Tuossa ekassa bussissa (ja kait varmaan pari vuotta tuosta eteenpäin) on sellainen alkukäyrä, jonka toisen puolen loppuosa on irrotettavissa, kun taas toinen puoli on kiinteää putkea äänenvaimentimelle asti. Miksi näin?
Entäpä voiko ekan vuosimallin bussiin laittaa uudemman mallin alkukäyrän eli siis sellaisen, jonka molemmat loppuosat olisi irrotettavissa? Aikomus olisi ottaa käyttöön Yoshimuran äänenvaimentimien mukana tulleet kiiltavat välikappaleet eli siis ne alkukäyrän ja vaimentinen väliin tulevat kappaeet. Pikku tuunausta siis.
Uudempi alkukäyrä 1999:n busaan
En osaa vastata kysymykseen "miksi" mutta 2002 eteenpäin tosiaan pakosarja on erilainen. Ja on yhteensopiva 1999-2001 vuosimalliin.tuomask kirjoitti:Tuossa ekassa bussissa (ja kait varmaan pari vuotta tuosta eteenpäin) on sellainen alkukäyrä, jonka toisen puolen loppuosa on irrotettavissa, kun taas toinen puoli on kiinteää putkea äänenvaimentimelle asti. Miksi näin?
Entäpä voiko ekan vuosimallin bussiin laittaa uudemman mallin alkukäyrän eli siis sellaisen, jonka molemmat loppuosat olisi irrotettavissa? Aikomus olisi ottaa käyttöön Yoshimuran äänenvaimentimien mukana tulleet kiiltavat välikappaleet eli siis ne alkukäyrän ja vaimentinen väliin tulevat kappaeet. Pikku tuunausta siis.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport