Tuli hommattua Spy 2 way 5000M hälytin pyörään asennettavaksi. Olisko jollain faktaa kaukokäynnistyksen asentamisesta, lähinnä kuinka kytkin ohitetaan käynnistyksen ajaksi?
Olen yrittänyt googlata tuloksetta, lähinnä löytyy viisasteluita miksi jättää asentamatta. Niitä en kaipaisi tähän ketjuun, kiitos..
Kaukokäynnistys - Gen1, spy 5000m remote start
Tiukalla etsinnällä löytyi tällainen,mikä taitaa olla ratkaisu ongelmaan:
http://www.extremebusa.com/extreme....sa.html
saa kommentoida..
http://www.extremebusa.com/extreme....sa.html
saa kommentoida..
-=Moottoripyöräilijöitä on kahdenlaisia, niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan=-
Kommentoin heti vittuilemalla, eli mihin tuota oikeasti tarvitaan? Iloitsee sen 3 kertaa kun näyttää kavereille miten busa käynnistyy esson baarista käsin?
Kannattaa sitten varmistua myös siitä ettei pyörä yritä käynnistyä vaihde päällä kun ohittelee turvasysteemeitä
Ja jos pyörässä on ajonesto (en tiedä onko gen1:ssä) niin käytännössä voit unohtaa etästarttailut, paitsi jos haluat jättää avaimet virtalukkoon
Kannattaa sitten varmistua myös siitä ettei pyörä yritä käynnistyä vaihde päällä kun ohittelee turvasysteemeitä
Ja jos pyörässä on ajonesto (en tiedä onko gen1:ssä) niin käytännössä voit unohtaa etästarttailut, paitsi jos haluat jättää avaimet virtalukkoon
Täytyy kanssa yhtyä vittuiluun vaikka aloittaja ei sitä toivo.
Tuommoisen taannoin asentelin gen1:een enkä uskaltanut edes niitä ajonestohässäköitä kytkeä. Aikä ikävää ruveta irroittelemaan niitä tienpäällä kun jokin siitä boksista kärähtää. Toinen vilkkupiiri jo pimeni heti kättelyssä. Mutta sireenissä siinä on mahtava ääni ja pitkä kantomatka joten saa sillä satunnaiset räpeltäjät peloteltua.
Tuommoisen taannoin asentelin gen1:een enkä uskaltanut edes niitä ajonestohässäköitä kytkeä. Aikä ikävää ruveta irroittelemaan niitä tienpäällä kun jokin siitä boksista kärähtää. Toinen vilkkupiiri jo pimeni heti kättelyssä. Mutta sireenissä siinä on mahtava ääni ja pitkä kantomatka joten saa sillä satunnaiset räpeltäjät peloteltua.
No lähdetään nyt vaikka siitä, että jos asennettavssa laitteessa on ominaisuuksia niin yleensä haluaisin ainakin kokeilla niitä.
Toiseksi haaste sen toimimaan saamiseksi, tuntuu moni vain nostavan kädet pystyyn kun ei kykene.
Mihin sä oikeasti tarvit tehoputkia tai peilinvaihtoja, saati sitten koko pyörää näissä ilmasto-olosuhteissa.
Meitä on moneen junaan, toiset tykkäävät ajaa huomioliivit päällä kun kaikki on niin saatanan vaarallista.
Gen 1:ssä ei ole ajonestoa avaimessa, ja mulla on ainakin neljä kaveria, joille näyttää käynnistys
Toiseksi haaste sen toimimaan saamiseksi, tuntuu moni vain nostavan kädet pystyyn kun ei kykene.
Mihin sä oikeasti tarvit tehoputkia tai peilinvaihtoja, saati sitten koko pyörää näissä ilmasto-olosuhteissa.
Meitä on moneen junaan, toiset tykkäävät ajaa huomioliivit päällä kun kaikki on niin saatanan vaarallista.
Gen 1:ssä ei ole ajonestoa avaimessa, ja mulla on ainakin neljä kaveria, joille näyttää käynnistys
-=Moottoripyöräilijöitä on kahdenlaisia, niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan=-
Ei ole ajonestoa mutta virtalukossa on silti kytkentä jolla on varmistettu että "johtokytkennöillä" pyörää ei saa käyntiin vaan vaatii virtalukon on asentoon. Näin ainakin muistaakseni.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport