Sivu 1/1

Lähetetty: 08 Heinä 2009, 20:23
Kirjoittaja 72-1242108374
Nyt on päivä tullut ajeltua lyhennetyillä orkkisvaimentimilla.

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Hayabussi/IMG_5812.JPG.html
Vaimenninhan on normaalisti kolmikammioinen ja nyt lyhennyksen jälkeen lähes suora kaksikammioinen.

Kysymys kuuluu tarvitaanko aina penkitys ja säätö jos putkistoon tehdään muutoksia?

Tuo oma modaukseni oli tarkoitus tehdä lähes pelkästään ulkonäöllisistä syistä, mutta jotenkin alakierroksilla persdyno tuntumalla, mentiin aavistuksen huonompaan suuntaan ja säädättäminen näyttäisi tarpeelliselta.

Kertokaahan asiantuntijat omista kokemuksistanne, millainen vaikutus on, jos säädöt menee liian laihalle putki muutosten jälkeen.

Lähetetty: 21 Heinä 2009, 10:32
Kirjoittaja 65-1245961471
Ei tartte välttämättä säätää, vaihdoin juuri omaan busaan tiforcen tehoputkiston niin ei vaatinut mitään säätöjä.

Lähetetty: 21 Heinä 2009, 10:42
Kirjoittaja tilt
Hayabussi kirjoitti:alakierroksilla persdyno tuntumalla, mentiin aavistuksen huonompaan suuntaan
:respekt: Eka kerta minkä mä olen nähnyt kun kenelläkään on persdyno näyttänyt alentuneita lukemia. Yleensä jo pelkkä ääni parantaa tehoa ja vääntöä perseellä mitattuna. :D

Lähetetty: 21 Heinä 2009, 13:52
Kirjoittaja 72-1242108374
tilt kirjoitti:
Hayabussi kirjoitti:alakierroksilla persdyno tuntumalla, mentiin aavistuksen huonompaan suuntaan

:respekt: Eka kerta minkä mä olen nähnyt kun kenelläkään on persdyno näyttänyt alentuneita lukemia. Yleensä jo pelkkä ääni parantaa tehoa ja vääntöä perseellä mitattuna. :D



Kyllä ilmeisesti muillakin on ollut kokemuksia, että vakioputkella toimii paremmin, jos ei tehdä säätöjä, no voihan se olla paljon myös tapauskohtaista.


Alla olevassa ketjussa JuhaA ja Jukkis kommentoivat asiaa..

http://www.busanistit.org/foorumi....;t=7365