Käväisin tuossa Jampan luona putkenvaihdossa. Yoshin full-system (TRS hiilikuitu) tuupattiin alle, samalla PC III USB ja modattu boksi + K&N. Lambdan johdot jäi kiinni, mutta anturi 'roikkumaan'. Niin ja Ivan's TRE.
Martan Busan kartta, joka oli perusteellisesti viilattu Viaberillä, ladattiin PC :lle ja hienosti toimii, myös 0 - 3000 kierrosalueella. Martalla on samanlainen Yoshi kuin mulla.
Keskiviikkona 12.7. käväisen vielä varmuuden vuoksi Viaberillä, kun on pitkä reissu edessä. Kertoilen tuloksia. Mopolla ajettu nyt n. 2700 km.
Putki vielä hieman tuhisee käyrien alkupäästä, onhan se vain jousien varassa. Montakohan hunttia täytyy ajaa, että vuodot karstoittuu umpeen, onko kokemusta ?
Hmm.. kerrohan Harrille tosta toimivuudesta alueella 1000-3000 rpm. Jos kattos laajakaistalla sen alueen ennen säätämistä. Ja kerro mullekkin arvot jolla toimii
JakkeBusa kirjoitti:Putki vielä hieman tuhisee käyrien alkupäästä, onhan se vain jousien varassa. Montakohan hunttia täytyy ajaa, että vuodot karstoittuu umpeen, onko kokemusta ?
Laitoin omaani täysin saman putkiston eikä siinä mitään vuotoja jäänyt mutta sen huomasin asennuksen aikana että aika helposti jää palapelin osat jumiin vaikkei ole pohjillakaan...helppo purkaa ja heilutella putkenpätkiä kohdistuakseen paremmin jos olis näin päässyt käymään mitä kyllä epäilen asentajan suhteen.
ksthb kirjoitti:Hmm.. kerrohan Harrille tosta toimivuudesta alueella 1000-3000 rpm. Jos kattos laajakaistalla sen alueen ennen säätämistä. Ja kerro mullekkin arvot jolla toimii
Ei huono. Käppyrät komean tasaiset lukuunottamatta pientä
"Yoshi-kuoppaa" tuossa 3300 rpm :n tietämissä.
Harri kyseli, muistanko Sarin pyörän lukemia, että onko eroa. Muistelin niiden olevan reilut 170 hp. Harrin mukaan ero selittyy läppärunkomodilla ja kuumalla mittauskelillä, molemmista 'muutama polle'. Ehkä myös oman Busani vähällä ajomäärällä; < 3000 km.
Jampan Sarin pyörästä minulle lataamaa karttaa jouduttiin muuttamaan kautta linjan; osalle plussaa, osalle miinusta. Alapää oli selvasti laihalla. Taitavat olla melkoisia yksilöitä nämä Busamme.
Lambda-anturikin laitettiin oikeaan paikkansa, muutta pinni irroitettiin plugista.
Nyt on hyvä lähteä reissuun.
Kartta on nyt muistitikulla jemmassa, jos vaikka sattuisi olemaan reissussa huonoa tuuria PC :n kanssa. Saapahan ainakin valmiin kartan uuteen Commariin.
Editinä: B.T.W. Viaberin pihassa odotteli sini-harmaa Busa-kaunotar MC-Xpressin romppeilla föönattuna. D -maan rekkareissa, joku suomalainen hemmo. Kukahan tunnustaa.