gen1 kusee öljyä - mistä
rupes öljy tuoksahtaan ku kävin äsken ajeleen. sen verran tuola hyttysparvessa pihalla äsken purin ja katoin et jostain eturattaan tai "vaihteiston kopan" tyköö oli märkänä. jalusta ja putki oli kans öljyn ryyteessä.. onko joku tyypillinen paikka mistä antautuu? voisko olla et ton kopan tiiviste pettäny tai mahollisesti vetarin stefat?
Edited By alpine on 1369857158
Edited By alpine on 1369857158
ittellä tuoksahtaa jokasen ketjun voitelun jälkeen...jos ei tuo syy nii sitte varmaan vetarin stefa vuotaa. eipä paljo muita vaihtoehtoja ole.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Vetarin stefan saa vaihdettua kone kokonaisena. Sitten lisää mahdollisuuksia: staattorin koppa, kytkimen työtangon stefa, vaihdeakselin koppa. Tai jos ylempää tulee niin onko huohottimen putki pakoillaan eikä vuoda? Huolellinen puhdistus tosiaan kannattaa tehdä ensin että näkee mistä se öljy tulee. Itsellä vuoti koko viime kesän "jostain" juuri tuon eturattaan tienoilta. Viime kone remontissa uusin kaikki koppien tiivisteet niin ei ole tänä kesänä enää vuotanut. Minulla todennäköisesti vuoti tuo vaihdeakselin kopan tiiviste.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
putsailin paikat sieltä kunnolla ja ketjunki pesin ja rasvasin. ei ainakaan niin paljoo enää kärynny, et oisko ollu et kolmen vuoden ketjurasvat pääs jostain nurkasta liikkeelle ja tipahtanu joku möntti vaan siihen putken päälle ja siinä sulanu, ku oli öljy ryyteessä jalustaa myöten. toivotaan näin. seuraavan pitemmän lenkin jälkeen selvenee paremmin. jos kusee nii vetarin stefa se on.
Tämänkin äijän gen1 on kovilla kierroksilla sotkenut hieman oikean puolen katteita öljyllä!
Hissukseen kun ajaa niin ei mitään,mutta kierroksia lisää tai pitkään moottoritiellä niin taas on öljyssä!
Mutta kun silmämääräisesti ei koneesta öljy häviä ja vuoto kohtaa ei löydy!
Tosin airbox letku puuttu joka lähtee airpairille joka onkin pistettu.
No kolme vuotta on vikaa etsitty eikä löydy:D
Hissukseen kun ajaa niin ei mitään,mutta kierroksia lisää tai pitkään moottoritiellä niin taas on öljyssä!
Mutta kun silmämääräisesti ei koneesta öljy häviä ja vuoto kohtaa ei löydy!
Tosin airbox letku puuttu joka lähtee airpairille joka onkin pistettu.
No kolme vuotta on vikaa etsitty eikä löydy:D
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Kerran vuoto on löytynyt startin rikkoontuneesta O- renkaasta.vuoto on tosi hankala paikallistaa ja iolmenee kovassa ajossa...Jokimaa kirjoitti:Tämänkin äijän gen1 on kovilla kierroksilla sotkenut hieman oikean puolen katteita öljyllä!
Hissukseen kun ajaa niin ei mitään,mutta kierroksia lisää tai pitkään moottoritiellä niin taas on öljyssä!
Mutta kun silmämääräisesti ei koneesta öljy häviä ja vuoto kohtaa ei löydy!
Tosin airbox letku puuttu joka lähtee airpairille joka onkin pistettu.
No kolme vuotta on vikaa etsitty eikä löydy:D
mullakin öljyvuoto:
jo viime syksynä ihmettelin et mistä kusee ku oikeen hapettaa...
oletin että huohottimesta ku on irti airboxista ja filteri päässä.
laitoin viime viikolla pöyrän tulille ja letkun kii boxiin ei loppunu öljyn kuseskelu
katteet irti ja viaksi löyty: viime syksyn rempan jälkeen ruuvi löysällä
Eli se ruuvi jonka päälle jakoketju tippuu ku ottaa nokat irti
Pitäis aina tarkistaa 5 kertaa kaikki pultit ku kasaa konetta :p��sein��n:
on muutes v.... kiristää sitä kone paikoillaan
jo viime syksynä ihmettelin et mistä kusee ku oikeen hapettaa...
oletin että huohottimesta ku on irti airboxista ja filteri päässä.
laitoin viime viikolla pöyrän tulille ja letkun kii boxiin ei loppunu öljyn kuseskelu
katteet irti ja viaksi löyty: viime syksyn rempan jälkeen ruuvi löysällä
Eli se ruuvi jonka päälle jakoketju tippuu ku ottaa nokat irti
Pitäis aina tarkistaa 5 kertaa kaikki pultit ku kasaa konetta :p��sein��n:
on muutes v.... kiristää sitä kone paikoillaan
SMR
Joo jakoketjn viime talvena vaihoin, mut tää kusee eri puolelta konetta.. oli taas tippassu.. pitää vaihtaa se vetarin stefa ja vaihdeakselin kopan tiiviste ku jaksaa.. jompikmpi kusee.. aikasemmin tirras startin kopan tiivisteen välistä ku olin fiksuna jättäny parin millin palan vanhaa tiivistettä sinne alle
Startin tuota o-rengasta en ole katsonut:(Ksthb kirjoitti:Kerran vuoto on löytynyt startin rikkoontuneesta O- renkaasta.vuoto on tosi hankala paikallistaa ja iolmenee kovassa ajossa...Jokimaa kirjoitti:Tämänkin äijän gen1 on kovilla kierroksilla sotkenut hieman oikean puolen katteita öljyllä!
Hissukseen kun ajaa niin ei mitään,mutta kierroksia lisää tai pitkään moottoritiellä niin taas on öljyssä!
Mutta kun silmämääräisesti ei koneesta öljy häviä ja vuoto kohtaa ei löydy!
Tosin airbox letku puuttu joka lähtee airpairille joka onkin pistettu.
No kolme vuotta on vikaa etsitty eikä löydy:D
Täytyy katsoa olisiko kyseessä tuo.
Joudunko purkaa koko startin,vai saako sen ulkopuolelta tarkistettua/vaihdettua?
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Starttimoottorin kaksi kiinnityspulttia auki niin sen saa irti. O-rengas on on siinä startissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport