Juuh...
Mällistä huolimatta turbo pyörii suunnitelmissa ja uutta busaa kaavailussa...
Mutta jos päättävät lunastaa tän nykyrusinan, niin miten voisin lunastaa padan siitä ulos??
olisi ihan kiva pitää pyörä ajelukuntoisena ja jos se turbo toteutuu, tai jokin muu exoottinen (1600cc busa) viri juzka iskeytyy aivolohkooni niin olisi irtopata "säätökunnossa" koko ajan...
mitä kannattas maksaa ja mitä myöten mun kannattaa se sykkivä sydän irroittaa???
tosin se saattoi siinä hirventeurastuksessa käydä kylellään aikansa, sillä mulla taisi olla muuta puuhaa ku sammuttaa peliä kaatumisen jälkeen.. heh...
Onko kellään muuten kokemuksia siitä, että miten rusinaa vehettä alkavat korjata??? mulla on tosiaan ihan jokainen muovilärpykkä vaihdattava uuteen, etulamppukin oli saanut vissiin jostakin kiveä osalleen..
ainoa ulkokuoren ehjä osa oli takavalo... ja se peevelin rek.kilpi...
nyt osaa jo hiukan naurahtaaakkin sille jysäykselle, mut ei toden totta nauratellut muutama päivä sitten...
Jos lunastavat busseni - niin miten pata??
Vakuutusyhtiyöt myyvät vauriopyöränsä kokonaisina eteenpäin, ts tuo pelkän padan lunastaminen ei onnistu. Tuon sinun tapauksen uskon lunastukseen muitta mutinoitta, pelkät naarmuuntuneet muovit riittää monesti näissä uudemmissa laitteissa.
Niin ja mikäli TO-sensoria ei ole roplattu, Bussi sammuu kaatuessaan.
Niin ja mikäli TO-sensoria ei ole roplattu, Bussi sammuu kaatuessaan.