Takalamppu

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
BusaMään

Viesti Kirjoittaja BusaMään »

onx kellään ehdotuksia mist sais valkosen takavalon......tiiän et duellist saa...ajattelin vaan jos jostain muualt sais.....
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

esim. *kliks*
Itse aikoinaan tilasin Harris-Performancelta ,kesti vaan toimitus hiton pitkään...

Edited By Timppa on 1140347848
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
villeh

Viesti Kirjoittaja villeh »

BusaMään kirjoitti:onx kellään ehdotuksia mist sais valkosen takavalon......tiiän et duellist saa...ajattelin vaan jos jostain muualt sais.....

multa saa jos eitarvii olla e-hyväksytty.. ja jos löydän sen jostain.. niin siis se mun käy orgigseen umpioon hinta olis 15eeroo+postikulut ja se on kirkas lasi tommonen niiku harrisill

Edited By villeh on 1140358334
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
118-1106829594

Viesti Kirjoittaja 118-1106829594 »

Timppa kirjoitti:esim. *kliks*
Itse aikoinaan tilasin Harris-Performancelta ,kesti vaan toimitus hiton pitkään...
Itse hyödynsin tosta Louiksen mallista vaan ton kirkkaan lasin (tai muoviahan se...). Laitoin sisään punaset LEDi-lamput, joten se mukana tullut pohjaosa jäi turhan pantiksi. Jostain kun sais pelkän lasin, niin varmaan olis edullisin vaihtoehto... ???
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Mulla olis ylimääräinen valkoinen takis...ledipolttimoilla...kuviakin on.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Joutaa pois hyllystä pölyyntymästä...vaatii lamppujen modaamisen noihin reikiin...helppoo...ei kallis...ti-miehelle... :D

:unclesam:
Vastaa Viestiin