Sivu 1/1
Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:02
Kirjoittaja 65-1241456818
Minkälainen homma on ottaa db-killerit pois? Ja tartteeko viedä säädettäväksi sen jälkeen?
Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:18
Kirjoittaja toimeve
...vuosimallista ei tuossa ollu tietoa, mutta RS-3 putkissa (mm. joka minulla on) on killeri poistettavissa ihan ruuveilla sieltä putken päästä...mutta ilmeisesti sinulla jonkulainen erilainen tsydeemi?
Tästä --> kuvatus klik tuosta joka mulla on...mulla piti vähän viritellä sitä, kun oma putki sen verran vanha, että ei ollu noita reikiä valmhina (kuvassa laipan ylä- ja alaosassa). Uuemphin putkhin noista vaan kiinni kun vastakappalhet on siellä olemassa.
Säätöhommista sanothin minulle, että josko melusäädetylle radalle (jota varten tuon ostin) tuon laittaa pienentämhän mökää, niin ei tarvitte erikshen säätää. Sitten on eri asia jos ajethan isoa kovvaa ja huippuja haethan niin silloin lie asiallista...jos tuo siis paikoilhan.
Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:33
Kirjoittaja 65-1241456818
Kiitos!
Joo eli ostin just -03 busan jossa yoshin sliparit.
Äänet on aika hiljaset joten ajattelin poistaa killerit.
Kävi vaan mielessä että tarviiko seoksia säätää ettei käy liian laihalla?
Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:42
Kirjoittaja toimeve
Antti Rannisto kirjoitti:Joo eli ostin just -03 busan jossa yoshin sliparit.
...sori enpä ossaa enempää auttaa, tuossa omassani on RS-3:n kokoputkisto, ilmeisesti noissa sinulla joku erilainen systeemi?
edit: erilainen systeemi siis noissa killereissä kuin tuo yllä kuvaamani juttu
Edited By toimeve on 1244576584
Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:43
Kirjoittaja 107-1089231881
Eip mene laihaks ja lamda pitää seokset kohillaan normi ajossa.
Pikkutarkkaa hifistelyä toi slipareiden vaihdon takia säätäminen.. rahan haaskausta sanon minä
Lähetetty: 09 Kesä 2009, 23:02
Kirjoittaja busapappa2
Jos on pop niitattu, poraa niitit veke, MUTTA kato ettei pääse mitään metallikaraa putken sisään helisemään. El vaikka rättiä killerin sisään niitin taakse. Joskin en ole ihan varma tosta tyypistä ?? Mut saattaa olla aikas tiukasa, tai lähtee iisiistikkin poi ? Jukkis tais nypätä multa ekasta K4 mallista killerit pois, toinen oli melko tiukasa, mutta lähti ilman isompaa väkivaltaa kuitenkin. Ja ainaskin Ruusilan ( Bikedoctor ) mukaan kantsii säätää, koska on aivan eri putki killerillä kuin ilman. Ite veisin Dynoon, kuten vein K8 :n kin, eli säätö omalla boxilla ei maksa maltaita, muutama veto ja käyrät ihan OK . Mulla oli kans Yoshit Japan Tällaset:
http://galleria.busanistit.org/d/71426-5/04042008252.jpg
Nii, voi Jamppa tietää paremmin, mut K8 :ssa eliminaattori Lampdalle, eli josko sillon säätö tarpeen ja tietty vaihoin koko putket, kun ostin K8:n. Mielestäni mulla EI säädetty sittenkään killerien poiston jälkeen K4 mallia, hyvin pelitti ja pelittää Hämppälinnassa edelleen Mikolla.
Edited By busapappa2 on 1244578273
Lähetetty: 09 Kesä 2009, 23:23
Kirjoittaja 65-1241456818
Selvä homma!
Tosi hyvä ku täällä saa vastaukset malkeen heti...Thanks
Lähetetty: 10 Kesä 2009, 16:07
Kirjoittaja MikkoU
busapappa2 kirjoitti:Jos on pop niitattu, poraa niitit veke, MUTTA kato ettei pääse mitään metallikaraa putken sisään helisemään. El vaikka rättiä killerin sisään niitin taakse. Joskin en ole ihan varma tosta tyypistä ?? Mut saattaa olla aikas tiukasa, tai lähtee iisiistikkin poi ? Jukkis tais nypätä multa ekasta K4 mallista killerit pois, toinen oli melko tiukasa, mutta lähti ilman isompaa väkivaltaa kuitenkin. Ja ainaskin Ruusilan ( Bikedoctor ) mukaan kantsii säätää, koska on aivan eri putki killerillä kuin ilman. Ite veisin Dynoon, kuten vein K8 :n kin, eli säätö omalla boxilla ei maksa maltaita, muutama veto ja käyrät ihan OK . Mulla oli kans Yoshit Japan Tällaset:
http://galleria.busanistit.org/d/71426-5/04042008252.jpg
Nii, voi Jamppa tietää paremmin, mut K8 :ssa eliminaattori Lampdalle, eli josko sillon säätö tarpeen ja tietty vaihoin koko putket, kun ostin K8:n. Mielestäni mulla EI säädetty sittenkään killerien poiston jälkeen K4 mallia, hyvin pelitti ja pelittää Hämppälinnassa edelleen Mikolla.
Juu suarastaan erinomaisesti pelittää... ja nyt on taas pitookin ku uuvet gummit laitoin...
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 18:02
Kirjoittaja 74-1238225455
Ksthb kirjoitti:Eip mene laihaks ja lamda pitää seokset kohillaan normi ajossa.
Pikkutarkkaa hifistelyä toi slipareiden vaihdon takia säätäminen.. rahan haaskausta sanon minä
Laitoin 05:seen Yoshin RS-3:sten tilalle vakiopöntöt Euroopan keikkaa varten ja huomasin samalla, että mopohan toimii paljon paremmin vakioilla. Yosheja varten ei ollu säädetty, vaan luotettu siihen, että toimii kyllä kun vaihtaa pelkät sliparit.
Kaasu alko toimimaan paljon pehmeemmin, ilman nykimistä kun siirtyy moottorijarrulta kaasulle. Äänet toki huononi.
Lambdasta on käsittääkseni johto irti. Kannattaisikohan laittaa sekin kiinni, ja toimisiko kenties sen jälkeen paremmin sliparien kanssakin?
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 19:05
Kirjoittaja Jukkis
lambdasta en tie... mut nesmitillä oli vastaava tilanne.... ei ollu säädättäny slipareitaan... ja ajellu pari vuotta ja ny vakioitti, ja mopo pellittää parenmin kuin yosheilla....
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 19:21
Kirjoittaja busapappa2
Lähetetty: 26 Kesä 2009, 07:53
Kirjoittaja 109-1245491818