Uudempi alkukäyrä 1999:n busaan

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
116-1117441574

Viesti Kirjoittaja 116-1117441574 »

Tuossa ekassa bussissa (ja kait varmaan pari vuotta tuosta eteenpäin) on sellainen alkukäyrä, jonka toisen puolen loppuosa on irrotettavissa, kun taas toinen puoli on kiinteää putkea äänenvaimentimelle asti. Miksi näin?

Entäpä voiko ekan vuosimallin bussiin laittaa uudemman mallin alkukäyrän eli siis sellaisen, jonka molemmat loppuosat olisi irrotettavissa? Aikomus olisi ottaa käyttöön Yoshimuran äänenvaimentimien mukana tulleet kiiltavat välikappaleet eli siis ne alkukäyrän ja vaimentinen väliin tulevat kappaeet. Pikku tuunausta siis.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

tuomask kirjoitti:Tuossa ekassa bussissa (ja kait varmaan pari vuotta tuosta eteenpäin) on sellainen alkukäyrä, jonka toisen puolen loppuosa on irrotettavissa, kun taas toinen puoli on kiinteää putkea äänenvaimentimelle asti. Miksi näin?

Entäpä voiko ekan vuosimallin bussiin laittaa uudemman mallin alkukäyrän eli siis sellaisen, jonka molemmat loppuosat olisi irrotettavissa? Aikomus olisi ottaa käyttöön Yoshimuran äänenvaimentimien mukana tulleet kiiltavat välikappaleet eli siis ne alkukäyrän ja vaimentinen väliin tulevat kappaeet. Pikku tuunausta siis.
En osaa vastata kysymykseen "miksi" mutta 2002 eteenpäin tosiaan pakosarja on erilainen. Ja on yhteensopiva 1999-2001 vuosimalliin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin