Sivu 1/5

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 14:46
Kirjoittaja 98-1203786922
onko kokemusta tre.stä k8.ssa? toimiiko vaihde näyttö oikein/onko hyötyä? :apua:

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 16:12
Kirjoittaja BussiJussi
Hakusesssa ollut, ei vissiin sellasta mallia olemassa, jolla toimis vaihdenäyttö oikein. Tällä mallilla pitäs toimia vaihdenäytön 5 vaihteelle asti oikein. Eli ainoastaan kutosta ei näytä. Käytännön kokemuksia tuskin vielä monellakaan...Ja hyötyöä on, jos tarttee päästä +300km/h nopeuksia... :D

:p :p

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 17:10
Kirjoittaja mike
Sen verran tähänkin että:
Asentamalla Gipro toimii pyörän näyttö aivan oikein jos käytetään normaaliasentoa, mutta kun laitetaan Gipro 4:sen tai 5:sen "kartalle" alkaa bussin näyttö näyttämään kokoajan 5 vaihdetta (vapaa näkyy oikein).
Toki giprolla tulee pyörään "ylimääräinen" vaihdenäyttö, mutta voihan sen piilottaa sopivaan paikkaan.
Eli ketjun: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=5100

pähkäilyni ovat nyt faktaa... Ainoastaan huippunopeuden lisääntymistä en tässä vaiheessa takaa;)

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 17:18
Kirjoittaja BussiJussi
mike kirjoitti:Sen verran tähänkin että:
Asentamalla Gipro toimii pyörän näyttö aivan oikein jos käytetään normaaliasentoa, mutta kun laitetaan Gipro 4:sen tai 5:sen "kartalle" alkaa bussin näyttö näyttämään kokoajan 5 vaihdetta (vapaa näkyy oikein).
Toki giprolla tulee pyörään "ylimääräinen" vaihdenäyttö, mutta voihan sen piilottaa sopivaan paikkaan.
Eli ketjun: http://www.busanistit.org/foorumi....;t=5100

pähkäilyni ovat nyt faktaa... Ainoastaan huippunopeuden lisääntymistä en tässä vaiheessa takaa;)
Anteeksi (taas ) maalaisuuteni..."Normaaliasennossa" se Gipro EI poista nopeusrajoitinta? Ainoastaan 4/5 vaihteen asennolla? VAI? Ja silloin ei vaihdenäyttö toimi...

:p :p

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 17:32
Kirjoittaja mike
BussiJussi kirjoitti:Anteeksi (taas ) maalaisuuteni..."Normaaliasennossa" se Gipro EI poista nopeusrajoitinta? Ainoastaan 4/5 vaihteen asennolla? VAI? Ja silloin ei vaihdenäyttö toimi...

:p :p

Kyllä juuri näin.
Eli pyörän vaihdenäyttö toimii kun rajoitin on päällä, mutta kun nopeudenrajoitin ohitetaan (pienen pientä nappulaa painamalla Gipron näytöstä) luule pyörä ja samoin pyörän oma näyttö että vaihde on kokoajan 4 tai 5 vaihteella.

Toivottavasti selvensi:)




Edited By mike on 1207146767

Lähetetty: 02 Huhti 2008, 20:47
Kirjoittaja hajahuja
eikö petri k keksi tähän ratkaisua :mosh:

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 17:40
Kirjoittaja majuriTK
BussiJussi kirjoitti:Hakusesssa ollut, ei vissiin sellasta mallia olemassa, jolla toimis vaihdenäyttö oikein. Tällä mallilla pitäs toimia vaihdenäytön 5 vaihteelle asti oikein. Eli ainoastaan kutosta ei näytä. Käytännön kokemuksia tuskin vielä monellakaan...Ja hyötyöä on, jos tarttee päästä +300km/h nopeuksia... :D

:p :p
Jokohan tästä olis kokemuksia?vai millanen käikäle tuohon k8:siin kannattaisi hommata jos haluaa tuon rajoittimen pois pelistä.Muutenhan tuolla ei käyttöä ,mutta olis tuolla lentokentällä edes teoriassa mahdollisuus ylittää 300 km/h.

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 09:26
Kirjoittaja 98-1203786922
joko on kokemuksia tre.stä k8.ssa? onko hyötyä??
:apua:

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 10:40
Kirjoittaja 66-1203695622
Itellä toi Ivan's smart TRE (K8) joka näyttää vapaan oikein ja muilla vitosta. Testaus jäi puolitiehen tuolla Kuoreveden Hallin lentokenttäajossa märän kelin takia mutta pitäshän tolla se 300 km/h ylittyä. Joensuuhun ei pääse lomareissun takia mutta toi mötikkää joutas jollekkin mattimyöhäselle Joensuuhun lainaan.

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 12:50
Kirjoittaja 98-1203786922
vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 13:07
Kirjoittaja 66-1203695622
Kyllä tuolla tuntu toi keula nousevan herkemmin. Aika vähän tuli tuo palikka paikallaan ajeltua ,joten tarkkaa faktaa ei löydy.

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 13:32
Kirjoittaja majuriTK
busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?
Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen :D

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 13:42
Kirjoittaja busapappa2
majuriTK kirjoitti:
busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?

Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen :D
Näin mäkin oon asian jummartannu, mutten ala väitteleen, kun "Joku" tiesi asia paremmin toisessa osiossa . :shocked: :bike:

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 13:52
Kirjoittaja majuriTK
busapappa2 kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:
busa08 kirjoitti:vaikuttaako pikku vaihteilla mitenkään?

Mun käsittääkseni tuo ei vaikuta k8.ssa muuhun kun huippu nopeuden rajottajaan,siis ohittaa sen :D

Näin mäkin oon asian jummartannu, mutten ala väitteleen, kun "Joku" tiesi asia paremmin toisessa osiossa . :shocked: :bike:
Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 14:08
Kirjoittaja jarim
majuriTK kirjoitti:Ja jos haluaa ohittaa tuon rajoittajan niin siihen käy myös tämä speedohealer v.4.0
Oletko asiastasi täysin varma? :;): Onnistuu kyllä Kawasakeissa muttei Suzukeissa koska nopeudenrajotin perustuu kierroslukuun eikä nopeuteen.