Hindle full race putkisto, vastaava mikä?
- VeliHölmöK8
Snake kirjoitti:Laita Vance&Hines käyrä ja jotain jatkeeksi?
V&H:n käyrästö on tehonmittausten perusteella ilmeisesti tämän hetken paras ainakin gen2:een - ja vieläpä selvästi.
Käyt ensin muutoskatsastuttamassa pelkillä jollain e-hyväksytyillä slipareilla, jotka halkaisijansa puolesta sopivat V&H:n käyrästön kaveriksi. Sitten V&H:n 4-2-2 -käyrästö kiinni, db-killerit nevadaan ja omalla eculla säädöt kuntoon. Jos haluaa mahdollisimman laillisen näköisen pelin, kannattanee valita sellaiset sliparit, joiden db-killerit ovat vaimentajan ja väliputken välissä. Muistaakseni Stormin myymällä Laserilla ainakin löytyy sellaiset (oliskohan ollut Stealth-niminen malli), mutta en tiedä halkaisijan sopivuudesta V&H:n kanssa enkä e-hyväksynnästä gen1:lle. Jos haluaa oikein hifistellä, niin jättää niistä killereistä sen verran reunaa jäljelle, että Setä Sininen saa rauhassa katsella fikkarin kanssa putkeen ja todeta, että kyllä siellä näyttää jotain olevan...
Komppaan siis Snakea, vaikka itse Tiforcella ajelenkin. Mulla on onneksi muitakin virejä...
Edited By VeliHölmöK8 on 1273338785
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Tarkottaakohan kysyjä tässä jotain Hindlen "aluminium" putkistoa jollanen tuossa mun mopossa on? Se ainakin ottaa kiinni vähän katteen reunaan kohdassa jossa tuo putki tulee pois katteiden alta.
Osaako joku kertoa tuosta putkesta mitään? Gen1 malli siis itellä.
Edited By LeaderOfThePack on 1273563832
Osaako joku kertoa tuosta putkesta mitään? Gen1 malli siis itellä.
Edited By LeaderOfThePack on 1273563832