Olen 2003 Busan omistaja vasta pari viikkoa. Moottori on huikea mutta ajoasento lyhytkätiselle alle 120 nopeuksissa tuskaa. Lääkettä löytyisi esim. Storm Motorin Superbike tangon muutossarjasta http://www.storm-motor.fi/osat.....
- Onko kukaan asentanut ja mitä ongelmia tulee vastaan. Riittääkö kaapelien, jarruletkujen ja vaijerien pituus vai tuleeko ne mukana.
- Ottaako silloin pleksiin kiinni ääriasennoissa - onko vaihdettava. Stormillahan on esim. säädettävä touring pleksi
http://www.storm-motor.fi/osat..... Ei ehkä sit lähde pää irti vauhdissa mutta tuleeko kypärän kohdalle turbulenssia.
-Onko muita valmistajia näille härpäkkeille.
Eroon clip oneista - Korkeampi stonga
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...jos tahtoo etullisemmin testata, niin multa löytyy ylimääränen nullkliketikliksmc55 kirjoitti:Stormillahan on esim. säädettävä touring pleksi
http://www.storm-motor.fi/osat..... Ei ehkä sit lähde pää irti vauhdissa mutta tuleeko kypärän kohdalle turbulenssia.
-Onko muita valmistajia näille härpäkkeille.
...ja ko. aiheesta jottain keskustelua mm. tästä kliks
..ja voorumille!
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Kiitos linkkitiedoista. Ei ole Louisin kitti paljoa halvempi heidän sivuillaan gen 1:seen. Koska tila on noinkin tarkalla, että kaveri oli joutunut veistämään pleksiään taidan asentaa kitin ja tangon ensin paikalleen ja sitten tulen Jämsään sovittelemaan pleksiä. Jos se ei ole pahasti naarmuinen ei hinta ole kaupalle este.
Itselläkin sama projekti menossa. Tilasin louisilta kitin, joka tulikin viikossa kotiovelle ja tangon ostin stormilta. Mukana tuli saksankieliset ohjeet, mutta louisin sivuilta löytyi ne myös englanniksi.
Mukana tuli teräspunosletkut etujarrulle (ei tarvinnut vaihtaa, koska edellinen omistaja oli jo tehnyt sen). Kaasuvaijereita joutuu hieman vetämään toista kautta ja muita johtoja reitittämään hieman toisin. Ohjeet on aika minimaaliset, mutta riittävät ja kannattaa tosiaan miettiä hetki ja testailla tankoa ääriasennoissa.
Ohjaustangon pää ottaa ainakin minulla kiinni peileihin ja ohjeen mukaan pitäisikin vaihtaa puolelta toiselle. Hyllystäni löytyi kuitenkin joskus stormilta ostetut tarvikepeilit, jotka toimivat sellaisenaan.
Pleksiä en vielä ole ehtinyt laittamaan kiinni. Jossain taisikin olla maininta, että sitä joutuisi leikkamaan hieman. Eiköhän joku viidestä hyllystäni löytyvästä kuitenkin sovi siihen, vaikka sitten modaamalla.
Mukana tuli teräspunosletkut etujarrulle (ei tarvinnut vaihtaa, koska edellinen omistaja oli jo tehnyt sen). Kaasuvaijereita joutuu hieman vetämään toista kautta ja muita johtoja reitittämään hieman toisin. Ohjeet on aika minimaaliset, mutta riittävät ja kannattaa tosiaan miettiä hetki ja testailla tankoa ääriasennoissa.
Ohjaustangon pää ottaa ainakin minulla kiinni peileihin ja ohjeen mukaan pitäisikin vaihtaa puolelta toiselle. Hyllystäni löytyi kuitenkin joskus stormilta ostetut tarvikepeilit, jotka toimivat sellaisenaan.
Pleksiä en vielä ole ehtinyt laittamaan kiinni. Jossain taisikin olla maininta, että sitä joutuisi leikkamaan hieman. Eiköhän joku viidestä hyllystäni löytyvästä kuitenkin sovi siihen, vaikka sitten modaamalla.
Kesä meni toisen prätkän sarvissa ja auton ratissa mutta homma tuli taas ajankohtaiseksi.
Voitko laittaa kuvia miten onnistui ja miltä tuntuu. Nousiko ajoasento riittävän suoraksi.
Entä onko jalkatapit nyt liian ylhäällä. Itse olen 174 senttinen ja tuntuu jo nyt ennen kitin asennusta
siltä, että tappeja pitää laskea tai satulaa nostaa.
Voitko laittaa kuvia miten onnistui ja miltä tuntuu. Nousiko ajoasento riittävän suoraksi.
Entä onko jalkatapit nyt liian ylhäällä. Itse olen 174 senttinen ja tuntuu jo nyt ennen kitin asennusta
siltä, että tappeja pitää laskea tai satulaa nostaa.
mc55 kirjoitti:Kesä meni toisen prätkän sarvissa ja auton ratissa mutta homma tuli taas ajankohtaiseksi.
Voitko laittaa kuvia miten onnistui ja miltä tuntuu. Nousiko ajoasento riittävän suoraksi.
Entä onko jalkatapit nyt liian ylhäällä. Itse olen 174 senttinen ja tuntuu jo nyt ennen kitin asennusta
siltä, että tappeja pitää laskea tai satulaa nostaa.
Koitapa alkuun näin:
kuskin satula irti, sitten se satulan kiinnitysrauta irti satulasta, sen alle muutama prikka niin että saat vielä raudan takaisin kiinni satulaan, ja koeajolle.
Jollei tuo riitä niin suosittelen Helibarseja, ei tarvitse vaihtaa letkuja/kaapeleita tms ja muutos on tuntuva:
Helibarsit busaan
Noilla modeilla mun K3:sta tuli itselle miellyttävä aikanaan, omaa vartta 176 cm.
Club 100 m/s