bussen tuonti saksasta.. - asiaa putkista katsastuksessa...

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Kaverin kanssa juttelin ja käski kysymään miten on jos tuo bussin saksasta ja siinä on tehoputket tuleeko niistä mitään ongelmia lähinnä katastuksen suhteen?? Jos vaikka on 4-2-1 putkisto siinä?
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Siinä pitää silloin olla Natsien TUV-merkintä siis paperi mukana joka ilmottaa,että on katsastettu sillä röörillä.Muuten ei tuu täällä menee läpi......
Avatar
Sepe
Viestit: 640
Liittynyt: 24 Touko 2004, 18:51
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Agostini kirjoitti:Siinä pitää silloin olla Natsien TUV-merkintä siis paperi mukana joka ilmottaa,että on katsastettu sillä röörillä.Muuten ei tuu täällä menee läpi......
Mut noita vakio putkia/pönttöjähän saa täältä "lainattua". :D
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

No eipä toi katsastusmies mulla mitään putkia ihmetelly, katto vain että valot ja vilkut toimii ja tietty runkonumeron tarkisti. Kehu vain että hieno peli
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Jaku kirjoitti:No eipä toi katsastusmies mulla mitään putkia ihmetelly, katto vain että valot ja vilkut toimii ja tietty runkonumeron tarkisti. Kehu vain että hieno peli

Mulla ihmetteli ja lisäksi kuunteli vaikka olikin alkuperäiset pönikät. Edellisessä pyörässä oli slipari ja siitä halusivat TÜV-todistuksen ääninäytteen lisäksi.
Club 100 m/s
Avatar
Esabusa
Viestit: 273
Liittynyt: 23 Touko 2004, 23:46
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esabusa »

-Artsi- kirjoitti:
Jaku kirjoitti:No eipä toi katsastusmies mulla mitään putkia ihmetelly, katto vain että valot ja vilkut toimii ja tietty runkonumeron tarkisti. Kehu vain että hieno peli

Mulla ihmetteli ja lisäksi kuunteli vaikka olikin alkuperäiset pönikät. Edellisessä pyörässä oli slipari ja siitä halusivat TÜV-todistuksen ääninäytteen lisäksi.
Mulla taas on samat kokemukset kuin Jakulla eli pyöriä ovat tihrailleet silmät pyöreinä .... noh jotenkin sinnepäin. hommaan on riittänyt, että valot ja vilkut toimii .... KTM:ää ei edes tarvinnut polkaista käyntiin ja siinä poijaat riiitti ääntä melkein yhden HD:n verran.

Eli homma riipuu ihan katastushenkilöstä, aina nuorin ei ole se "joustavin".
Esa

2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Avatar
Puuhis
Site Admin
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Touko 2004, 20:31
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Riippuu tosiaan katsastushenkilöstä, mutta takuulla menee läpi jos putkessa on e-hyväksytty merkki.. valitettavasti missään kunnon ääniä antavassa putkessa sitä ei ole.. mutta ainahan noita vakioputkia lainaksi saan. Itse olen omat tuontipyörät katsastanut Herttoniemen Autokatsastuksessa, halpa (n. 70,-), asiallinen palvelu ja nopea. Tuolla Herttoniemessä ovat kyllä tarkkoja että paperit ovat kunnossa ja kaikki pelittää, eli jossain valtiollisessa voit saada katsastuksen helpommin läpi tuplahinnalla, usein ku eivät tarkista muuta kuin runkonumeron ja tekevät paperit kuntoon.
- Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa -
Vastaa Viestiin