Putken vaihto takaisin

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
110-1212177644

Viesti Kirjoittaja 110-1212177644 »

Olen vaihtamassa 2002 mallisen 27 tkm ajetun busan 2006 malliin
jolla ajettu 12tkm ja vaihtaisin vanhassa olevan Akran täysputkiston tuohon uudempaan niin mitä pitää huomioida vaihdossa esim säädöt , onko tarvetta suuttimien vaihtoon . Putki oli kiinni kun ostin pyörän ja sai alkuperäiset mukaan joten jos joku kertoisi mitä on huomioitava niin pääsisin paljon helpommalla ja samaten jos jotakin piuhaa pitää vaihtaa niin mitä mihin ja mistä lähtee , mihin vaikuttaa . KIITTÄÄ TULEE :apua: :apua: :bulb:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

ei ole mitään ihmeellistä mitä pitäisi ottaa huomioon. penkitys ois hyvä suorittaa vaihdon jälkeen. uudet pakosarjan tiivisteet varmuuden vuoksi.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
kimisti
Viestit: 122
Liittynyt: 16 Helmi 2007, 21:42
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja kimisti »

itse aikoinaan vaihdoin devilin putkiston vakioon-säädön vaikutusta ei ainakaan huomannut missään(paitsi lompakossa)
nyt vakio vaihdettu brocksiin ja alkoi nypyttää ja vaikka tehoa tuntui tulevan lisää luulen että joutuu käyttämään säädöissä ja sen myötä ehkä voi piristyä hieman lisää!

olikohan tää vähän :offtopic:

ainut mitä itse huomioisin on varata aikaa tarpeeksi putkiston vaihtoon-itsellä meni suhthyvin hermot kun koitin apaut 2 tuntiin vaihtaa...
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Vastaa Viestiin