135km,välillä tauon,ettei mun kulutus mittari se näyttää 4,7-5.2L sadalla.rauhallinen ajaa nopeus oli 100-160km välillä vaudilla.aika vähä kulutus,ja normaali 6L kaupinkiajol.
jummijammi kirjoitti:Mulla vakio (tre.llä) -05, ja kulutus 5,5-7, vaikka miten luukuttas..
Kyllä saa! Mee radalle luukuttaan.
Mulla kulutukset 5,2-11l/100km.
Niin no joo, kyllähän varmaan saapiki radalla.. AAttelin vaan pienessä kuupassani, että ku varttimaililla vedetään kuitenki kokoajan lämä tiskissä, ni oisin kuvitellu, et ois menny enämpi.. Entinen 1200 rosmo vei toistakymppiä samanlaisella ajolla, ku busa alle 7 litraa, onneks toi buusee on niin taloudellinen