Änkkärit

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
Jones

Viesti Kirjoittaja Jones »

Olen mietiskellyt tässä, uskaltaisko tuollaiset tilata busaan http://www.wom-onlinestore.de/barracu....-2.html Mitään en saksan kielestä ymmärrä, mutta eikös nuo nyt sopis k9 mallin mopoon? Kellään kokemusta noista? Tarkoitus olisi ääntä saada lisää, tehoa tietenkään menetttämättä. Noissa tuo hinta olisi ainakin kohdillaan. On tuota tarjontaa aika paljon, kun alkaa etsimään, mutta hinta ratkaisee ainakin mun kohdalla. Varmaankin on ollut jo juttua näistäkin pöntöistä, mutta kyselenpä nyt kuitenkin vielä kerran ennen kun tilaan, etten vaan heitä rahojani hukkaan.
72-1275482394

Viesti Kirjoittaja 72-1275482394 »

Tuolla jo olikin juttua. Ei hintaansa nähden ihan sikarumatkaan. Tosin hieman eri näköset kuin tuossa linkissäsi. Tehoista ei mitään käryä, mutta Lamminmaalla meni 10,28/228 ja risat. Ei muita virityksiä tai säätöjä.

edit: Hetkinen, hetkinen, h***aa kuivataan! Mutta tästä aiheestahan on jotain topicceja häviksissä! Yllläpitooo! Hallooo!! AA-PUU-VA!

Edited By Harrry on 1308074833
Jones

Jep, nuohan ei ollu yhtään hullumman näköiset, mitkä sulla on paikoillaan. Mimmoset pörinät vakiopönttöihin verrattuna? Nuo peräpäät näyttäis olevan erinlaiset tosiaan tuossa mun laittamassa linkissä. Pääsitkö itse valitsemaan tuon perän muodon vai tuliko vaan tuollaiset? :thumbup: Tuossa sivulla, minkä linkitin, näyttäis olevan kyllä jotain Upgrade Dämpfer missä on samanlaiset peräpäät mutta mutta mene ja tiedä sitte.. :D
72-1275482394

Viesti Kirjoittaja 72-1275482394 »

Tuo oli vaan se 'muoto' mikä silloin oli tarjolla. Ääntä lähtee ihan kivasti, killerit otin pois jo ennen asennusta. Väliputken päässä oleva reikäputkikin on irroitettavissa, huomasin vasta asentaessani. En sitten ottanut pois, aattelin että ei tuo mitään haittaakkaa.

Tuommosethan ne onkin, mulla muistaakseni 350 mm.

Edited By Harrry on 1308132102
Mrk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Jones kirjoitti:Mimmoset pörinät vakiopönttöihin verrattuna?

Hyvinkin pitkälti tuonmoiset ,jokunen taajuus jäänee toistumatta normi tietokonekajareilla.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
Jones

No niin, tuossa oli varmaan ääninäyte killereillä ja ilman. Komiat pörinät. Nyt vaan pitää tehdä päätös, ostaako nuo vai kyttäileekö ebaystä jotain "merkkipönttöjä". Kiitoksia teille. :oho: Enpä heti huomannu, että sieltä tuli äänien lisäksi kuvaakin :oho: Toisella kertaa vasta, kun aloin kuuntelemaan ääninäytettä, kuvakin piirtyi verkkokalvoille. :D

Edited By Jones on 1308170529
Vastaa Viestiin