Sivu 1/1
Lähetetty: 25 Touko 2006, 13:18
Kirjoittaja pete695
eli kun vaihdoin kokoputken,niin joutu ottamaan sen vakioputkessa kiinni olleen happitunnistin?piuhan irti,niin syttyi punainen fi valo ja check in vilkuupi.
kysymys kuuluu,miten saan ne sammumaan????
Lähetetty: 25 Touko 2006, 13:36
Kirjoittaja jarim
ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Edit: Ohjeet täältä
Edited By jarim on 1148553747
Lähetetty: 25 Touko 2006, 18:20
Kirjoittaja 75-1147578449
Laita tunnistin takasin kiinni piuhaan ja tee johdosta kerä ja laita nippusiteellä katteen alle piiloon.
Lähetetty: 25 Touko 2006, 19:22
Kirjoittaja pete695
näin tein.kiitos
Lähetetty: 13 Kesä 2006, 23:11
Kirjoittaja 111-1149740061
Onko tuo yllä mainittu tapa oikea? Eikö ilmassa heiluva happianturi sekoita polttoaineen syöttöä?
Lähetetty: 13 Kesä 2006, 23:15
Kirjoittaja pete695
ei mulla ainakaan seonnut mihinkään,kun noin tein.
Lähetetty: 14 Kesä 2006, 08:19
Kirjoittaja 75-1147578449
orpopiru kirjoitti:Onko tuo yllä mainittu tapa oikea? Eikö ilmassa heiluva happianturi sekoita polttoaineen syöttöä?
Ei se varmaankaan sen huonompi tapa ole kuin ohittaa se jollain "hyppylangallakaan". Sama lopputulos.
En tiedä onko se sitten oikea vai väärä mutta aika paljon niitä on noin tehty.
Tietysti voisi muutkin kommentoida että miten ovat anturinkanssa menetelleet kun putki on vaihdettu.
Lähetetty: 14 Kesä 2006, 14:35
Kirjoittaja Jone
Ite jätin lambda-anturin pailkoilleen, kun vaihdoin Yoshimuran kokoputkiston. Tein paikan anturille originaaliputken tapaan.Tigillä sopiva rosterimutteri putkeen kiinni ja poraus
Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
Lähetetty: 14 Kesä 2006, 16:49
Kirjoittaja purzzi
Jone kirjoitti:Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
Missä säädätit?
Lähetetty: 14 Kesä 2006, 17:02
Kirjoittaja Jone
purzzi kirjoitti:Jone kirjoitti:Säätömestari suositteli lambdan jättämistä sillä, että pysyy tyhjäkäynti tasaisempana. Muuta merkitysta sillä tuskin on.
Missä säädätit?
Bikefoxilla.Oulussa.
Lähetetty: 25 Huhti 2007, 10:15
Kirjoittaja BussiJussi
jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Edit: Ohjeet täältä
Olikos vielä jollakulla tää lambdan poisto-ohje jossain......? Sais Epekin Yoshin rännin kii!
:p :p
Lähetetty: 25 Huhti 2007, 13:34
Kirjoittaja purzzi
BussiJussi kirjoitti:Olikos vielä jollakulla tää lambdan poisto-ohje jossain......?
Searchilla löytyy, käytä sitä!!! :p
Isompi liitin ja piuhahan on musta, jossa ruskea raita on toinen rivi ylhäältä alaspäin ja toinen vasemmalta päin sivusuunnassa. (numero 11 liitin).
Edited By purzzi on 1177497629
Lähetetty: 04 Elo 2007, 15:50
Kirjoittaja MGa
jarim kirjoitti:ECU:sta kun nykäisee mustaruskean johdon irti niin vilkkuminen loppuu. Noita mustaruskeita on kaksi, en nyt tähän hätään muista kumpi se niistä on.
Tuohon liittyen tutkiskelin sähköjen kytkentäkaaviota kerran ja jos en ihan väärin tulkinnut niin kyseisen piuhan poisto disabloi myös muita tunnistimia ECU:lta. Olenko oikeassa vai tulkitsinko kaaviota "kuin piru raamattua"?
Edit: Ohjeet täältä
Onko jollain tuota ohjetta kun ei enää tuota sivua löydy.
Ajattelin heittää PC3USB:n kiinni vaikka ei olekaan kuin yoshin RS3 kannut ja K&N.
Kannattaakohan lambda eliminoida vai jättää ja jättää PC:stä muutokset tekemättä alle 4000rpm?