Gen2 busa ja laatikko antautui

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
busabobo
Viestit: 442
Liittynyt: 25 Heinä 2008, 15:43
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja busabobo »

Eilen otin busan tallista talvisäilöstä ja ensimmäinen lenkki. Kaikki pelasi hienosti kunnes 50 km ajon jälkeen ei enää vaihtanut vitosta pienemmälle. Kutoselle meni ja takaisin vitoselle, mutta alaspäin ei millään. Pyörällä on ajettu 28 tkm, ei pitäisi näillä kilsoilla laatikon antautua. Eihän se auttanut kuin ajaa pyörä korjaamoon, jossa Suzukispesialisti Formulahti antoi tänään korjausarvion 2000-3000 euroa. Kuulemma kolmen päivän työ, kun pitää kone irroittaa ja vaikka mitä, että pääsee laatikkoon käsiksi ja korjaamaan. Jarimin valistunut arvaus oli, että siirtäjissä vikaa ja osat halpoja, mutta työ ei :thumbdown: Silleen ihan aavistuksen vituttaa :p��sein��n:
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Formulahti varmaan tarkoitti että kolmen päivän jono tai jotain sellaista?
-jos sinulla itselläsi pysyy edes hiukan työkalut näpeissä ja omaat riittävästi kärsivällisyyttä, uskoisin että kahden arkipäivän aikana saat homman hoidettua. Siis niin laskien, että katsot ja opiskelet joka ainoan työvaiheen korjausoppaasta, niitä orjallisesti noudattaen, sekä laskelmaan sisältyy myös puuttuvien työkalujen nouto kaupasta tai kavereilta lainaksi.
Vika muuten saattaisi olla siirtäjien lisäksi myös siirtokynnessä, paremminkin sen jousessa
(tässä oletuksena, että ulkopuoliset vivuston osat ehjiä ja liikkuvat kitkatta).
Palautuuko vaihdekiksi keskelle sitä nostettaessa tai painettaessa?
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Kujo kirjoitti:Formulahti varmaan tarkoitti että kolmen päivän jono tai jotain sellaista?
-jos sinulla itselläsi pysyy edes hiukan työkalut näpeissä ja omaat riittävästi kärsivällisyyttä, uskoisin että kahden arkipäivän aikana saat homman hoidettua. Siis niin laskien, että katsot ja opiskelet joka ainoan työvaiheen korjausoppaasta, niitä orjallisesti noudattaen, sekä laskelmaan sisältyy myös puuttuvien työkalujen nouto kaupasta tai kavereilta lainaksi.
Vika muuten saattaisi olla siirtäjien lisäksi myös siirtokynnessä, paremminkin sen jousessa
(tässä oletuksena, että ulkopuoliset vivuston osat ehjiä ja liikkuvat kitkatta).
Palautuuko vaihdekiksi keskelle sitä nostettaessa tai painettaessa?
... pieni korjaus tohon että soitin Titaanille tien päältä vaikka Jarista puhuin, kun menin jelppiin kaveria... juu palautuu keskelle ja ihan ookoosti menee 5-6 väliä ja siitä alas päin ihan juntturassa..
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
mju0288
Viestit: 56
Liittynyt: 11 Touko 2014, 10:17
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja mju0288 »

Kolmen päivän työ? On aika verkkaista toimintaa, täytyy myöntää. Eipä sitä tuntipalkalla kannata tietenkään hätäillä...
Vastaa Viestiin