Kaukokäynnistys - Gen1, spy 5000m remote start

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
mäksä
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mäksä »

Tuli hommattua Spy 2 way 5000M hälytin pyörään asennettavaksi. Olisko jollain faktaa kaukokäynnistyksen asentamisesta, lähinnä kuinka kytkin ohitetaan käynnistyksen ajaksi?
Olen yrittänyt googlata tuloksetta, lähinnä löytyy viisasteluita miksi jättää asentamatta. Niitä en kaipaisi tähän ketjuun, kiitos..
-=Moottoripyöräilijöitä on kahdenlaisia, niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan=-
mäksä
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mäksä »

Tiukalla etsinnällä löytyi tällainen,mikä taitaa olla ratkaisu ongelmaan:

http://www.extremebusa.com/extreme....sa.html

saa kommentoida..
-=Moottoripyöräilijöitä on kahdenlaisia, niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan=-
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Kommentoin heti vittuilemalla, eli mihin tuota oikeasti tarvitaan? Iloitsee sen 3 kertaa kun näyttää kavereille miten busa käynnistyy esson baarista käsin?
Kannattaa sitten varmistua myös siitä ettei pyörä yritä käynnistyä vaihde päällä kun ohittelee turvasysteemeitä :)
Ja jos pyörässä on ajonesto (en tiedä onko gen1:ssä) niin käytännössä voit unohtaa etästarttailut, paitsi jos haluat jättää avaimet virtalukkoon
Vajukki
Viestit: 53
Liittynyt: 04 Kesä 2010, 17:35

Viesti Kirjoittaja Vajukki »

Täytyy kanssa yhtyä vittuiluun vaikka aloittaja ei sitä toivo.

Tuommoisen taannoin asentelin gen1:een enkä uskaltanut edes niitä ajonestohässäköitä kytkeä. Aikä ikävää ruveta irroittelemaan niitä tienpäällä kun jokin siitä boksista kärähtää. Toinen vilkkupiiri jo pimeni heti kättelyssä. Mutta sireenissä siinä on mahtava ääni ja pitkä kantomatka joten saa sillä satunnaiset räpeltäjät peloteltua.
mäksä
Viestit: 5
Liittynyt: 23 Elo 2010, 18:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mäksä »

No lähdetään nyt vaikka siitä, että jos asennettavssa laitteessa on ominaisuuksia niin yleensä haluaisin ainakin kokeilla niitä.
Toiseksi haaste sen toimimaan saamiseksi, tuntuu moni vain nostavan kädet pystyyn kun ei kykene.
Mihin sä oikeasti tarvit tehoputkia tai peilinvaihtoja, saati sitten koko pyörää näissä ilmasto-olosuhteissa.
Meitä on moneen junaan, toiset tykkäävät ajaa huomioliivit päällä kun kaikki on niin saatanan vaarallista.

Gen 1:ssä ei ole ajonestoa avaimessa, ja mulla on ainakin neljä kaveria, joille näyttää käynnistys
:D
-=Moottoripyöräilijöitä on kahdenlaisia, niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä jotka tulevat kaatumaan=-
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ei ole ajonestoa mutta virtalukossa on silti kytkentä jolla on varmistettu että "johtokytkennöillä" pyörää ei saa käyntiin vaan vaatii virtalukon on asentoon. Näin ainakin muistaakseni.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin