Sivu 1/1

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:02
Kirjoittaja 65-1241456818
Minkälainen homma on ottaa db-killerit pois? Ja tartteeko viedä säädettäväksi sen jälkeen?

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:18
Kirjoittaja toimeve
...vuosimallista ei tuossa ollu tietoa, mutta RS-3 putkissa (mm. joka minulla on) on killeri poistettavissa ihan ruuveilla sieltä putken päästä...mutta ilmeisesti sinulla jonkulainen erilainen tsydeemi?

Tästä --> kuvatus klik tuosta joka mulla on...mulla piti vähän viritellä sitä, kun oma putki sen verran vanha, että ei ollu noita reikiä valmhina (kuvassa laipan ylä- ja alaosassa). Uuemphin putkhin noista vaan kiinni kun vastakappalhet on siellä olemassa.

Säätöhommista sanothin minulle, että josko melusäädetylle radalle (jota varten tuon ostin) tuon laittaa pienentämhän mökää, niin ei tarvitte erikshen säätää. Sitten on eri asia jos ajethan isoa kovvaa ja huippuja haethan niin silloin lie asiallista...jos tuo siis paikoilhan.

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:33
Kirjoittaja 65-1241456818
Kiitos!

Joo eli ostin just -03 busan jossa yoshin sliparit.

Äänet on aika hiljaset joten ajattelin poistaa killerit.

Kävi vaan mielessä että tarviiko seoksia säätää ettei käy liian laihalla?

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:42
Kirjoittaja toimeve
Antti Rannisto kirjoitti:Joo eli ostin just -03 busan jossa yoshin sliparit.

...sori enpä ossaa enempää auttaa, tuossa omassani on RS-3:n kokoputkisto, ilmeisesti noissa sinulla joku erilainen systeemi?

edit: erilainen systeemi siis noissa killereissä kuin tuo yllä kuvaamani juttu




Edited By toimeve on 1244576584

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 22:43
Kirjoittaja 107-1089231881
Eip mene laihaks ja lamda pitää seokset kohillaan normi ajossa.
Pikkutarkkaa hifistelyä toi slipareiden vaihdon takia säätäminen.. rahan haaskausta sanon minä :smoking:

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 23:02
Kirjoittaja busapappa2
Jos on pop niitattu, poraa niitit veke, MUTTA kato ettei pääse mitään metallikaraa putken sisään helisemään. El vaikka rättiä killerin sisään niitin taakse. Joskin en ole ihan varma tosta tyypistä ?? Mut saattaa olla aikas tiukasa, tai lähtee iisiistikkin poi ? Jukkis tais nypätä multa ekasta K4 mallista killerit pois, toinen oli melko tiukasa, mutta lähti ilman isompaa väkivaltaa kuitenkin. Ja ainaskin Ruusilan ( Bikedoctor ) mukaan kantsii säätää, koska on aivan eri putki killerillä kuin ilman. :) Ite veisin Dynoon, kuten vein K8 :n kin, eli säätö omalla boxilla ei maksa maltaita, muutama veto ja käyrät ihan OK . Mulla oli kans Yoshit Japan Tällaset:

http://galleria.busanistit.org/d/71426-5/04042008252.jpg

:)

Nii, voi Jamppa tietää paremmin, mut K8 :ssa eliminaattori Lampdalle, eli josko sillon säätö tarpeen ja tietty vaihoin koko putket, kun ostin K8:n. Mielestäni mulla EI säädetty sittenkään killerien poiston jälkeen K4 mallia, hyvin pelitti ja pelittää Hämppälinnassa edelleen Mikolla. :bike:




Edited By busapappa2 on 1244578273

Lähetetty: 09 Kesä 2009, 23:23
Kirjoittaja 65-1241456818
Selvä homma!

Tosi hyvä ku täällä saa vastaukset malkeen heti...Thanks

:turbobusa: :thumbup:

Lähetetty: 10 Kesä 2009, 16:07
Kirjoittaja MikkoU
busapappa2 kirjoitti:Jos on pop niitattu, poraa niitit veke, MUTTA kato ettei pääse mitään metallikaraa putken sisään helisemään. El vaikka rättiä killerin sisään niitin taakse. Joskin en ole ihan varma tosta tyypistä ?? Mut saattaa olla aikas tiukasa, tai lähtee iisiistikkin poi ? Jukkis tais nypätä multa ekasta K4 mallista killerit pois, toinen oli melko tiukasa, mutta lähti ilman isompaa väkivaltaa kuitenkin. Ja ainaskin Ruusilan ( Bikedoctor ) mukaan kantsii säätää, koska on aivan eri putki killerillä kuin ilman. :) Ite veisin Dynoon, kuten vein K8 :n kin, eli säätö omalla boxilla ei maksa maltaita, muutama veto ja käyrät ihan OK . Mulla oli kans Yoshit Japan Tällaset:

http://galleria.busanistit.org/d/71426-5/04042008252.jpg

:)

Nii, voi Jamppa tietää paremmin, mut K8 :ssa eliminaattori Lampdalle, eli josko sillon säätö tarpeen ja tietty vaihoin koko putket, kun ostin K8:n. Mielestäni mulla EI säädetty sittenkään killerien poiston jälkeen K4 mallia, hyvin pelitti ja pelittää Hämppälinnassa edelleen Mikolla. :bike:
Juu suarastaan erinomaisesti pelittää... ja nyt on taas pitookin ku uuvet gummit laitoin...

Lähetetty: 19 Kesä 2009, 18:02
Kirjoittaja 74-1238225455
Ksthb kirjoitti:Eip mene laihaks ja lamda pitää seokset kohillaan normi ajossa.
Pikkutarkkaa hifistelyä toi slipareiden vaihdon takia säätäminen.. rahan haaskausta sanon minä :smoking:


Laitoin 05:seen Yoshin RS-3:sten tilalle vakiopöntöt Euroopan keikkaa varten ja huomasin samalla, että mopohan toimii paljon paremmin vakioilla. Yosheja varten ei ollu säädetty, vaan luotettu siihen, että toimii kyllä kun vaihtaa pelkät sliparit.
Kaasu alko toimimaan paljon pehmeemmin, ilman nykimistä kun siirtyy moottorijarrulta kaasulle. Äänet toki huononi.
Lambdasta on käsittääkseni johto irti. Kannattaisikohan laittaa sekin kiinni, ja toimisiko kenties sen jälkeen paremmin sliparien kanssakin?

Lähetetty: 19 Kesä 2009, 19:05
Kirjoittaja Jukkis
lambdasta en tie... mut nesmitillä oli vastaava tilanne.... ei ollu säädättäny slipareitaan... ja ajellu pari vuotta ja ny vakioitti, ja mopo pellittää parenmin kuin yosheilla.... :D

Lähetetty: 19 Kesä 2009, 19:21
Kirjoittaja busapappa2
JUU ja K8 :ssa mulla nyt vakiot toistasex ainakin ja eliminaattori pois myös toistasex. Oikeestaan muuta muutosta ei tullut, kun äänet melkos tuhinat Yosheihin verrattuna :D , mutta kulutus putos todella huomattavasti kun laitettiin vakio putket ja eliminaattori veke. Ja SAATTAA olla inasen laiskempi, TOSIN niinkus mopopoikasena, ni TUNTUI että kulkee kovempaa kun oli kovemmat äänet. :p

Yoshimura trc ( R22 ) putkissa ilman killereitä äänet oli mageet, ja kuitenkin sen verran matalat, että murinaa oli kiva kuunnella. :)

edit. Penkissä ei käynyt käsittääkseni, mutta Miksu ( Bikedoctor ) sääti tehdas arvoihin. Syksyyn asti ajelen nyt vakioilla, sitten saattaa tulla Hindle kokoputkisto yhellä slipalla kaikkine hilppeineen . :bike:




Edited By busapappa2 on 1245428673

Lähetetty: 26 Kesä 2009, 07:53
Kirjoittaja 109-1245491818
Asensin muutama päivä sitten itselleni juuri nuo Yoshimura R-22 pöntöt, ja ruuvasin db-killeritkin pois.

Oli killerin kirrausruuvi paljon tiukemmassa kuin SC-projectin pöntöissä, oisko toi ollu 4mm kuusiokolo, vähän kun lenkillä auttoi käännössä niin lähti ja hyvät pörinät on.

Ajossa ei ainakaan tunnu että pitäisi käydä mitään säätelemässä, ei nykytyksiä tms.

Seuraavaksi mietin että pitäisikö, kannattaisiko tuota kattia käydä ohittelemaan jollakin konstilla?

Kuva


ja...tiedän...miettiminen ei sovi minulle :D

Mutta mikäli pyörää säädetään penkissä, tehdään se ILMAN db-killereitä, olennaisesti.

Näin ainakin kerrottiin JPP:n penkissä joka on näitä Eagle Racingin vehkeitä rakennellu ja säätänyt :)




Edited By moukku on 1245992153